roflquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
[..]
Gila.. lees die zin even voor je zelf na?![]()
LOL foutjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
[..]
Gila.. lees die zin even voor je zelf na?![]()
Dat lukt niet meer, als je nu wil teruglezen ben je gelijk een paar topics verderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en bijhouden kan ik het ook echt niet meer hoor
pokemon heb ik gehad, dragonball z kaarten ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik behoor tot de jongere gaarde
Van poke-mon kaarten, magic kaarten, flippo's, go go's
jaa maakt mij niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
hij doet weer vervelend. dubbele posten door traagheid enzoquote:
Nou echt wel, het gaat hier echt te snel voor woorden hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja je zou bijna zeggen dat je het drukker hebt met topics bijhouden dan werken
flippo's en panini plaatjes... je kocht je blauw aan die pakjes en telkens tig dubbelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god, wat ben ik blij dat ik dat gemist heb
wij haden panini plaatjes
FOOFUR!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Welke tekenfilms keken julie?
Ik keek: dommel, bush bush, dat met die blauwe hond WOEFER ofzo, de smurfen, my little ponyuuuh transformers, david de kabouter en david de dokter ofzo
vond ik geniaal toen.
smurfen, de Snorkels!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Welke tekenfilms keken julie?
Ik keek: dommel, bush bush, dat met die blauwe hond WOEFER ofzo, de smurfen, my little ponyuuuh transformers, david de kabouter en david de dokter ofzo
vond ik geniaal toen.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef renedis het volgende:
[..]
pokemon heb ik gehad, dragonball z kaarten ook.
en Flippo's jaa
spelletje: dichts bij de muur
Magic!!! Heb ergens in een hoek nog 300 a 400 kaarten liggen ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik behoor tot de jongere gaarde
Van poke-mon kaarten, magic kaarten, flippo's, go go's
Dat is makkelijk haalbaar..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou echt wel, het gaat hier echt te snel voor woorden hoor.
Tijd dat de hele dag top 10 uit GRTDOJWérs bestaat![]()
OCH HOE KAN ik de snorkels nou vergetenquote:
Strak planquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou echt wel, het gaat hier echt te snel voor woorden hoor.
Tijd dat de hele dag top 10 uit GRTDOJWérs bestaat![]()
ik vond dat ook TE vetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OCH HOE KAN ik de snorkels nou vergetendat vond ik zo cool
zoiets had ik gister begrepen ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer, als je nu wil teruglezen ben je gelijk een paar topics verder
Oja, Beller leest hier ook nog regelmatig he
Oke thx for the updatequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
het gaat over vroeger..
flippo's en zo
maar ook over oude tekenfilmpjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |