Ik moet zeggen dat ik Micro-economie toch een stuk leuker vondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Is toch een van de leukere vakken binnen je studie.
Boeken trouwens? Zijn er nog mensen die boeken kopen?
als pappie betaaldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Knekwurst het volgende:
Boeken trouwens? Zijn er nog mensen die boeken kopen?
Wij doen het over de angst dat mensen jaloers op je kunnen worden. We heben nu twee meetings gehad. In de eerste hebben we eigenlijk een inleidend praatje gehad en wat spullen om te lezen meegekregen met als opdracht twee scenario-ideeen uit te werken. Ons eerste scenario is "goedgekeurd" en die moeten we nu uitwerken en afnemen, daarna hebben we weer een afspraak. (pas over twee weken).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk onderwerp had je ookweer?Wij worden ook losgelaten maar ze helpt ons wel bij dingen die we niet snappen. We hebben elke maandag een uurtje gesprek met d'r over dingen waar we niet uitkomen en advies, en daarna gaan we weer zelf aan de gang
.
Hoe doen jullie het?
Kom maar gezellig langs in de groepquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die scenario's gaan we trouwens afnemen bij mto-a werkgroepen, dus misschien dat automatic er eentje voor ons in moet vullen
Yup.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:05 schreef Rhythm het volgende:
Vandaag tentamen QM1 gemaakt, trein had een halfuur vertraging waardoor ik de aansluiting en de bus miste, dus ik had er maar 1 uur voor ipv 2 uur. Toch nog gelukt met wat ren en vliegwerk, en heb wel een degelijk punt vermoed ik.
Organizational Behaviour was dan wel weer een lichte ramp, kutvak. Hopen op die 5.
Nog meer Business Studies studentjes hier?
Oh, die zal ik ook best niet helemaal goed hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup.
Ik had echt veel te weinig tijd voor QM, daardoor heb ik fouten gemaakt in die vragen over de Projects, want die moest ik opeens binnen 10 minuten doen.
Ik was niet de enige als ik zo om me heen kijk zat zo'n 70% van de mensen er nog.
Ik heb gewoon alle boeken gekocht, omdat ik die dingen in m'n kast wil hebben. Pa betaalt het toch nog steeds, wel dapper gezien mijn vorige mislukte studiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:09 schreef Rhythm het volgende:
Het is trouwens Belbin i.p.v. Belkin.
Ik heb verdomme dat boek gekocht, en een reader voor 3 euro. Boek niet eens aangeraakt.
Dat wist ik inderdaad ook niet meer, dus ik heb een beetje lopen aanklooien en ik geloof dat ik best een mooi antwoord hadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Oh, die zal ik ook best niet helemaal goed hebben. Ik vond die 2 pittig, over die delta-x.. Had ik niet geleerd, en vergeten hoe het moest. Ik wist alleen Y(x+deltax)-Y(x)/deltax nog, de rest niet meer. Ik had wel op het kladblaadje al m'n opdrachten gemaakt, dus ik moest overschrijven
. Nog nooit zo snel geschreven
.
Same, die laatste vraag zag er dan nog wel fatsoenlijk uit, en met die utility had ik 60quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad ook niet meer, dus ik heb een beetje lopen aanklooien en ik geloof dat ik best een mooi antwoord had.
wat ik echt niet snapte was die laatste vraag en die vraag over die utility functie, maar dat heb ik sowieso nooit gesnapt..
Ik alleen het 1e lecture, dat vond ik wel weer genoeg, echt dodelijk saai en ook iets te vroeg op de ochtend!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:21 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Same, die laatste vraag zag er dan nog wel fatsoenlijk uit, en met die utility had ik 60.
Ik dacht zo:
1 unit = min(3x,4y)
x=2, y=5
min(3*2,4*5)=6
1 unit =6
10 units = 60
Maar het lijkt me iets te simpel.
IBS moet ik ook nog helemaal voor beginnen, maar ik kan mezelf er niet toe zetten. Mja, heb M&O gehad dus ik moet het gros wel kennen, de 4 P's enzo. Ik ben maar naar 3 lectures ofzo geweest, Kramer legde het zo saai uit.
dapper, of gewoon stomquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle boeken gekocht, omdat ik die dingen in m'n kast wil hebben. Pa betaalt het toch nog steeds, wel dapper gezien mijn vorige mislukte studie...
Welke werkgroep?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:20 schreef Rhythm het volgende:
Damned, een 7.5 voor m'n IBS presentatie. Terwijl ik dacht dat hij een stuk beter was dan al die andere in onze groep. De meesten hadden van die josti-powerpoints, ik heb dingen als costumer en alles voorbij zien komen.
Quatre, en niet zeggen dat je mij zag en ik slecht wasquote:
Dra-ma-tisch!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Quatre, en niet zeggen dat je mij zag en ik slecht was![]()
.
Van wie heb je practicum?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom maar gezellig langs in de groep
MTO werkgroep van Maartjequote:
Hmm wij gaan ons vragenlijstje bij andere practicumgroepen doen, dus we zullen jou niet lastig vallenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MTO werkgroep van Maartje
& Practicum Hersen en Gedrag, geen idee. Kunnen ons pas de 4e inschrijven
Wat lief!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm wij gaan ons vragenlijstje bij andere practicumgroepen doen, dus we zullen jou niet lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |