Ja, dat is ze zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:38 schreef Muis006 het volgende:
Maartje is super! Heel erg aardig. Vorig jaar deed zij ook het H&G practicum maar weet niet of dit nu nog zo is.
Mwah.. als de vakken niet zo lastig zouden zijn, zou ik dat met je eens zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:19 schreef GlowMouse het volgende:
w00t toch? Lekker rustig altijd, zo'n tentamenperiode
Hmm... Ja, ik ga er ook vanuit dat ik het niet gehaald heb en dit zal dan op een paar puntjes zijn denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
Wat ik me kan herinneren vond ik het tegenvallen hoe streng hij nakeek. Dat vragen die ik wist en ongeveer goed had toch maar 6 of 7 van de tien punten opleverden. (wil je niet zenuwachtig maken of zo). Had je nog bonuspunten van de tussenopdrachten?
Ik ga voor en nog iets.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, ik ga er ook vanuit dat ik het niet gehaald heb en dit zal dan op een paar puntjes zijn denk ik
Maar goed; het waren zulke domme MC-vragen.
Voorbeeld: xxx deed onderzoek bij zijn zoontje William. Wat observeede hij als eerste?
Schrik
Boosheid
Lachen
en nog iets
Kom op zeg :x Dat heeft dan ergens klein in één mini zinnetje gestaan ofzo :s
Maar goed; ik heb nu (MC + Bonusopdrachten) 22 punten.
Ja, dat zeker. Daar zat ik heel mijn leven al op te wachten, haha.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef GlowMouse het volgende:
Je hebt echt wat nieuws geleerd als je die vraag goed hebt
Ik heb ook een hekel aan feiten uit mijn hoofd leren. Ik zie daar de meerwaarde niet van, want in het dagelijks leven kun je dat allemaal gewoon opzoeken wanneer je het nodig hebt. Het is natuurlijk wel de makkelijkste manier om dingen te toetsten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:32 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, naja ik zie wel. Ik kan daar alleen niet zo goed tegen, omdat ik het nut niet echt in zie(/wil zien) van zulke vragen. Functileer was overigens niet zo gericht op feitjes, daar waren alle onderzoekers/onderzoeken/etc. weer van belang - was ik eindelijk trots dat ik wist hoe het oog in elkaar zat en hoe bijziend/verziend-zijn ontstond...
Komt goed!
bedoel je niet albert? Die conditionering met die rat, anders was het idd een kutvraag.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, ik ga er ook vanuit dat ik het niet gehaald heb en dit zal dan op een paar puntjes zijn denk ik
Maar goed; het waren zulke domme MC-vragen.
Voorbeeld: xxx deed onderzoek bij zijn zoontje William. Wat observeede hij als eerste?
Schrik
Boosheid
Lachen
en nog iets
Kom op zeg :x Dat heeft dan ergens klein in één mini zinnetje gestaan ofzo :s
Maar goed; ik heb nu (MC + Bonusopdrachten) 22 punten.
Haha nee. Die vraag wist ik welquote:Op zondag 2 november 2008 12:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
bedoel je niet albert? Die conditionering met die rat, anders was het idd een kutvraag.
Wel jammer als je er een 5 of zo voor haalt, dat had je toch ook voor functieleer? an heb je het allebei net niet gehaald
Ja inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 14:42 schreef oompaloompa het volgende:
Haha het was volgens mij allebei als ik het me goed herinner. Eerst werd ie geconditioneerd met een rat en later liet de "onderzoeker" zien dat albert nu ook bang van konijnen was.
eigenlijk heb je het dus gewoon extra goed onthouden muis
Wiskunde kun je ook later doen volgens mij, een vriendin van me heeft dat pas aan het eind van het jaar gedaan (maar is wellicht niet aan te raden, je kan er maar vanaf zijn).quote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Haha ja, dan zit je er een beetje in
Maar goed; als ik Inleiding ook niet haal, dan heb ik er volgende keer 6...
Voor de vakantie MTO en H&G, daarna Inleiding, Functie en Sociologie en twee weken daarna Wiskunde... Maaár (!) dan zit ik er wel in
Ik heb Wiskunde vorig jaar ook al een keer gedaan en had toen een 5 - hmm.. wat is dat toch; ik en 5-en op de uniquote:Op maandag 3 november 2008 10:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wiskunde kun je ook later doen volgens mij, een vriendin van me heeft dat pas aan het eind van het jaar gedaan (maar is wellicht niet aan te raden, je kan er maar vanaf zijn).
En het is wel te halen hoor. Een vriendin en ik zijn later ingestroomd waardoor we ook geen enkel tentamen uit de eerste toetsperiode gehaald hebben vorig jaar. Daarna hadden we dus ook ineens veel tentamens de toetsweek daarop, maar we hebben 't wel gehaald. Dus komop, je kan het
!
Maar misschien heb je Inleiding wel gehaald. Je weet het niet, ik duim iig voor je
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |