gewoon niet gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Serieus, waarom zetten mensen hoorcolleges op vrijdagochtend? Ik snap dat echt niet.
Serieus, waarom gaan mensen naar hoorcolleges op vrijdagochtend? Ik snap dat echt niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet dus echt niet hoe ik het vak persoonlijkheidsleer moet gaan halen.. ik moet nu nog gaan slapen en dan ben ik niet eens echt mee uit gegaan en de vorige keer had ik me ook al verslapen.
Serieus, waarom zetten mensen hoorcolleges op vrijdagochtend? Ik snap dat echt niet.
Maargoed ik ga slapen en hopen dat ik me niet verslaap / fit genoeg ben morgen..
Ah services marketing.. Dat was wel een leuk vak!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben ook nog niet zolang thuisMoet straks wel nog even naar college toe als ik dat op kan brengen. Normaal gezien is Hans Haans wel iemand die me wakker kan houden dus ik ben benieuwd hoe ik me straks ga voelen.
inderdaad, alsof je dan je ogen kan open houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Serieus, waarom gaan mensen naar hoorcolleges op vrijdagochtend? Ik snap dat echt niet.
Met een klein beetje moeite lukt dat netquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
inderdaad, alsof je dan je ogen kan open houden
Yep, dat ging vandaag wel lekker moet ik zeggen. Kon mijn ogen goed openhouden en ben nu weer thuisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:13 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ah services marketing.. Dat was wel een leuk vak!
Ik ben dan ook niet geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Serieus, waarom gaan mensen naar hoorcolleges op vrijdagochtend? Ik snap dat echt niet.
Belkin hebben wij gehad met Organizational Behaviour (studie BS). Ik moet zeggen dat dat best boeiend was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef oompaloompa het volgende:
nee je hebt groepsvaardigheden, een vak van 2 studiepunten waar je belkins-rolverdeling en dat soort zaken doet. Erg saai, met leerdoelen en zo. En als je sociale richting neemt heb je ook groepsdynamica aan het einde van je tweede-jaar wat meer over het gedrag van mensen in groepen gaat (in de brede zin, dus zowel interactie in groepen als social facilitation als conformity etc.)
Gezellig, dat heb ik 4 jaar lang al gehad net als groepstechniekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef oompaloompa het volgende:
nee je hebt groepsvaardigheden, een vak van 2 studiepunten waar je belkins-rolverdeling en dat soort zaken doet. Erg saai, met leerdoelen en zo. En als je sociale richting neemt heb je ook groepsdynamica aan het einde van je tweede-jaar wat meer over het gedrag van mensen in groepen gaat (in de brede zin, dus zowel interactie in groepen als social facilitation als conformity etc.)
maar dan ben je niet op stap geweest neem ik aan? 5 Uur thuis en dan om 8 uur weer op lijkt me niet echt ideaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een klein beetje moeite lukt dat net
Ik heb het één keer gedaan. 4.30 thuis, +/- 5.15 slapen (etten-leur, daar sliep ik) & 8.45 de wekker en dan luxe met de auto naar college om daar te slapen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:31 schreef aardappel het volgende:
[..]
maar dan ben je niet op stap geweest neem ik aan? 5 Uur thuis en dan om 8 uur weer op lijkt me niet echt ideaal
Welk onderwerp had je ookweer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:37 schreef oompaloompa het volgende:
vamiddag OP, ik heb er zin in. We hebben echt geluk gehad met onze leuke begeleider![]()
Er staat heel weinig vast en we mogen eigenlijk ongeveer alles zelf verzinnen / beslissen.
Ik moet zeggen dat ik Organizational Behaviour op het moment een stuk minder boeiend vind (iig dat wat ik nu heb: Inleiding tot de Organisatietheorie / Management 1 )quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Belkin hebben wij gehad met Organizational Behaviour (studie BS). Ik moet zeggen dat dat best boeiend was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:55 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Organizational Behaviour op het moment een stuk minder boeiend vind (iig dat wat ik nu heb: Inleiding tot de Organisatietheorie / Management 1 )Is toch een van de leukere vakken binnen je studie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeken trouwens? Zijn er nog mensen die boeken kopen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |