barbaar! tollen deed je met zo'n stok met een touw eraan!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Wat deden we vroeger dan dat ze nu niet meer doen? Of moeten we dat zo niet opvatten?
Indrukken van een speeltol ofzo?
iknie, ik speelde standaard valsquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
barbaar! tollen deed je met zo'n stok met een touw eraan!![]()
isschien is het wel steltlopen
whehe, ik had idd ook zo'n indruktol ja...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
iknie, ik speelde standaard vals![]()
Vorige keer was ik gefrustreerd dat ze me niet belden, toen had ik het zo goed als goed, nu heb ik nog niet eens gesms'ed, ik heb nog steeds geen flauw idee
2x per uur... kwart voor en kwart over... (zo ongeveer) hoor je het op de zenderquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
whehe, ik had idd ook zo'n indruktol ja...
ik heb het geluid nog niet eens gehoord,toch maar eens luisteren!
Of gewoon hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2x per uur... kwart voor en kwart over... (zo ongeveer) hoor je het op de zender
hmm tja, ik vond het wel een goeiequote:Nee, het is geen nietmachine, perforator of koffiezetter....en het is zeker geen koffer! Weet jij wel wat Het Geluid is? Doe dan mee en win het hele bedrag!
Is dus net 2 uur geleden geroepen en dat is het helaas niet....quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
whehe, ik had idd ook zo'n indruktol ja...
ik heb het geluid nog niet eens gehoord,toch maar eens luisteren!
zat ik ook al aan te denken, sjoelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef Purdey het volgende:
Ik zat daarstraks ook nog te denken aan het klikken van sjoelstenen in een bak,maar dat maakt niet zo'n perfect geluid,dat zou ongelijkmatiger moeten zijn..
Dan is dat nieuw?, voorheen was één sms genoeg, voor de duur van één geluidquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef hilliebillie het volgende:
ze bellen toch alleen maar mensen terug die die zelfde dag gesmst hebben?
Staat in het reglement, dus 1 smsje is voldoende. Mogelijk met meerdere wordt je eerder uitgeloot.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan is dat nieuw?, voorheen was één sms genoeg, voor de duur van één geluid
lol.. ik kan wel zeggen dat ik eerlijk genoeg zou zijn.. maar ik heb nog niet eens gesmsed, simpelweg omdat ik nog niets kan bedenken. Maar ja, wie ben jij om mij te vertrouwenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Teeno het volgende:
Denk wel dat ik hem weet.. wie is hier eerlijk genoeg om te delen?
Lastig.. lastigquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lol.. ik kan wel zeggen dat ik eerlijk genoeg zou zijn.. maar ik heb nog niet eens gesmsed, simpelweg omdat ik nog niets kan bedenken. Maar ja, wie ben jij om mij te vertrouwen![]()
Al heb ik de vorige keer, zie ergens dit topic, ook fokkertjes in vertrouwen gezegd wat mijn achteraf (bijna) juiste antwoord zou zijn![]()
Ben jij eerlijk om te delen dan?
Als je al hier een paar reacties terug leest dan zie je dat dat al langskomen is, zowel hier als op de radioquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef Yesse het volgende:
Is het niet het indrukken van zo'n dobbelsteen ding in het midden met mens erger je niet?
Tip1 : Heb je het nog in de hand? -- Mens erger je niet is een kut spel waarbij je alle controle verliest
Tip2: Maak je niet druk -- Spreekt voor zich
Tip3: Jeugherinneringen - Spel is geloof ik zo oud als mijn oma![]()
Tip4: Plezier - Tja. Daar loop ik vast want mens erger je niet zorgt vooral voor ruzie en ergenis
Al twijfel ik er heel erg mee, want het klinkt niet. (al klinkt dat geluid nooit in mijn oren) Ik ben volgens mij niet echt voor dit soort spelletjes gemaakt..
Dat was ook hetgene dat mijn zus zei toen ze vandaga voor het eerst het geluid hoorde. Maar is al gezegd inderdaad.. en fout ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef Frutsel het volgende:
damn
deze vond ik wel sterk... flippers van een flipperkast
ook dat was fout
Ik heb vanmorgen voor het eerst een sms gestuurd,alleen maar omdat ik eerdere 'briljante' oplossingen van mezelf terug kon vinden in de lange rij van 'Dit is het níet.' Gister liet ik het geluid aan m'n moeder horen en die keek me met grote ogen aan 'Ik weet het,ik weet het! Whoehoeee,zo'n Mens erger je niet bol!!'quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:44 schreef Frutsel het volgende:
hoevaak heb je al gesms'ed dan?
wat als ze nu bellen? heb je dan wel een antwoord?
TVPquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef Yesse het volgende:
Is het niet het indrukken van zo'n dobbelsteen ding in het midden met mens erger je niet?
Tip1 : Heb je het nog in de hand? -- Mens erger je niet is een kut spel waarbij je alle controle verliest
Tip2: Maak je niet druk -- Spreekt voor zich
Tip3: Jeugherinneringen - Spel is geloof ik zo oud als mijn oma![]()
Tip4: Plezier - Tja. Daar loop ik vast want mens erger je niet zorgt vooral voor ruzie en ergenis
Al twijfel ik er heel erg mee, want het klinkt niet. (al klinkt dat geluid nooit in mijn oren) Ik ben volgens mij niet echt voor dit soort spelletjes gemaakt..
groot gelijk! succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb maar een smsje gestuud om een poging te wagen voor het geluid
Dat is het dus nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef sbientje het volgende:
mijn zusje denkt de rubiks cube .. ik heb m niet gehoord, maar zij is ervan overtuigd . doe er je voordeel mee dus
Ik ken iets van vroeger maar weet ook niet hoe het heet, kan het alleen wat defineren en omschrijvenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Frutsel het volgende:
Schiet me net ineens iets te binnen.. kan me niet voorstellen dat het dat is, maar ik heb nooit zon ding gehad... dus wie weet dat het wel zon geluid maakt... en het staat nog niet op de site...
Who cares... sms'en dus
Als het goed is, blijft je naam in de pot, tot het geluid geraden is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Ewaldus het volgende:
Hoe zat het nou met het terugbellen? Je stuurt je naam op, en dan kom je gewoon in de pot? En dan maar wachten? Of elke dag opnieuw je naam opsturen?
En als je er meerdere keren in zit (in de pot) en je wordt teruggebeld maar hebt het antwoord fout, ben je dan helemaal uit de pot of alleen die ene poging?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het goed is, blijft je naam in de pot, tot het geluid geraden is.
Maar meerdere malen is meer kans
*zegt men in de spelregels*
volgens mij word je dan niet meer gebeld neequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef MuRKie het volgende:
[..]
En als je er meerdere keren in zit (in de pot) en je wordt teruggebeld maar hebt het antwoord fout, ben je dan helemaal uit de pot of alleen die ene poging?
daar lijkt het niet echt op, het is idd iets wat ingedrukt wordt volgens mij...quote:
IK zou het eerder versnellen, vorige keer ook hadden ze heeeel langzaam het lipje van de hagelslag open getrokken en zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Hier wat aan?
Die 2e klinkt me ineens bekend in de oren.. Wel vaag, want op de radio hoor je daar geen reet meer van.
maar zo klinkt het niet vind ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kloslopen dan? Voldoet aan al de hints.
Ja,ik vond het ook niet zo'n gek plan.Voldeed opzich ook wel aan alle hints,alleen de laatste vind ik dan wat vaag.Hé,maar dat filmpje is best grappig.Als je dat snel achter elkaar zou monteren,dat klik klik van het in en uit van die flop,het zóu kunnen? Ik kon het me ook niet meer heel goed herrinneren,want in de commodore tijd was ik een jaar of 5,en negen van de tien keer begreep ik het niet,of mocht ik er niet mee spelen..(Grotere broer hé..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:28 schreef pmponer het volgende:
hmmm die commedore 64 floppy drive vind ik nog niet zo raar daar moest je iig 2 handelingen doen om de floppy te laden, maar dan zou je ook het schuiven van de floppy moeten horen toch?
naah dat is het ook niet Midden in het filmpje wordt een floppy geladen
zucht....![]()
![]()
Internet radio loopt een beetje achter, ze zegt hier nu pasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:46 schreef Ewaldus het volgende:
Wow ! Die is goed: De plug van een elektrische gitaar in en uit doen.
Niet goed blijkbaar, is die vaker gehoord?
O, die dacht ik ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Kut.
Wij hier helemaal blij "Het is een Guitar Hero gitaar! Alle hints kloppen!!!!!11!!1!111"
Was het al gezegd.
Die staat anders niet op de site?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Kut.
Wij hier helemaal blij "Het is een Guitar Hero gitaar! Alle hints kloppen!!!!!11!!1!111"
Was het al gezegd.
- springen op een stok met een stuiterbal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef Frutsel het volgende:
Damn, zij gaf nu het antwoord dat ik in gedachten had
Springstok... is het dus ook niet
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:19 schreef UncleSam het volgende:
[..]
- springen op een stok met een stuiterbal.
wat is dat vreemd omschreven dan!
Klinkt echt precies hetzelfde!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit klinkt wel HEEL erg hetzelfde ja, alleen het matched niet met alle tips..
Maar dan moeten we misschien zoeken naar geluiden met een veer..
Wat een kutsite danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgens de zoekfunctie idd niet, als je even CTRL+F doet in het volledige overzicht wel
niet echt een pogonummer trouwens, are you gonna go my wayquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vroeger werd dit toch als een spel beschouwd... het gaf veel plezier... je hebt het ding in je hand...
Lenny Kravits - Are u gonna go my way... (volg je mij of kom ik jou kant op?) etc etc
Damn, ik dacht echt dat dat het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |