En dan geen hypotheek kunnen krijgen. En dan onder een brug moeten wonenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zodat ik naar Amerika kan verhuizen.
Amerika maakt ook niet gelukkig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet. Dus ik ga ook mn best niet voor je doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had je nét terug-gePM'd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens aardig
En negeer mn pm eens niet?
Hoezo wil je dat niet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet. Dus ik ga ook mn best niet voor je doen![]()
Kan dan toch gewoon bij mijn vriendin wonenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan geen hypotheek kunnen krijgen. En dan onder een brug moeten wonen
IQM -1 En is nu weer uit OPquote:
Opblaasvriendinnen hebben geen huizen maar een doosquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat niet?
[..]
Kan dan toch gewoon bij mijn vriendin wonen
Omdat je dan de hele dag gaat neuken ipv sc'en met mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat niet?
[..]
Kan dan toch gewoon bij mijn vriendin wonen
Jezus werd ook niet gelijk hartelijk ontvangen door de gemeenschap. Maakt niet uit. Op een dag zullen jullie het begrijpen.quote:
Ohquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je dan de hele dag gaat neuken ipv sc'en met mij
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezus werd ook niet gelijk hartelijk ontvangen door de gemeenschap. Maakt niet uit. Op een dag zullen jullie het begrijpen.
Vergeef hen, vader, want zij weten niet wat zij doen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezus werd ook niet gelijk hartelijk ontvangen door de gemeenschap. Maakt niet uit. Op een dag zullen jullie het begrijpen.
Religie is een vorm van kanker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond dan? Iets gemist?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond het gisteravond gezelliger
Zelfbevlekking van de bovenste plank weer, je kent der.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond dan? Iets gemist?
Heb jij geen scoro?quote:
Jaaa! Check 225, 1 van mijn kwaliteitstopics uiteraardquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond dan? Iets gemist?
Oh, ik weet alweer genoeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zelfbevlekking van de bovenste plank weer, je kent der.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |