Internet radio loopt een beetje achter, ze zegt hier nu pasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:46 schreef Ewaldus het volgende:
Wow ! Die is goed: De plug van een elektrische gitaar in en uit doen.
Niet goed blijkbaar, is die vaker gehoord?
O, die dacht ik ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Kut.
Wij hier helemaal blij "Het is een Guitar Hero gitaar! Alle hints kloppen!!!!!11!!1!111"
Was het al gezegd.
Die staat anders niet op de site?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Kut.
Wij hier helemaal blij "Het is een Guitar Hero gitaar! Alle hints kloppen!!!!!11!!1!111"
Was het al gezegd.
- springen op een stok met een stuiterbal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef Frutsel het volgende:
Damn, zij gaf nu het antwoord dat ik in gedachten had
Springstok... is het dus ook niet
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:19 schreef UncleSam het volgende:
[..]
- springen op een stok met een stuiterbal.
wat is dat vreemd omschreven dan!
Klinkt echt precies hetzelfde!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit klinkt wel HEEL erg hetzelfde ja, alleen het matched niet met alle tips..
Maar dan moeten we misschien zoeken naar geluiden met een veer..
Wat een kutsite danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgens de zoekfunctie idd niet, als je even CTRL+F doet in het volledige overzicht wel
niet echt een pogonummer trouwens, are you gonna go my wayquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vroeger werd dit toch als een spel beschouwd... het gaf veel plezier... je hebt het ding in je hand...
Lenny Kravits - Are u gonna go my way... (volg je mij of kom ik jou kant op?) etc etc
Damn, ik dacht echt dat dat het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |