abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62206979
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef Crane het volgende:
Lech Poznan, zijn dat van die oostblok-nazi's?
Volgens mij wel:

pi_62207058
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He die foto's ken ik, moest NEC ofzo daar niet tegen een paar jaar terug?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62207077
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef Kopbal het volgende:
Pff, en ook nog eens de minst aantrekkelijke tegenstanders thuis.
Alhoewel, die gekke Polen.

Uitwedstrijd zit er niet in denk ik, te duur.
Met 2.000 polen in de Kuip kan het nog lachen worden.

Voor de rest gewoon een kutloting, in Frankrijk krijgen we echt kaarten meer voor ¤ 10. Denk niet dat de animo groot zal zijn deze keer, krijg je hetzelfde als in Basel.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_62207116
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Crane het volgende:

[..]

He die foto's ken ik, moest NEC ofzo daar niet tegen een paar jaar terug?
Nee dat was Wisła Kraków
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:00:31 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62207994
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:30 schreef Crane het volgende:

[..]

De mening van de meeste Fokkers kan me weinig schelen.

Bovendien lult toch de helft hier met Happel mee, als hij hetzelfde als mij gezegd had, was er nauwelijks iemand op hem ingegaan.
Misschien heb ik gewoon gelijk en jij niet...
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef Crane het volgende:
Nancy Happel en z'n matties kunnen weer los!
Ja, leuk hoor. Kneus...

Kutloting trouwens. Ga nog wel naar Spanje. Nancy niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62208306
quote:

[..]

Volgens mij wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terrormachine
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:14:15 #257
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_62208329
Hier moeten we doorkomen.......als de mongolen onder ons zich gedragen tenminste!
pi_62208587
quote:

[..]

Volgens mij wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke club mensen!
Misschien toch nog ergens kijken voor reisje naar La Coruna.
pi_62210541
WTF ik heb een retourtje naar La Caruna gevonden voor 56 euro met het vliegtuig
Er zit alleen wel een overstap tijd van 1 uur tussen. Een kleine vertraging in de eerste vlucht zou dus betekenen dat we de wedstrijd niet gaan halen...
pi_62210756
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF ik heb een retourtje naar La Caruna gevonden voor 56 euro met het vliegtuig
Er zit alleen wel een overstap tijd van 1 uur tussen. Een kleine vertraging in de eerste vlucht zou dus betekenen dat we de wedstrijd niet gaan halen...
Das wel erg link.

Maat van me had er 1 voor ¤ 80, maar dan moet je wel 3 dagen blijven, en dat wordt me te kostbaar.
pi_62210794
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Das wel erg link.

Maat van me had er 1 voor ¤ 80, maar dan moet je wel 3 dagen blijven, en dat wordt me te kostbaar.
Dat is idd link. 56 euro en dan woensdag gaan vrijdag terug.
Het voordeel van die reis is dat je op Santiago de Compostela land. Dat is het vliegveld naast Deportivo. Je hoeft dan niet meer 4 uur in de trein vanaf Porto.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:48:05 #262
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62210811
Denk dat ik weer richting Nancy ga, Spanje zit er ff niet in na Kalmar.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:50:06 #263
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62210884
Matige loting imho.

Nancy uit heb ik 2006 genoeg van gezien (hoewel het stadje wel tof was). Depor kost me te veel vrije dagen, die ik niet heb, en schijnt ook niet echt optimaal te zijn qua vliegen...

Twee thuiswedstrijden spreken me niet echt aan, hoewel je die clubs beter thuis dan uit kunt treffen denk ik. Uiteraard wel aanwezig in de Kuip!

Vanmorgen via ticketbox.nl kaartje voor Sparta uit besteld, lekker makkelijk!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:54:55 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62211055
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is idd link. 56 euro en dan woensdag gaan vrijdag terug.
Het voordeel van die reis is dat je op Santiago de Compostela land. Dat is het vliegveld naast Deportivo. Je hoeft dan niet meer 4 uur in de trein vanaf Porto.
Gewoon de bus pakken inderdaad.

Vliegen vanaf London kan ook. Naar Santiago is 60 pond plus die paar tientjes van shitcity naar London.
Elite
Tegen TTIP
pi_62211122
Wat een dramatische kutloting
Er zaten zulke mooie tegenstanders tussen, wat zijn die odds Ajax en Twente weer geniale tripjes en waar moeten wij het mee doen...
Airberlin vliegt nog wel naar Santiago maar dan moet je eerst nog naar dusseldorf.
pi_62211219
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:56 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een dramatische kutloting
Er zaten zulke mooie tegenstanders tussen, wat zijn die odds Ajax en Twente weer geniale tripjes en waar moeten wij het mee doen...
Airberlin vliegt nog wel naar Santiago maar dan moet je eerst nog naar dusseldorf.
Die reis is ook nog met een tussenstop
pi_62211296
Ik word ram gek hier. Ik heb al wel 10 verschillende opties om met het vliegtuig naar Spanje te gaan voorbij zien komen in mijn scherm. 1 reis is echt ideaal en goedkoop, maar er zit dus maar 1 uur speling tussen die overstap.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:04:24 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62211368
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik word ram gek hier. Ik heb al wel 10 verschillende opties om met het vliegtuig naar Spanje te gaan voorbij zien komen in mijn scherm.
Gewoon boeken en de komende maand sparen.
Elite
Tegen TTIP
pi_62211395
Waarom vliegt er niemand naar Coruna?Je moet helaas wel overstappen in Barcelona of Alicante
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62211443
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom vliegt er niemand naar Coruna?Je moet helaas wel overstappen in Barcelona of Alicante
Ik zoek alleen maar reizen op Coruna (Santiago de Compostela). Heb geen zin in een hele lange treinreis. En je hoeft niet over te stappen in Barcelona of Alicante.
pi_62211485
Sowieso moeten steden zonder fatsoenlijk vliegveld op rijafstand geweerd worden uit de uefacup
pi_62211650
Kan Ryanair niet ff een charter vluchtje regelen op de route Weeze - Santiago de Compostela? Denk dat ze dat vliegtuig makkelijk vol krijgen.
pi_62211751
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zoek alleen maar reizen op Coruna (Santiago de Compostela). Heb geen zin in een hele lange treinreis. En je hoeft niet over te stappen in Barcelona of Alicante.
Van 020 naar Barcelona en dan van Barcelona naar Coruna.Treinreis?Volgens mij zie ik iets over het hoofd
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62211855
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Van 020 naar Barcelona en dan van Barcelona naar Coruna.Treinreis?Volgens mij zie ik iets over het hoofd
Ik las jou post verkeerd. sorry
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:48:07 #275
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62212776
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Ryanair niet ff een charter vluchtje regelen op de route Weeze - Santiago de Compostela? Denk dat ze dat vliegtuig makkelijk vol krijgen.
Stuur ze een mail!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_62214434
Geen supporters mee nemen naar nancy zeg ik
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:38:12 #277
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_62214523
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen supporters mee nemen naar nancy zeg ik
Tegen Nancy niet in frankrijk spelen lijkt me het beste
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:01:36 #278
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62215458
quote:
In Nancy geldt nog steeds een vrije verkoop van toegangskaarten,
Eigenlijk ideaal dus, als Feyenoord besluit om geen kaarten af te nemen kan ik alsnog voor een tientje een kaartje kopen bij de plaatselijke appie.
pi_62216042
quote:
Voorzitter van de Franse voetbalclub AS Nancy is niet gelukkig met de loting van Feyenoord als tegenstander in het UEFA Cup-voetbaltoernooi.

,,We hebben slechte herinneringen aan twee jaar geleden. Ik hoop dat de supporters sindsdien rustiger zijn geworden, want dit soort fans is een plaag voor het voetbal,’’ liet hij de Franse krant L’ Est Républicain weten.

De Rotterdamse voetbalclub speelt op 23 oktober uit tegen Nancy. In 2006 liep de vorige wedstrijd tussen beide clubs uit op zware rellen. Vandaag bespreken de clubs en de burgemeester van Nancy hoe rellen te voorkomen.

Dinsdag zouden enkele Feyenoord-hooligans er echter al in zijn geslaagd om via ‘sponsorkanalen’ kaarten voor het duel te krijgen. Zij verwachten bovendien te worden belaagd, zoals vorige week in Zweden. Feyenoord-hooligans zijn in Europa berucht, reden voor andere hooligans om op hen te jagen, denken zij.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:22:59 #280
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62216215
quote:
Voorzitter van de Franse voetbalclub AS Nancy is niet gelukkig met de loting van Feyenoord als tegenstander in het UEFA Cup-voetbaltoernooi.

,,We hebben slechte herinneringen aan twee jaar geleden. Ik hoop dat onze burgemeester sindsdien slimmer is geworden, want zulk soort maatregelen als toen zijn een plaag voor voetbalsupporters,’’ liet hij de Franse krant L’ Est Républicain weten.
Fixed
pi_62224584
ik erger me weer dood aan de berichten over nancy. Alsof we daar de hele stad hebben gesloopt en die politie daar hebben kapot geschopt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62224635
quote:
Ekramy alweer weg bij turkse club

Tegenover de Egyptische site FilGoal.com heeft Sherif Ekramy bevestigd dat zijn contract bij de Turkse club Ankaragücü ontbonden is. De club, aan wie de Egyptische keeper verhuurd was, zou niet hebben kunnen voldoen aan de financiele verplichtingen tegenover Ekramy en Feyenoord.

Ekramy ontkende verder geruchten die hem met een terugkeer naar zijn vroegere club Al-Ahly in verband brachten en gaf aan zijn carrière in Europa te willen voortzetten, bij Feyenoord of in de Bundesliga.
pi_62224698
quote:
waarom mocht Feyenoord niet in poule G bij Valencia en Club Brugge?

Bij een loting in UEFA-verband is het altijd opletten geblazen. Er kan zomaar zonder dat de toeschouwers het door hebben gemanipuleerd worden. Grote vraag dit keer: waarom mocht Feyenoord niet in de groep met Valencia en Club Brugge?

Bij de loting deed zich vanmiddag een vreemd moment voor. Bij het uitzetten van de clubs uit pot 3 waren nog twee plekken over. Feyenoord werd getrokken en zou normaal gesproken in groep G worden geplaatst, maar zonder met zijn ogen knipperen verklaarde David Taylor dat Feyenoord in groep H moest komen. De reden van deze interventie is niet helemaal duidelijk omdat de andere club Rosenborg Trondheim was. Waarom mocht Feyenoord niet in een groep met Valencia en Club Brugge?

Was deze manipulatie ingegeven uit vrees voor rellen tussen zogenaamde fans van Brugge en Feyenoord? In dat geval is de UEFA niet helemaal blij dat Nancy later wel bij Feyenoord werd ingedeeld. Een herhaling van de rellen bij dit duel in 2006 is wel het laatste waar beide clubs op zitten te wachten.

Daarna volgde weer het gegoochel via een druk op de computer van de indeling van de groepen. Aanvankelijk werd gemeld dat normaal gesproken de indeling volgens een bepaald stramien zou plaats vinden. Maar daar moest om klimatologische omstandigheden weer van worden afgeweken. Hopelijk is er volgend jaar eens sprake van een transparante loting en samenstelling van het wedstrijdprogramma. Gelukkig is dan de competitievervalsing van maar één duel tegen elkaar spelen van de baan.
pi_62224893
quote:
'Feyenoord-hooligans kochten al tickets voor Nancy-Feyenoord'

Volgens het Algemeen Dagblad zouden dinsdag al enkele Feyenoord hooligans erin geslaagd zijn tickets te bemachtigen voor Nancy-Feyenoord via 'sponsorkanalen'. Sowieso is Nancy nog niet van plan de open verkoop aan banden te leggen. Zorgen maakt de club zich wel, aldus de voorzitter van de de Franse club in de Franse krant L’ Est Républicain. "We hebben slechte herinneringen aan twee jaar geleden. Ik hoop dat de supporters sindsdien rustiger zijn geworden, want dit soort fans is een plaag voor het voetbal."
pi_62224991
Als Feyenoord nou gewoon zegt dat ze geen kaarten voor Nacy uit afnemen. Dan zouden er in theorie geen Feyenoord supporters afreizen naar Nancy. Als er dan toch wat zou gebeuren dan kan Feyenoord van die wantoestanden toch afstand nemen? Zei hebben immers geen kaarten afgenomen. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:20:45 #286
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62225529

Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:50:50 #287
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62226296
Ow.. Het is maar 18 uur en 20 minuten rijden vanaf m'n huis naar het Riazor stadion
Hoe zit dat eigenlijk met die kaarten voor de uitmatches? Gaan die gewoon bij Feijenoord in de verkoop?
pi_62226317
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:50 schreef Keltie het volgende:
Ow.. Het is maar 18 uur en 20 minuten rijden vanaf m'n huis naar het Riazor stadion
Hoe zit dat eigenlijk met die kaarten voor de uitmatches? Gaan die gewoon bij Feijenoord in de verkoop?
kaarten voor Kalmar uit heb ik bij Primera (Ticketbox) gehaald
gewoon even Feyenoord.nl in de gaten houden
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:04:15 #289
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62228380
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Dat zie je verkeerd.

Volgens mij wordt Feyenoord er nog op aangesproken mochten er dan ongeregeldheden plaatsvinden met Nederlanders.
Net een kaartje voor Sparta-Feyenoord gehaald, kom ik er nu achter dat het op een woensdagavond is
Achja, maakt niet zoveel uit.
pi_62228463
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd.

Volgens mij wordt Feyenoord er nog op aangesproken mochten er dan ongeregeldheden plaatsvinden met Nederlanders.
Net een kaartje voor Sparta-Feyenoord gehaald, kom ik er nu achter dat het op een woensdagavond is
Achja, maakt niet zoveel uit.
Maar kan Nancy ook niet verantwoordelijk worden gehouden als zij hun kaartjeverkoop niet willen aanpassen.
pi_62228556
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:07 schreef Irrem het volgende:

[..]

Maar kan Nancy ook niet verantwoordelijk worden gehouden als zij hun kaartjeverkoop niet willen aanpassen.
nee, want Platini heeft bij Nancy gevoetbald
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:54:14 #292
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62229756
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:10 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:54:45 #293
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62229761
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:10 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Precies.

Grafland, grafvolk
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:56:11 #294
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62229799
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Precies.

Grafland, grafvolk
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62230605
quote:
Sherif Ekramy heeft na ruim een maand Ankaragücü alweer verlaten. De Turkse club heeft het contract met de gehuurde Feyenoord-doelman per 1 oktober ontbonden.

Ekramy was gehaald als stand-in van Serkan Kirintili, maar volgens de club kon niet leven met zijn status als bankzitter. De doelman dreigde met een vertrek als hij niet snel aan spelen zou toekomen, zo liet Ankaragücü weten.

Nadat Ekramy zonder overleg naar Egypte was vertrokken, waar hij niet bereikbaar was voor de club, heeft Ankaragücü besloten het huurcontract per 1 oktober te onbinden.

'Bij Feyenoord heeft hij in drie seizoenen zeven wedstrijden gespeeld', legt een woordvoerder van Ankaragücü uit. 'Iemand die in Nederland zo vaak wissel heeft gestaan, snapt toch dat je een basisplaats moet verdienen?'
Wat een kneus
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62230692
Hmm dus nu komt ie weer terug naar ons Zal Rob leuk vinden
pi_62233032
Combi naar Nancy.Ben je toch ook debiel als je dan de bus in stapt.
pi_62233047
Die joden hebben trouwens geluk met hun uitwedstrijden zeg.
pi_62233336
quote:
FEYENOORD: GEEN SUPPORTERS NAAR NANCY

Feyenoord neemt geen supporters mee naar de UEFA Cup wedstrijd in en tegen het Franse Nancy op donderdag 23 oktober aanstaande. De clubleiding wil de kans op ongeregeldheden uitsluiten en zal om die reden geen kaarten afnemen om te verkopen aan haar supporters.

Op 30 november 2006 werd de wedstrijd AS Nancy-Feyenoord gestaakt en als gevolg daarvan werd Feyenoord uitgesloten van deelname aan Europees voetbal. De wedstrijd op 23 oktober kent daardoor een bijzondere lading waarbij de emoties hoog kunnen oplopen. Dat geldt voor de eigen aanhang, maar ook voor de Fransen, bij wie de gebeurtenissen van twee jaar geleden ook nog vers in het geheugen liggen.

Feyenoords financieel directeur Onno Jacobs: ‘We verwachten niet dat de mensen die in 2006 voor problemen hebben gezorgd ook nu weer naar Frankrijk zouden afreizen. Maar logischerwijs staat in Frankrijk iedereen op scherp. Elke kleinigheid zou binnen de kortste keren tot overspannen reacties kunnen leiden, met mogelijke ernstige gevolgen. We kunnen en mogen dat risico niet nemen.’

De club beseft dat trouwe supporters, waarvan een deel Feyenoord vorige week tegen Kalmar FF nog naar de overwinning schreeuwde, het heel vervelend vinden dat ze het eerste groepsduel uit de UEFA Cup nu niet kunnen bijwonen. ‘We gaan er echter van uit dat iedereen begrijpt waarom we tot dit besluit gekomen zijn.’

‘De toekomst van Feyenoord is belangrijker dan deze ene wedstrijd’, aldus Jacobs. ‘We roepen de mensen ook nadrukkelijk op om ook niet op eigen houtje af te reizen. Ook al omdat we inmiddels hebben begrepen dat Nederlanders die toch naar Nancy komen, hoe dan ook het stadion niet in mogen. Zelfs niet als ze op een of andere manier toch een kaartje hebben weten te bemachtigen.’

Feyenoord.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62233364
Amoah niets voor jullie?
Hij biedt zich als het ware "aan" via de VI.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')