[offtopic]quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef LasTeR het volgende:
Tof, ik had er een met plaatjes van de Teenage Mutant Ninja Turtles!
Ik trek geen kleine meisjes, kleine meisjes trekken mij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
[offtopic]
Je avatarVan hello kitty naar taliban strijder.... Hoe trek je hier in godsnaam kleine meisjes mee?
Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef LasTeR het volgende:
Tof, ik had er een met plaatjes van de Teenage Mutant Ninja Turtles!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik trek geen kleine meisjes, kleine meisjes trekken mij.
Keiharde waarheid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan lijkt het nog wat met die kleine handjes zeker!?! einz!!!!...
ball-in-a-cupquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef Ananajasje het volgende:
Hoe heet dat 'speeltje' waar je een witte schijf met kleine dia'tje in een rood ding moet doen, soort van verrekijker. En dan klik je, en dan verschijnen die plaatjes/foto's als je er in kijkt...... ?
Dat zoek ik
Echt? oh.. dat weet ik dus vanaf nu pasquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:46 schreef WurM het volgende:
Pas toen ik het ding ontgroeid was, begreep ik dat de plaatjes niet op willekeurige volgorde stonden en dat ze een verhaal probeerden te vertellen. Was ik toch weer een halfuur verder!
It doesn't matter if you miss, the ball is detached to the cup. Ball in a Cup!quote:
Ik dacht er idd wel aan, maar het is het volgens mij niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
IS dit het geluid van Q muzak??!?!!!!11//?////?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |