Volgens mij beschrijf ik een mentaliteit die nog steeds bestaat. Dat liedje werd toch echt gisteren nog gezongen en zal nog wel vaker langs gaan komen in de toekomst. Moet je ook eens kijken wat een drama er in het Ajax-topic wordt gemaakt van een nederlaag. Dat pleit ervoor dat een dusdanige afdroging wordt ervaren als een existentiële bedreiging van het idee 'Ajax' en niet enkel vervelend is voor de positie op de ranglijst.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je overdrijft. De laatste jaren is wat je hier beschrijft juist veel minder. Wij mogen het verleden er nooit bij halen, maar je leest hier alleen maar verhalen over dingen die er ook niet meer zijn.
Absolute lulkoek. Dan ben jij nooit in Brazilië geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:20 schreef tong80 het volgende:
Romario en Ronaldo worden in het buitenland niet geidentificeerd met PSV.
Nee, klinkt voor geen meter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nogmaals: "Wij willen PSV terug!" Kan je het je voorstellen?
Het was dan ook niet zomaar een verliespot het was een vernedering die zijn weerga niet kent... Logisch dat er wat trammelant ontstaat, dat gebeurt bij iedere zichzelf respecterende club.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijf ik een mentaliteit die nog steeds bestaat. Dat liedje werd toch echt gisteren nog gezongen en zal nog wel vaker langs gaan komen in de toekomst. Moet je ook eens kijken wat een drama er in het Ajax-topic wordt gemaakt van een nederlaag. Dat pleit ervoor dat een dusdanige afdroging wordt ervaren als een existentiële bedreiging van het idee 'Ajax' en niet enkel vervelend is voor de positie op de ranglijst.
PSV heeft dan ook geen identiteit. "Wij willen Feyenoord terug" zou wel prima kunnen. Mouwen opstropen en vechten voor iedere bal, dát is Feyenoord...quote:Nogmaals: "Wij willen PSV terug!" Kan je het je voorstellen?
Wat is Ajax dan? Wat wil men terug?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
PSV heeft dan ook geen identiteit. "Wij willen Feyenoord terug" zou wel prima kunnen. Mouwen opstropen en vechten voor iedere bal, dát is Feyenoord...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Absolute lulkoek. Dan ben jij nooit in Brazilië geweest.
Waarom heeft PSV geen identiteit? en waar bestaat de identiteit van een club überhaupt uit? Ik hoor het wel vaker en ik ben wel benieuwd wat men nu onder die identiteit verstaat. Is misschien wat off-topic maar schijnbaar speelt deze identiteit een grote rol in de discussie over het "arrogant" mogen zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zomaar een verliespot het was een vernedering die zijn weerga niet kent... Logisch dat er wat trammelant ontstaat, dat gebeurt bij iedere zichzelf respecterende club.
[..]
PSV heeft dan ook geen identiteit. "Wij willen Feyenoord terug" zou wel prima kunnen. Mouwen opstropen en vechten voor iedere bal, dát is Feyenoord...
Bluf, vertrouwen uitstralen en bovenal beter voetbal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is Ajax dan? Wat wil men terug?
Dat hoef ik jou niet uit te leggen. Maar ga dan niet het tegenovergstelde van Romario en Ronaldo beweren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, Ben ook nog nooit in Itlaiië geweest.
Wat vonden ze van van Basten ?
Bluf.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bluf, vertrouwen uitstralen en bovenal beter voetbal.
Dat komt vaak uit het verleden, oprichting zelfs. Arbeidersverenigingen, elite-clubs, clubs met een allochtonen-identiteit zijn ook vrij hip tegenwoordig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarom heeft PSV geen identiteit? en waar bestaat de identiteit van een club überhaupt uit? Ik hoor het wel vaker en ik ben wel benieuwd wat men nu onder die identiteit verstaat. Is misschien wat off-topic maar schijnbaar speelt deze identiteit een grote rol in de discussie over het "arrogant" mogen zijn.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bluf.![]()
Ik krijg jeuk als ik elke keer weer dat woord hoor. Het is geen potje poker wat je speelt.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat hoef ik jou niet uit te leggen. Maar ga dan niet het tegenovergstelde van Romario en Ronaldo beweren.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bluffen op een voetbalveld. Vertel, hoe werkt dat?
Een kansloze nederlaag wordt pas 'een vernedering die zijn weerga niet kent' wanneer je de prestaties van je club afmeet aan de hand van een schaal waarbij Ajax in zijn doorsnee vorm in ieder geval elke subtopper zonder problemen opzij zet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zomaar een verliespot het was een vernedering die zijn weerga niet kent... Logisch dat er wat trammelant ontstaat, dat gebeurt bij iedere zichzelf respecterende club.
Precies! Feyenoorders zien de vechtmentaliteit als essentieel onderdeel van de club zoals zij die voor ogen hebben. Ajacieden hebben hetzelfde met dominant voetbal en successen. Als die uitblijven komt de veronderstelling boven drijven dat Ajax in zijn existentie wordt aangetast. We komen er wel uit samen.quote:PSV heeft dan ook geen identiteit. "Wij willen Feyenoord terug" zou wel prima kunnen. Mouwen opstropen en vechten voor iedere bal, dát is Feyenoord...
Bluf is wel wat de ajax-supporters kenmerkt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bluf.![]()
Ik krijg jeuk als ik elke keer weer dat woord hoor. Het is geen potje poker wat je speelt.
Maar dat is toch niet alleen een kenmerk van Ajax?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ajax heeft een uitstekende, befaamde en zeer rendabele jeugdopleiding. Dat zal niemand ontkennen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar van Basten Cruijff en Bergkamp heben we zelf opgeleid
Dat moet je beamen
Voetbal met lef.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is Ajax dan? Wat wil men terug?
Zegt iemand die een Ajax poster, een Ajax shirt heeft en met meerdere Ajax spelers op de foto staatquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
De wil om te winnen is tegen Ajax voor alle thuisspelende clubs in de Eredivisie groter dan de wil om van wie dan ook te winnen (nou ja okay, exclusief de buren of de derby). Denk dat Ajax nog steeds wordt gezien als de te kloppen ploeg, ondanks dat PSV al jaren de dans leidt in Nederland.
Kortom, ik heb eigenlijk geen flauw idee. Maar toch is het mooier om van Ajax te winnen dan van PSV of Feyenoord
Dan kun je wel doen alsof dat om te lachen is, maar met alleen het plaatsen van smiley loop je met je eigen domheid te koop.quote:
Ben ik het helemaal mee eens. Voetballers die passanten zijn, hebben niets met die Amsterdamse 'bluf'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bluf is wel wat de ajax-supporters kenmerkt.
Altijd maar terugvallen op vroeger, want toen waren ze de beste. Leuk om herinneringen aan op te halen, maar niet om anderen te imponeren.
Wel als je een absurd hoge standaard hanteert. Ajax is de afgelopen twee jaar op minder dan een milimeter van het kampioenschap gekomen. Volgens mij versterk je alleen mijn bewering met dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Één pijnlijke nederlaag? Het is al jaren iedere week pijnlijk om aan te zien...
Je voetbalt dus ook echt niet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bluffen op een voetbalveld. Vertel, hoe werkt dat?
Het is dus weer bewezen, Ajax fans zijn succes supportersquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zegt iemand die een Ajax poster, een Ajax shirt heeft en met meerdere Ajax spelers op de foto staat![]()
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zegt iemand die een Ajax poster, een Ajax shirt heeft en met meerdere Ajax spelers op de foto staat![]()
Onzin. Niemand had verwacht dat Ajax gisteren zou winnen, of in ieder geval makkelijk opzij zou zetten. Je slaat door...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Een kansloze nederlaag wordt pas 'een vernedering die zijn weerga niet kent' wanneer je de prestaties van je club afmeet aan de hand van een schaal waarbij Ajax in zijn doorsnee vorm in ieder geval elke subtopper zonder problemen opzij zet.
Dit ontken ik ook helemaal niet.quote:Precies! Feyenoorders zien de vechtmentaliteit als essentieel onderdeel van de club zoals zij die voor ogen hebben. Ajacieden hebben hetzelfde met dominant voetbal en successen. Als die uitblijven komt de veronderstelling boven drijven dat Ajax in zijn existentie wordt aangetast. We komen er wel uit samen.
Ajax zelf heeft dat er ingepompt. Dat er vervolgens mensen zijn die niets anders meer uit hun bek krijgen, dat is inderdaad hinderlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bluf is wel wat de ajax-supporters kenmerkt.
Altijd maar terugvallen op vroeger, want toen waren ze de beste. Leuk om herinneringen aan op te halen, maar niet om anderen te imponeren.
Met miljoenen voetbalclubs zijn er inderdaad wel wat overlappingen. Willem II zou overigens een betere vergelijking zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet alleen een kenmerk van Ajax?
Zijn zoveel clubs die met vertrouwen aanvallend voetbal willen spelen, AZ, Heerenveen, NEC, Groningen etc.
Als dat zo was, dan hadden we er al lang niet meer gezetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is dus weer bewezen, Ajax fans zijn succes supporters
Ik voetbal op een niet noemenswaardig niveau. Zie verder mijn opmerking over 'bluf', twee posts boven de jouwe. Bluf in het hedendaagse voetbal is een utopie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je voetbalt dus ook echt niet?
Deze vraag hoort misschien beter in dit topic:http://forum.fok.nl/topic/1171349
Maargoed, vertrouwen uitstralen is een essentieel onderdeel van het intimideren van tegenstanders. Het bekende '1-0 voorstaan voor de wedstrijd begint'. Dit laffe Ajax straalt bij voorbaat al machteloosheid uit, dat geeft de tegenstander alleen maar moed.
Vreemd idee heb jij van een bewijs. Overigens kan ik me herinneren dat dat Man City logo voor de overname niet in je avatar stond....quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is dus weer bewezen, Ajax fans zijn succes supporters
Nogmaals: je slaat door! Ajax kon afgelopen jaren meedoen, omdat de andere clubs hopeloos faalden. Feyenoord voorop, maar ook PSV. Met het voetbal dat Ajax de laatste jaren speelt behoor je niet eens mee te doen om de titel. Daarom hoop ik dat dit jaar ook PSV eens lekker op de bek gaat en mag de titel wel naar Groningen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wel als je een absurd hoge standaard hanteert. Ajax is de afgelopen twee jaar op minder dan een milimeter van het kampioenschap gekomen. Volgens mij versterk je alleen mijn bewering met dit soort opmerkingen.
Best leuk zulke opmerkingen, maar je koopt er niets voor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:48 schreef tong80 het volgende:
Spits van Feijenoord :
'Ik hoop het op mijn ouwe dag te redden'
Spits van Ajax :
'Ik ga voor de dertig doelpunten.'
Amsterdamse branie bestaat nog steeds, wel een stuk minder als pak weg 20 jaar geleden, maar het is er nog wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Amsterdamse branie is iets wat jij nooit hebt meegemaakt. Dat is heel ver voor jouw en mijn tijd.
Je kunt niet ontkennen dat o.a. Michels en Cruijff Nederland op de voetbalwereldkaart hebben gezet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:17 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me die haat wel voorstellen.
Kom je uit een klein kutlandje maar er is een club waar ze twee van de beste tien voetballers ooit hebben gehad.
Stel je hebt als club Abe Lenstra als icoon. Was de beste voetbaler van Nederlasnd toen ze van Luxemburg verloren.
Ok was een goeie voetballer. Maar niet van het kaliber Cruijff van Basten of Bergkamp.
Verder steekt het natuurlijk dat Ajax niet alleen begin jaren 70 de wereld veroverde maar ook in 95.
Als er in het buitenland wordt gesproken over het Nederlands voetbal denken ze aan Ajax.
De enige uitzondering was in 74 toen Wim van Hanegem na het WK-74 in Zuid Amerika werd gekozen tot beste speler van de wereld.
Maar de Kromme is uniek. Heeft ooit gezegd dat ie graag bij Ajax had gevoetbald.
Jij bent een overloper.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Merk ik helemaal niets van bij ADO. ;')
Bluf is geen utopie, spelers die zich met een club identificeren helaas wel. Ze zijn zeldzaam in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik voetbal op een niet noemenswaardig niveau. Zie verder mijn opmerking over 'bluf', twee posts boven de jouwe. Bluf in het hedendaagse voetbal is een utopie.
Ging me er even meer om dat ik die kenmerken die alleen bij Ajax vond passen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met miljoenen voetbalclubs zijn er inderdaad wel wat overlappingen. Willem II zou overigens een betere vergelijking zijn.
De Mul hadden we....quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ging me er even meer om dat ik die kenmerken die alleen bij Ajax vond passen.![]()
Misschien bedoel je meer 4-3-3 spelen met echte vleugelspelers, dat is wat Ajax in de gloriedagen altijd heeft gespeeld.. Misschien dat je dat bedoeld? Maar dan mist Ajax in feite gewoon 2 echte buitenspelers.
Nou, nummertjes zeggen me in dit geval eerlijk gezegd niet zo veel. Dominant spelen, de tegenstander overdonderen et cetera kan ook wel met 442 of 451.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ging me er even meer om dat ik die kenmerken die alleen bij Ajax vond passen.![]()
Misschien bedoel je meer 4-3-3 spelen met echte vleugelspelers, dat is wat Ajax in de gloriedagen altijd heeft gespeeld.. Misschien dat je dat bedoeld? Maar dan mist Ajax in feite gewoon 2 echte buitenspelers.
Helaas gaan onze beste spelers nu naar het buienland als ze jong zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat o.a. Michels en Cruijff Nederland op de voetbalwereldkaart hebben gezet.
Maar dat is vele voetbalgeneraties geleden.
De mensen die het nu voor het zeggen hebben bij ajax en de huidige spelers lopen er echter bij alsof ze van hetzelfde kaliber zijn als het wereldelftal van begin jaren 70. Volledig misplaatst, en dit is alle enkele decennia zo. Onterecht, met uitzondering van een periode in de jaren 90.
Ik heb een bloedhekel aan ajax, maar dat is toch heerlijk. Vooral in een weekend als het afgelopen weekend, waarin mijn eigen clubje(s) het slecht deden. Dan redt zo'n wanprestatie van ajax toch nog een beetje het weekend.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan ajax, maar dat is toch heerlijk. Vooral in een weekend als het afgelopen weekend, waarin mijn eigen clubje(s) het slecht deden. Dan redt zo'n wanprestatie van ajax toch nog een beetje het weekend.
Zonder de provincialen was de Arena half leeg en de Kuip voor drie kwartquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:53 schreef TC03 het volgende:
Het meest irritante vind ik de Ajacieden uit Brabant, Utrecht, Limburg, Friesland, etc. Dit zijn de mensen die je nooit over voetbal hoort, maar wel Feyenoorders gaan uitlachen als Ajax gewonnen heeft van Feyenoord.Sowieso vind ik het heel vreemd dat je voor Ajax bent als je uit Arnhem ofzo komt.
Dus bij minder goed voetbal is er geen sprake van Ajax. Ze willen Ajax immers terug. Met beter voetbal komt ook Ajax terug. Dan sluit de redenering toch volledig dat de Ajax-aanhang 'beter voetbal' als een essentieel onderdeel ziet voor het bestaan van het idee Ajax zoals zij/jullie dat hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klopt. Toen ik vroeger in het stadion zat en de spelers kwamen het veld op hadden ze iets magisch over zich heen. Het onoverwinnelijke straalde er vanaf. Als ze tegenwoordig het veld op komen vraag ik me steeds af hoe ze het er nu weer vanaf gaan brengen plus dat ik me stoor aan de misplaatste arrogantie van sommigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat o.a. Michels en Cruijff Nederland op de voetbalwereldkaart hebben gezet.
Maar dat is vele voetbalgeneraties geleden.
De mensen die het nu voor het zeggen hebben bij ajax en de huidige spelers lopen er echter bij alsof ze van hetzelfde kaliber zijn als het wereldelftal van begin jaren 70. Volledig misplaatst, en dit is alle enkele decennia zo. Onterecht, met uitzondering van een periode in de jaren 90.
Alle Feyenoorders komen uit Rotterdam?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:53 schreef TC03 het volgende:
Het meest irritante vind ik de Ajacieden uit Brabant, Utrecht, Limburg, Friesland, etc. Dit zijn de mensen die je nooit over voetbal hoort, maar wel Feyenoorders gaan uitlachen als Ajax gewonnen heeft van Feyenoord.Sowieso vind ik het heel vreemd dat je voor Ajax bent als je uit Arnhem ofzo komt.
Ik denk dat Ajax met het huidige spelers-matriaal ook beter 4-4-2 kan gaan spelen om eerlijk te zijn, zeker nu Sulejmani geblesseerd is.quote:
Dat ligt aan jou en de restquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt. Toen ik vroeger in het stadion zat en de spelers kwamen het veld op hadden ze iets magisch over zich heen. Het onoverwinnelijke straalde er vanaf. Als ze tegenwoordig het veld op komen vraag ik me steeds af hoe ze het er nu weer vanaf gaan brengen plus dat ik me stoor aan de misplaatste arrogantie van sommigen.
Goed voetbal en succes zijn twee verschillende dingen. Arsenal als voorbeeld natuurlijk. Ook als ik kijk naar het Ajax van vorig jaar en dat van twee jaar geleden was het voetbal twee jaar geleden minder slecht. Maar op zich niet succesvoller.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef Cruoninga het volgende:
Op de vraag wat ze dan terugwillen met 'Ajax':
[..]
Dus bij minder goed voetbal is er geen sprake van Ajax. Ze willen Ajax immers terug. Met beter voetbal komt ook Ajax terug. Dan sluit de redenering toch volledig dat de Ajax-aanhang 'beter voetbal' als een essentieel onderdeel ziet voor het bestaan van het idee Ajax zoals zij/jullie dat hebben.
Bij elke club waar het minder draait, willen de fans beter voetbal. Maar de Ajaxfans onderscheiden zich door de zaak op het existentiële te betrekken.
Dat ligt niet aan mij maar het ligt aan het beleid van de afgelopen jaren waardoor er nu spelers ronlopen die het Ajax shirt niet waard zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou en de rest
Ik vind Ajax nog steeds de grootste club van Nederland.
Halen ze een ex keeper terug van Ajax voor Oranje.
Watereus vragen ze niet terug
Wat opzich al vreemd is natuurlijk, want imo moet je van prof voetballers altijd kunnen verwachten dat de mouwen worden opgestroopt en dat men 110% inzet toont.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is een botsing van clubculturen, waar bij Ajax de schoonheid van het spel hoog in het vaandel staat, is dat bij FC Utrecht de mouwen opstropen en 110% inzet tonen.
Het zegt veel dat jij je voldoening haalt uit zaken die indirect betrekking hebben op Ajax. Ik bedoel 90% van de mensen heeft liever RvN in de spits dan KjH, zo kan je bezig blijven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou en de rest
Ik vind Ajax nog steeds de grootste club van Nederland.
Halen ze een ex keeper terug van Ajax voor Oranje.
Watereus vragen ze niet terug
Deze situatie is voor ons behoorlijk wennen ja. We hebben wel meer mindere periodes gekend, maar dit duurt te lang.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef Grulez het volgende:
Ik snap overigens best de hunkering van succes bij de Ajaxsupporters. Vooral in Nederland zou je als supporter meer verwachten (verwachtingen heb je bij elke club). De omgang met het succes (de vanzelfsprekendheid ipv euforie) is vervolgens weer een heel ander punt.
Bacootje erbij en je hebt een topavondquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:05 schreef BB-boy het volgende:
Zijn er hier ook mensen die alle verliesbeurten van Ajax opnemen?
Geen biertje?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bacootje erbij en je hebt een topavond
Er was wel eens een docu over een feyenoorder die dat deed. Ik vroeg me af dit normaal is in Ajax-haat land.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bacootje erbij en je hebt een topavond
Klopt ja, eigenlijk zou het vanzelfsprekend moeten zijn dat er altijd 100% inzet is, maar helaas is dit lang niet altijd het geval.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat opzich al vreemd is natuurlijk, want imo moet je van prof voetballers altijd kunnen verwachten dat de mouwen worden opgestroopt en dat men 110% inzet toont.
Bij Grunn wil men ook altijd 100% inzet zien, en gewoon vechten voor iedere bal.
Ik vind dat niet meer dan normaal, je maakt als club pas echt een sprong als je beide doet, goed voetballen EN vechten voor iedere bal.
Maar ik kan enorm genieten van een slechte wedstrijd waar enorm hard geknokt is om de puntjes in Grunn te houden hoor.![]()
En dat is nog zwak uitgedrukt. Kan me het laatste kampioenschap amper herinneren...quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Deze situatie is voor ons behoorlijk wennen ja. We hebben wel meer mindere periodes gekend, maar dit duurt te lang.
Tip van de dag!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:05 schreef BB-boy het volgende:
Zijn er hier ook mensen die alle verliesbeurten van Ajax opnemen?
Breng er een DVD van uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tip van de dag!
Voor die van gisteren hou ik me aanbevolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |