Welk onderwerp had je ookweer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:37 schreef oompaloompa het volgende:
vamiddag OP, ik heb er zin in. We hebben echt geluk gehad met onze leuke begeleider![]()
Er staat heel weinig vast en we mogen eigenlijk ongeveer alles zelf verzinnen / beslissen.
Ik moet zeggen dat ik Organizational Behaviour op het moment een stuk minder boeiend vind (iig dat wat ik nu heb: Inleiding tot de Organisatietheorie / Management 1 )quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Belkin hebben wij gehad met Organizational Behaviour (studie BS). Ik moet zeggen dat dat best boeiend was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:55 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Organizational Behaviour op het moment een stuk minder boeiend vind (iig dat wat ik nu heb: Inleiding tot de Organisatietheorie / Management 1 )Is toch een van de leukere vakken binnen je studie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeken trouwens? Zijn er nog mensen die boeken kopen?![]()
Ik moet zeggen dat ik Micro-economie toch een stuk leuker vondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Is toch een van de leukere vakken binnen je studie.
Boeken trouwens? Zijn er nog mensen die boeken kopen?
als pappie betaaldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Knekwurst het volgende:
Boeken trouwens? Zijn er nog mensen die boeken kopen?
Wij doen het over de angst dat mensen jaloers op je kunnen worden. We heben nu twee meetings gehad. In de eerste hebben we eigenlijk een inleidend praatje gehad en wat spullen om te lezen meegekregen met als opdracht twee scenario-ideeen uit te werken. Ons eerste scenario is "goedgekeurd" en die moeten we nu uitwerken en afnemen, daarna hebben we weer een afspraak. (pas over twee weken).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk onderwerp had je ookweer?Wij worden ook losgelaten maar ze helpt ons wel bij dingen die we niet snappen. We hebben elke maandag een uurtje gesprek met d'r over dingen waar we niet uitkomen en advies, en daarna gaan we weer zelf aan de gang
.
Hoe doen jullie het?
Kom maar gezellig langs in de groepquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die scenario's gaan we trouwens afnemen bij mto-a werkgroepen, dus misschien dat automatic er eentje voor ons in moet vullen
Yup.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:05 schreef Rhythm het volgende:
Vandaag tentamen QM1 gemaakt, trein had een halfuur vertraging waardoor ik de aansluiting en de bus miste, dus ik had er maar 1 uur voor ipv 2 uur. Toch nog gelukt met wat ren en vliegwerk, en heb wel een degelijk punt vermoed ik.
Organizational Behaviour was dan wel weer een lichte ramp, kutvak. Hopen op die 5.
Nog meer Business Studies studentjes hier?
Oh, die zal ik ook best niet helemaal goed hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup.
Ik had echt veel te weinig tijd voor QM, daardoor heb ik fouten gemaakt in die vragen over de Projects, want die moest ik opeens binnen 10 minuten doen.
Ik was niet de enige als ik zo om me heen kijk zat zo'n 70% van de mensen er nog.
Ik heb gewoon alle boeken gekocht, omdat ik die dingen in m'n kast wil hebben. Pa betaalt het toch nog steeds, wel dapper gezien mijn vorige mislukte studiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:09 schreef Rhythm het volgende:
Het is trouwens Belbin i.p.v. Belkin.
Ik heb verdomme dat boek gekocht, en een reader voor 3 euro. Boek niet eens aangeraakt.
Dat wist ik inderdaad ook niet meer, dus ik heb een beetje lopen aanklooien en ik geloof dat ik best een mooi antwoord hadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Oh, die zal ik ook best niet helemaal goed hebben. Ik vond die 2 pittig, over die delta-x.. Had ik niet geleerd, en vergeten hoe het moest. Ik wist alleen Y(x+deltax)-Y(x)/deltax nog, de rest niet meer. Ik had wel op het kladblaadje al m'n opdrachten gemaakt, dus ik moest overschrijven
. Nog nooit zo snel geschreven
.
Same, die laatste vraag zag er dan nog wel fatsoenlijk uit, en met die utility had ik 60quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad ook niet meer, dus ik heb een beetje lopen aanklooien en ik geloof dat ik best een mooi antwoord had.
wat ik echt niet snapte was die laatste vraag en die vraag over die utility functie, maar dat heb ik sowieso nooit gesnapt..
Ik alleen het 1e lecture, dat vond ik wel weer genoeg, echt dodelijk saai en ook iets te vroeg op de ochtend!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:21 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Same, die laatste vraag zag er dan nog wel fatsoenlijk uit, en met die utility had ik 60.
Ik dacht zo:
1 unit = min(3x,4y)
x=2, y=5
min(3*2,4*5)=6
1 unit =6
10 units = 60
Maar het lijkt me iets te simpel.
IBS moet ik ook nog helemaal voor beginnen, maar ik kan mezelf er niet toe zetten. Mja, heb M&O gehad dus ik moet het gros wel kennen, de 4 P's enzo. Ik ben maar naar 3 lectures ofzo geweest, Kramer legde het zo saai uit.
dapper, of gewoon stomquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle boeken gekocht, omdat ik die dingen in m'n kast wil hebben. Pa betaalt het toch nog steeds, wel dapper gezien mijn vorige mislukte studie...
Welke werkgroep?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:20 schreef Rhythm het volgende:
Damned, een 7.5 voor m'n IBS presentatie. Terwijl ik dacht dat hij een stuk beter was dan al die andere in onze groep. De meesten hadden van die josti-powerpoints, ik heb dingen als costumer en alles voorbij zien komen.
Quatre, en niet zeggen dat je mij zag en ik slecht wasquote:
Dra-ma-tisch!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Quatre, en niet zeggen dat je mij zag en ik slecht was![]()
.
Van wie heb je practicum?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom maar gezellig langs in de groep
MTO werkgroep van Maartjequote:
Hmm wij gaan ons vragenlijstje bij andere practicumgroepen doen, dus we zullen jou niet lastig vallenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MTO werkgroep van Maartje
& Practicum Hersen en Gedrag, geen idee. Kunnen ons pas de 4e inschrijven
Wat lief!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm wij gaan ons vragenlijstje bij andere practicumgroepen doen, dus we zullen jou niet lastig vallen
Ja, dat is ze zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:38 schreef Muis006 het volgende:
Maartje is super! Heel erg aardig. Vorig jaar deed zij ook het H&G practicum maar weet niet of dit nu nog zo is.
Mwah.. als de vakken niet zo lastig zouden zijn, zou ik dat met je eens zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:19 schreef GlowMouse het volgende:
w00t toch? Lekker rustig altijd, zo'n tentamenperiode
Hmm... Ja, ik ga er ook vanuit dat ik het niet gehaald heb en dit zal dan op een paar puntjes zijn denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
Wat ik me kan herinneren vond ik het tegenvallen hoe streng hij nakeek. Dat vragen die ik wist en ongeveer goed had toch maar 6 of 7 van de tien punten opleverden. (wil je niet zenuwachtig maken of zo). Had je nog bonuspunten van de tussenopdrachten?
Ik ga voor en nog iets.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, ik ga er ook vanuit dat ik het niet gehaald heb en dit zal dan op een paar puntjes zijn denk ik
Maar goed; het waren zulke domme MC-vragen.
Voorbeeld: xxx deed onderzoek bij zijn zoontje William. Wat observeede hij als eerste?
Schrik
Boosheid
Lachen
en nog iets
Kom op zeg :x Dat heeft dan ergens klein in één mini zinnetje gestaan ofzo :s
Maar goed; ik heb nu (MC + Bonusopdrachten) 22 punten.
Ja, dat zeker. Daar zat ik heel mijn leven al op te wachten, haha.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef GlowMouse het volgende:
Je hebt echt wat nieuws geleerd als je die vraag goed hebt
Ik heb ook een hekel aan feiten uit mijn hoofd leren. Ik zie daar de meerwaarde niet van, want in het dagelijks leven kun je dat allemaal gewoon opzoeken wanneer je het nodig hebt. Het is natuurlijk wel de makkelijkste manier om dingen te toetsten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:32 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, naja ik zie wel. Ik kan daar alleen niet zo goed tegen, omdat ik het nut niet echt in zie(/wil zien) van zulke vragen. Functileer was overigens niet zo gericht op feitjes, daar waren alle onderzoekers/onderzoeken/etc. weer van belang - was ik eindelijk trots dat ik wist hoe het oog in elkaar zat en hoe bijziend/verziend-zijn ontstond...
Komt goed!
bedoel je niet albert? Die conditionering met die rat, anders was het idd een kutvraag.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, ik ga er ook vanuit dat ik het niet gehaald heb en dit zal dan op een paar puntjes zijn denk ik
Maar goed; het waren zulke domme MC-vragen.
Voorbeeld: xxx deed onderzoek bij zijn zoontje William. Wat observeede hij als eerste?
Schrik
Boosheid
Lachen
en nog iets
Kom op zeg :x Dat heeft dan ergens klein in één mini zinnetje gestaan ofzo :s
Maar goed; ik heb nu (MC + Bonusopdrachten) 22 punten.
Haha nee. Die vraag wist ik welquote:Op zondag 2 november 2008 12:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedoel je niet albert? Die conditionering met die rat, anders was het idd een kutvraag.
Wel jammer als je er een 5 of zo voor haalt, dat had je toch ook voor functieleer? an heb je het allebei net niet gehaald
Ja inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 14:42 schreef oompaloompa het volgende:
Haha het was volgens mij allebei als ik het me goed herinner. Eerst werd ie geconditioneerd met een rat en later liet de "onderzoeker" zien dat albert nu ook bang van konijnen was.
eigenlijk heb je het dus gewoon extra goed onthouden muis
Wiskunde kun je ook later doen volgens mij, een vriendin van me heeft dat pas aan het eind van het jaar gedaan (maar is wellicht niet aan te raden, je kan er maar vanaf zijn).quote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Haha ja, dan zit je er een beetje in
Maar goed; als ik Inleiding ook niet haal, dan heb ik er volgende keer 6...
Voor de vakantie MTO en H&G, daarna Inleiding, Functie en Sociologie en twee weken daarna Wiskunde... Maaár (!) dan zit ik er wel in
Ik heb Wiskunde vorig jaar ook al een keer gedaan en had toen een 5 - hmm.. wat is dat toch; ik en 5-en op de uniquote:Op maandag 3 november 2008 10:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wiskunde kun je ook later doen volgens mij, een vriendin van me heeft dat pas aan het eind van het jaar gedaan (maar is wellicht niet aan te raden, je kan er maar vanaf zijn).
En het is wel te halen hoor. Een vriendin en ik zijn later ingestroomd waardoor we ook geen enkel tentamen uit de eerste toetsperiode gehaald hebben vorig jaar. Daarna hadden we dus ook ineens veel tentamens de toetsweek daarop, maar we hebben 't wel gehaald. Dus komop, je kan het
!
Maar misschien heb je Inleiding wel gehaald. Je weet het niet, ik duim iig voor je
.
Likequote:De voorstelronde kent de volgende procedure:
- iedere deelnemer neem 3 voorwerpen mee naar de workshop
- per voorwerp geeft de deelnemer een beschrijving van zichzelf
- de overige deelnemers kunnen vragen stellen naar aanleiding van de beschrijving
Verzamel drie voorwerpen waarmee u uw zelf kunt omschrijven.
- bereid per voorwerp een zelfbeschrijving van 2 a 3 minuten voor
- zelfbeschrijvingen dienen iets te zeggen over uw karakter, voorkeuren en gewoontes
- voorwerpen dienen meegenomen te worden naar de workshop
- voorwerpen hoeven niet van u zelf te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |