Oh oke, ga es leren danquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit nu niet op schoolik zit in 6vwo. En ik heb nu toetsweek! Had net een toets economie van 8:15 tot 10:15 dus op die manier.
Jaaa, hoe ging het?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit nu niet op schoolik zit in 6vwo. En ik heb nu toetsweek! Had net een toets economie van 8:15 tot 10:15 dus op die manier.
Je post gewoon expres tegelijk hequote:
Je hebt zeker je tieten gePMed dat je daar geen ban voor krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boehoeee. Die zou ik ook al moeten krijgen voor posten voor gers![]()
Hoe weet je datquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zeker je tieten gePMed dat je daar geen ban voor krijgt.
Hoeveel toetsen heb je dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om 12 uurheb sowieso pas woensdag weer een toets
Geen idee. Het was een ingeving.quote:
Reetveter komt donderdag terug. Gers zondag dacht ik, BK is ook alweer terug. Dus vanaf volgende week is KLB-SC daar weer helemaal vertegenwoordigt. (Op Jordeeeh en Ananas na dan, maar die zijn zo lang gebandquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:Top 100 van zondag 5 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 107 Broekpaling
19. 106 Het_hupt
26. 084 Juup©
36. 075 IQM
39. 071 Breathtaking
58. 058 Noorsbloed
67. 054 Kali-Mist1
70. 053 Fascination
75. 052 Rhythm
84. 047 Sackboy
Gaat de goede kant op, nog 16 plaatsen te gaan.
Dirty mind.quote:
Wat is dat voor programma danquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel toetsen heb je dan?
Ik zit nu op school met het programma "itslearning" te werken. Is me toch een kloteprogramma
Neuh, gewoon logisch denken.quote:
Kliekjesvorming, ban!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staat gers eigenlijk 2 keer in de OP? Deze zie ik ook nooit meer [ afbeelding ] en markvanrinsum [ afbeelding ] kan er ook wel uit.
Of mogen we het daar ook niet meer over hebben?
Nee, echt niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je post gewoon expres tegelijk he!
Het viel me tegen moet ik zeggen, vreemde vraagstelling en ik heb sowieso al een paar dingen foutdus ik hoop op het beste. Baal wel, had net zo goed niet kunnen leren..
Dat alle leraren er vanalles op pleuren en dan kunenn wij thuis van die internetdingen doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is dat voor programma dan?
Dat valt heus wel reuze mee voor een proefwerkweek. Alhoewel je denk ik per vak minimaal een boek moet lerenquote:En ik heb 4 toetsen, economie, management&organisatie, geschiedenis en wiskunde A1,2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |