volgens mij word je dan niet meer gebeld neequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef MuRKie het volgende:
[..]
En als je er meerdere keren in zit (in de pot) en je wordt teruggebeld maar hebt het antwoord fout, ben je dan helemaal uit de pot of alleen die ene poging?
daar lijkt het niet echt op, het is idd iets wat ingedrukt wordt volgens mij...quote:
IK zou het eerder versnellen, vorige keer ook hadden ze heeeel langzaam het lipje van de hagelslag open getrokken en zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Hier wat aan?
Die 2e klinkt me ineens bekend in de oren.. Wel vaag, want op de radio hoor je daar geen reet meer van.
maar zo klinkt het niet vind ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kloslopen dan? Voldoet aan al de hints.
Ja,ik vond het ook niet zo'n gek plan.Voldeed opzich ook wel aan alle hints,alleen de laatste vind ik dan wat vaag.Hé,maar dat filmpje is best grappig.Als je dat snel achter elkaar zou monteren,dat klik klik van het in en uit van die flop,het zóu kunnen? Ik kon het me ook niet meer heel goed herrinneren,want in de commodore tijd was ik een jaar of 5,en negen van de tien keer begreep ik het niet,of mocht ik er niet mee spelen..(Grotere broer hé..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:28 schreef pmponer het volgende:
hmmm die commedore 64 floppy drive vind ik nog niet zo raar daar moest je iig 2 handelingen doen om de floppy te laden, maar dan zou je ook het schuiven van de floppy moeten horen toch?
naah dat is het ook niet Midden in het filmpje wordt een floppy geladen
zucht....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |