Waarom zijn de bananen krom?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Emimich het volgende:
Waarom staan sommige ava's dubbel in de OP?
Twee verschillende personen, alhoewelquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Emimich het volgende:
Waarom staan sommige ava's dubbel in de OP?
Je hebt er 2 over haar heen leeggegooid?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, ik zei een beetje, terwijl een melkpak er niets bij was
Jitzzzze is een tandenglazuurder waar een tandarts nog wat van leren kan, boh gekquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan het je nog herinneren zie ik. Je zag een beetje witjes toen je wegging. Gaat het nu weer een beetje?
Whehe, ik zei een beetje, terwijl een melkpak er niets bij was
Ik heb vanalles te vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden. Jij bent niet van de oude garde.
Daar leek het wel op. Echter kwam het niet uit een pakjequote:Op maandag 6 oktober 2008 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt er 2 over haar heen leeggegooid?
Vind eens 20.000 euro voor me dan?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar leek het wel op. Echter kwam het niet uit een pakje
Oh, je had gewoon een 2 liter fles. okee, kan ook he.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar leek het wel op. Echter kwam het niet uit een pakje
Waarom wel? geld maakt niet gelukkig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het allicht proberen hoorwaarom vraag je dan niet meteen 200 000 000 000?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom wel? geld maakt niet gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ook geen flesquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je had gewoon een 2 liter fles. okee, kan ook he.
Ja, jij hebt toch zoeen kleuterleuter?quote:
Waarom zou je dan wel 20 000 vragen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom wel? geld maakt niet gelukkig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toch zoeen kleuterleuter?
Beetje mij verkeerd lopen quoten he, zakkenwasser.quote:
Zodat ik naar Amerika kan verhuizen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je dan wel 20 000 vragen?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje mij verkeerd lopen quoten he, zakkenwasser.
Met FOK!-newbies zoals jij en Sackboy?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Juist niet, hij wil een kliekje vormen met ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |