abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62185792
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als mensen nu consequent zijn in hun mening of opvatting van het spel dan kan ik er nog respect voor opbrengen (zoals die ene verdwaalde aanbidder van Tim Vincken hier op het forum) Het enige consequente aan de overige zeurpieten is de constante stroom onzin die er wordt uitgekraamd.
Het hele team en het hele beleid wordt hier vaak gewaardeerd aan de hand van 1 gemiste kans in een wedstrijd of een niet gegeven strafschop...
Voetbal is ook emotie he.Ik praat voor mezelf als ik zeg dat ik na zo'n wedstrijd als gister ook wel iedereen de tyfus wens.Was er gister echt ff goed ziek van.Niet iedereen heeft geduld. Sommige mensen willen gelijk resultaat zien.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62185907
En waarom kan Tomasson wel spelen voor Denemarken maar niet voor Feyenoord?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:52:56 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62186764
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Voetbal is ook emotie he.Ik praat voor mezelf als ik zeg dat ik na zo'n wedstrijd als gister ook wel iedereen de tyfus wens.Was er gister echt ff goed ziek van.Niet iedereen heeft geduld. Sommige mensen willen gelijk resultaat zien.
Ik was ook strontchagrijnig gisteren. Betekent echter niet dat ik meteen als een dolle ga schreeuwen dat Bosz een lul is, Verbeek een fluttrainer en Makaay een waardeloze prutser omdat hij al zijn kansen mist. Leer relativeren en zie dat Feijenoord op de goede weg is. Alleen het resultaat zit tegen.

Overigens net een stukje van Voetbal Insite zitten kijken. Wat is die Derksen een irritant mannetje zeg. Hij heeft de wijsheid in pacht hoor, tjongejonge...
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Goede vraag, ja. Hij dient gewoon rust te nemen en zich voor te bereiden op de volgende wedstrijd met Feijenoord. Zul je namelijk zien dat hij weer geblesseerd terugkomt...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:54:15 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62186816
Ik ben het redelijk met Happel eens, alleen vind ik Makaay wel een prutser. Maar dat is niet gebaseerd op 5 wedstrijden.
2000 light years from home
pi_62186850
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Slaat echt nergens op idd. Feyenoord leert echt geen fuck van het hele OS-gedoe.
Cause nobody likes rock anymore!
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:57:18 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62186933
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef Crane het volgende:

[..]

Slaat echt nergens op idd. Feyenoord leert echt geen fuck van het hele OS-gedoe.
Schuif het maar gelijk op Feijenoord af.

Het is de speler zelf die beslist om te gaan. Feijenoord kan hem niet tegenhouden...
Elite
Tegen TTIP
pi_62187006
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is de speler zelf die beslist om te gaan. Feijenoord kan hem niet tegenhouden...
Feyenoord kan hem natuurlijk wel nadrukkelijk vragen of het niet beter is om ff de rust te pakken.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:00:49 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62187066
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Feyenoord kan hem natuurlijk wel nadrukkelijk vragen of het niet beter is om ff de rust te pakken.
Dat zullen ze vast wel hebben gedaan. Wij krijgen zulke dingen echter niet te horen, dus is het nogal simpel gelijk te stellen dat het de fout van Feijenoord is dat hij toch gaat spelen voor Denemarken...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:15:48 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62187576
Verbeek pwnt Derksen zo hard.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62187957
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom niet? Je kunt je ongenoegen best laten blijken als club.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:26:14 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62188000
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef Crane het volgende:

[..]

Waarom niet? Je kunt je ongenoegen best laten blijken als club.
Wat heeft dat voor zin? Speler ongelukkig en de media smult er weer van. Jij begrijpt er werkelijk niks van.
Elite
Tegen TTIP
pi_62188016
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:15 schreef TC03 het volgende:
Verbeek pwnt Derksen zo hard.
Derksen lult echt een eind weg. Alleen al dat ie begon over het feit dat Feyenoord nog steeds Biseswar geen nieuw contract had aangeboden, terwijl vannochtend overal te lezen was dat dit inmiddels wel gebeurd is.
pi_62188032
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor zin? Speler ongelukkig en de media smult er weer van. Jij begrijpt er werkelijk niks van.

Nee, en Benitez en Klingsmann zijn ook debielen, jij weet het beter dan hen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:27:58 #114
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62188050
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als mensen nu consequent zijn in hun mening of opvatting van het spel dan kan ik er nog respect voor opbrengen (zoals die ene verdwaalde aanbidder van Tim Vincken hier op het forum)
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:28:46 #115
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62188089
quote:
Met de fysiek sterke Joël Bijlow als vervanger van Pattinama probeerde trainer Pastoor het laatste kwartier een doelpunt te forceren. Met succes, want tien minuten later stond Feyenoord al op een comfortabele 2-0 voorsprong. Een schot van Glenn Kobussen werd nog gepareerd door de Enschedese doelman, in de rebound was Erasmus er als de kippen bij om de score te openen: 1-0. Na zijn doelpunt gooide de Zuid-Afrikaan er in één moeite door een dubbele salto uit.
.

3-0 gewonnen overigens van jong Twente.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:32:45 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62188258
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Crane het volgende:

[..]

Kerel, wat heeft het nou voor een zin? Waarom moet Feijenoord er tegenin gaan. De speler wil spelen, Feijenoord mag en zal dat niet tegenhouden, maar hoogstens adviseren.

Gelukkig heb jij weer wat om te zeiken.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:34:12 #117
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62188319
johan

snor
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62188469
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Kerel, wat heeft het nou voor een zin? Waarom moet Feijenoord er tegenin gaan. De speler wil spelen, Feijenoord mag en zal dat niet tegenhouden, maar hoogstens adviseren.

Gelukkig heb jij weer wat om te zeiken.
Feyenoord moet aan zichzelf denken, ze weten toch dat we er geen blessure's van spelers als Bruins, De Guzman en Wijnaldum bij kunnen hebben?

En geef die Tomasson gewoon eens rust. Als ie al weken fit was kon ie best weg en hou je dat idd niet tegen, maar het slaat echt nergens op dat ie niet eerst voor Feyenoord hoeft te spelen voordat ze hem laten gaan. Feyenoord betaald z'n salaris nog altijd, niet de Deense voetbalbond.

Maar ach, het interesseert jou geen fuck op welke positie Feyenoord eindigt, zolang ze maar UEFA Cup halen zodat JIJ je reisjes weer kan maken. Als Feyenoord dit jaar moet vechten voor de 9e plek lever jij nog geen kritiek en sta je weer elke week de spelers aan te moedigen.

Een paar jaar geleden was je tenminste nog enigszins kritisch, nu is Bosz een soort heilige bij je en is niets dat Feyenoord doet fout of dom.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:38:39 #119
53267 TC03
pi_62188480
Als Tomasson fit is, speelt hij. Logisch.
pi_62188584
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef TC03 het volgende:
Als Tomasson fit is, speelt hij. Logisch.
Hij is niet fit, want gisteren kon ie niet eens invallen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:42:46 #121
53267 TC03
pi_62188630
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Crane het volgende:

[..]

Er zit altijd een harde grens tussen 'fit' en 'niet fit'. Nu is ie blijkbaar fit.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:43:38 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62188666
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Crane het volgende:

[..]

Feyenoord moet aan zichzelf denken, ze weten toch dat we er geen blessure's van spelers als Bruins, De Guzman en Wijnaldum bij kunnen hebben?

En geef die Tomasson gewoon eens rust. Als ie al weken fit was kon ie best weg en hou je dat idd niet tegen, maar het slaat echt nergens op dat ie niet eerst voor Feyenoord hoeft te spelen voordat ze hem laten gaan. Feyenoord betaald z'n salaris nog altijd, niet de Deense voetbalbond.

Maar ach, het interesseert jou geen fuck op welke positie Feyenoord eindigt, zolang ze maar UEFA Cup halen zodat JIJ je reisjes weer kan maken. Als Feyenoord dit jaar moet vechten voor de 9e plek lever jij nog geen kritiek en sta je weer elke week de spelers aan te moedigen.

Een paar jaar geleden was je tenminste nog enigszins kritisch, nu is Bosz een soort heilige bij je en is niets dat Feyenoord doet fout of dom.
Och, wat heeft het nog zin. Het interesseert me inderdaad geen fuck nee. Geef duizenden euro's alleen maar voor mijn eigen plezier uit, ja.

Stik er lekker in.
Elite
Tegen TTIP
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 oktober 2008 @ 22:46:10 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62188758
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Crane het volgende:

[..]

Benitez had er overigens amper moeite mee dat Babel mee ging. Dat is krankzinnig dom opgeblazen door de pers. Macherano kon ook gewoon, zelfs als dispensatiespeler, naar de OS (en Lucas zat daar ook) ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:34:00 #124
185115 Juk
Misschien
pi_62190250
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Crane het volgende:

[..]

Kan je nou alsjeblieft niet een keer wat van iemand aannemen... Er zijn 6 mensen het niet met je eens, zet dat je dan niet aan het denken.

Feyenoord kan nou eenmaal Tomasson niet tegenhouden, punt. Dan kunnen ze in de media daar een groot probleem van maken maar zoals al aangegeven heeft dan gewoon geen zin.
The only thing I fear is my MoM
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:11:30 #125
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62191032
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:57 schreef Happel het volgende:

[..]

En zo is het gewoon. Maar ja, probeer dat maar eens duidelijk te maken aan bepaalde figuren...
Echt he, hoe ken je nou al op alles gaan zeiken als ze net bezig zijn met een nieuw beleid. Het heeft gewoon allemaal wat tijd nodig. Als je nu al weer onrust gaat stoken zal het de club echt niet vooruit helpen.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_62191352
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Juk het volgende:

[..]

Kan je nou alsjeblieft niet een keer wat van iemand aannemen... Er zijn 6 mensen het niet met je eens, zet dat je dan niet aan het denken.
De mening van de meeste Fokkers kan me weinig schelen.

Bovendien lult toch de helft hier met Happel mee, als hij hetzelfde als mij gezegd had, was er nauwelijks iemand op hem ingegaan.
quote:
Feyenoord kan nou eenmaal Tomasson niet tegenhouden, punt. Dan kunnen ze in de media daar een groot probleem van maken maar zoals al aangegeven heeft dan gewoon geen zin.
Het slaat gewoon nergens op dat door die kut-interlands we straks nog met spelers als Buijs in de basis moeten starten.

Wat dat betreft ben ik het voor de verandering eens met de Snor eens, Feyenoord had sowieso Makaay en De Guzman helemaal niet af hoeven staan voor de OS (niet verplicht), we kampen nu nog steeds met de naweeen daarvan.

En Tomasson mag best duidelijk gemaakt worden dat ie eerst maar eens voor 100 % fit moet zijn (dat wil zeggen: 3 wedstrijden op rij spelen zonder geblesseerd te raken) voordat ie straks weer kapot terugkomt. Mocht ie toch gaan dan mag Verbeek wat mij betreft duidelijk maken dat spelers als Janota dicht tegen de basis aanzitten en dat hij zich net zo hard te bewijzen heeft als iedereen.

Als ie nu gaat en straks geblesseerd terugkomt, wat dan? Hij moet geen risico nemen, hij weet dat de club die zijn salaris betaald hem ontzettend hard nodig heeft op dit moment. In deze treft Tomasson blaam omdat ie z'n lichtelijk in nood verkerende werkgever die hij nog nauwelijks van dienst geweest is eigenlijk een beetje laat stikken, en Verbeek had best duidelijk mogen maken dat ie er niet blij mee was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Crane op 07-10-2008 00:43:12 ]
pi_62191358
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:11 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Echt he, hoe ken je nou al op alles gaan zeiken als ze net bezig zijn met een nieuw beleid. Het heeft gewoon allemaal wat tijd nodig. Als je nu al weer onrust gaat stoken zal het de club echt niet vooruit helpen.
Zo gaat het nu eenmaal. Feyenoord speelde gelijk tegen Ajax, en het was hier een grote vreugde. Iedereen was blij met het jong talent.
Een slippertje tegen NEC, en alles is K.U.T.

In Amsterdam is het niet anders.

Waan van de dag hier zeg......
Kom op man, het is ruim 20 uur geleden, dus de meesten zullen inmiddels wel weer enigszins kunnen relativeren of niet?
Vorige week, drie wedstrijden op rij gewonnen én de nul gehouden en de tendens was als volgt:

quote:
Hoezee!

quote:
We worden kampioen

quote:
Met Vertonghen, Enoh, Gabri, Lindgren, Aissati, Sarpong, de Jong, van der Heijden hebben wij het beste en meest talentvolle middenveld van de eredivisie

quote:
De verdediging staat inmiddels als een huis

quote:
De beste aanval sinds 1453...!

quote:
Emanuelson komt eindelijk uit zijn dal!!!

Na een collectief falen en een complete offday van heel Ajax.
De huidige tendens:

quote:
Verdikkie

quote:
We worden nooit meer kampioen en degraderen volgend seizoen

quote:
Het middenveld is te slap, te traag, te slecht............

quote:
Hadden we Colin nog maar...

quote:
Cvitaniets en ze hadden Huntelaar meteen moeten verkopen!!!!!

quote:
Emanuelson is echt drama, door hem schoot Rensenbrink zelfs op de paal

Trek je conclusie's pas tijdens de winterstop. Dat geeft een reëeler beeld.

Persoonlijk vind ik dat Feyenoord wel een stapje verder is dan Ajax.

Tegen Groningen hielden ze lang stand met 10 man, en speelden redelijk tot goed.

Tegen NEC was het een samenloop van omstandigheden, en het scoreverloop. Het niet toekennen van de strafschop was daarin cruciaal.

[ Bericht 37% gewijzigd door patrickt37 op 07-10-2008 00:38:29 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:00:10 #128
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62191680
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:30 schreef Crane het volgende:

[..]

De mening van de meeste Fokkers kan me weinig schelen.

Bovendien lult toch de helft hier met Happel mee, als hij hetzelfde als mij gezegd had, was er nauwelijks iemand op hem ingegaan.
[..]

Het slaat gewoon nergens op dat door die kut-interlands we straks nog met spelers als Buijs in de basis moeten starten.

Wat dat betreft ben ik het voor de verandering eens met de Snor eens, Feyenoord had sowieso Makaay en De Guzman helemaal niet af hoeven staan voor de OS (niet verplicht), we kampen nu nog steeds met de naweeen daarvan.

En Tomasson mag best duidelijk gemaakt worden dat ie eerst maar eens voor 100 % fit moet zijn (dat wil zeggen: 3 wedstrijden op rij spelen zonder geblesseerd te raken) voordat ie straks weer kapot terugkomt. Mocht ie toch gaan dan mag Verbeek wat mij betreft duidelijk maken dat spelers als Janota dicht tegen de basis aanzitten en dat hij zich net zo hard te bewijzen heeft als iedereen.

Als ie nu gaat en straks geblesseerd terugkomt, wat dan? Hij moet geen risico nemen, hij weet dat de club die zijn salaris betaald hem ontzettend hard nodig heeft op dit moment. In deze treft Tomasson blaam omdat ie z'n lichtelijk in nood verkerende werkgever die hij nog nauwelijks van dienst geweest is eigenlijk een beetje laat stikken, en Verbeek had best duidelijk mogen maken dat ie er niet blij mee was.
En als Makaay nou topscorer was geworden op de OS en hij kwam fit terug, had je dan ook nog reden tot klagen? Het is maar net hoe het loopt allemaal.

En over Tomasson, je ken toch lezen wat iedereen zegt. Hoe weten wij nou hoe er binnen Feyenoord op gereageerd is.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:04:08 #129
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62191732
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:30 schreef Crane het volgende:

Tomasson maakt uit of hij wel of niet voor z'n land gaat uitkomen, dan kan Feyenoord daar nog zo op tegen zijn. Ze kunnen hem niks verplichten en jij en ik weten niet of er intern woorden daarover zijn gevallen.

Het zou Tomasson inderdaad sieren als hij had besloten om niet te gaan, maar dat is nou eenmaal niet het geval.
pi_62191763
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

En als Makaay nou topscorer was geworden op de OS en hij kwam fit terug, had je dan ook nog reden tot klagen? Het is maar net hoe het loopt allemaal.
Kan me weinig schelen eigenlijk. Ik vind Feyenoord belangrijker dan jong Oranje.
quote:
En over Tomasson, je ken toch lezen wat iedereen zegt. Hoe weten wij nou hoe er binnen Feyenoord op gereageerd is.
Verbeek niet gehoord net?
pi_62191776
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:04 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Tomasson maakt uit of hij wel of niet voor z'n land gaat uitkomen, dan kan Feyenoord daar nog zo op tegen zijn. Ze kunnen hem niks verplichten en jij en ik weten niet of er intern woorden daarover zijn gevallen.

Het zou Tomasson inderdaad sieren als hij had besloten om niet te gaan, maar dat is nou eenmaal niet het geval.
En dus moet Feyenoord maar eens spelers die er wél zijn wat extra krediet geven.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:08:23 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62191792
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:06 schreef Crane het volgende:

[..]

Kan me weinig schelen eigenlijk. Ik vind Feyenoord belangrijker dan jong Oranje.
Denk eens na man. Je kan spelers toch niet de mogelijkheid gaan ontzeggen om naar de OS te gaan?
Die kans moet je pakken als topsporter, alleen al om het mee te maken.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:10:48 #133
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62191824
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:07 schreef Crane het volgende:

[..]

En dus moet Feyenoord maar eens spelers die er wél zijn wat extra krediet geven.
Laten we spelers gaan straffen omdat ze voor hun land willen uitkomen, goed idee.
pi_62191837
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:08 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Denk eens na man. Je kan spelers toch niet de mogelijkheid gaan ontzeggen om naar de OS te gaan?
Tsja, kunnen zij het wel maken om de club die hen miljoenen betaalt op te schepen met grote problemen?
pi_62191859
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:10 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Laten we spelers gaan straffen omdat ze voor hun land willen uitkomen, goed idee.
Natuurlijk niet, dat kun je niet maken. Ik vind het ook prima als een speler voor z'n land uitkomt, maar niet in deze situatie.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:14:45 #136
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62191875
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:11 schreef Crane het volgende:

[..]

Tsja, kunnen zij het wel maken om de club die hen miljoenen betaalt op te schepen met grote problemen?
Het is inderdaad krom dat clubs er de dupe van zijn. Daarom zou ik graag zien dat de KNVB(?) in geval van blessure van de speler opgelopen bij interlands het salaris betaald, maar dat is een heel andere discussie.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:15:48 #137
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62191887
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:06 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja snap ik maar wat ik bedoel je zeggen is dat je dan een andere Makaay terug had gehad en als die dan wel gelijk op scherp stond had je niemand horen klagen...
pi_62191942
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:15 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ja snap ik maar wat ik bedoel je zeggen is dat je dan een andere Makaay terug had gehad en als die dan wel gelijk op scherp stond had je niemand horen klagen...
Tsja, dan had ik gedacht: "het is nu goed afgelopen, had ook anders kunnen zijn". Overigens neem ik het Makaay zelf niet kwalijk natuurlijk dat hij die kans greep.

Wel vind ik het dom van hem dat, ondanks dat ie nog een beetje last van z'n voet had alsnog gewoon ging spelen. Hij gaf na z'n blessure iets aan als: "ja ik heb nog wat last van m'n wreef maar het gaat wel dus ik speel". Het is ontzettend ondankbaar en slordig van hem dat ie zo met de vrijheid die Feyenoord hem gaf omging. Hij had gewoon 0 % risico moeten nemen. En de medische staf daar, daar begin ik al helemaal niet over.

Samenvatting: Feyenoord moet gewoon ingespeeld raken voordat de schade te groot wordt. Dat is het enige wat nu telt, en als een speler ook maar een beetje om Feyenoord geeft zet ie z'n eigen interland-pleziertje voor 1 of 2 keer maar eens aan de kant. Tomasson raakt heus z'n plek bij Denemarken niet kwijt als ie nu zegt dat ie niet helemaal fit is.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:23:16 #139
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62191975
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik nog niet!Hoop op Milan uit.Thuis is natuurlijk ook geweldig.Krijgt die Greene eindelijk is een waardige tegenstander.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 06:40:35 #140
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62192969
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:08 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nou, nou.. Het is geen EK/ WK
Voetbal moet sowieso van de Olympische kalender af
pi_62193969
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 06:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nou, nou.. Het is geen EK/ WK
Voetbal moet sowieso van de Olympische kalender af
mee eens. De os voegen echt niets toe aan een toch al volle kalender.

Nog drie uur en 10 minuten en de loting begint
Brugge spurs en nog twee makkelijke!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62194400
Misschien zijn wel wel verder als Ajax op dit moment is. Bij ons zijn de problemen duidelijk, bij Ajax zijn die dat na dat raport van ze nog steeds niet. Feyenoord had het echt wel beter gedaan dan Ajax als ze deze zomer 30 miljoen hadden mogen besteden.
pi_62194544
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien zijn wel wel verder als Ajax op dit moment is. Bij ons zijn de problemen duidelijk, bij Ajax zijn die dat na dat raport van ze nog steeds niet. Feyenoord had het echt wel beter gedaan dan Ajax als ze deze zomer 30 miljoen hadden mogen besteden.
Ajax heeft eigenlijk weinig fout gedaan deze zomer. Ze hebben gezorgd dat ze verreweg de beste voorhoede hebben staan, hebben hun topscorer behouden, en hebben een verdediger die met jarenlange ervaring in een Europese topcompetitie gehaald. Voor de rest nog wat prima breedte-aankopen. Ik zou eigenlijk niet weten wat ze daar fout hebben gedaan.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:33:16 #144
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62194613
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Ajax heeft eigenlijk weinig fout gedaan deze zomer. Ze hebben gezorgd dat ze verreweg de beste voorhoede hebben staan, hebben hun topscorer behouden, en hebben een verdediger die met jarenlange ervaring in een Europese topcompetitie gehaald. Voor de rest nog wat prima breedte-aankopen. Ik zou eigenlijk niet weten wat ze daar fout hebben gedaan.
Kan jij niet voortaan die club gaan steunen dan? Heb jij een minder deprimerend leven en scheelt ons een hoop bullshit lezen.
pi_62194763
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kan jij niet voortaan die club gaan steunen dan? Heb jij een minder deprimerend leven en scheelt ons een hoop bullshit lezen.
Slaat natuurlijk weer nergens op. Puur objectief kun je toch best het aankoopbeleid van een andere club een goede beoordeling geven? Ajax heeft het qua aankopen gewoon goed gedaan.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:43:49 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62194818
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef Crane het volgende:

[..]

Slaat natuurlijk weer nergens op. Puur objectief kun je toch best het aankoopbeleid van een andere club een goede beoordeling geven? Ajax heeft het qua aankopen gewoon goed gedaan.
Daar heb ik het toch helemaal niet over
pi_62195094
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef Crane het volgende:

[..]

En als het na die 30 miljoen aan aankopen nog steeds niet goed loopt dan zit er toch iets goed mis?
pi_62195191
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En als het na die 30 miljoen aan aankopen nog steeds niet goed loopt dan zit er toch iets goed mis?
Klopt, maar ik zou niet weten wat. Bij ons is het idd een stuk duidelijker wat er nu nog mis zit.
pi_62195318
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef Crane het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou niet weten wat. Bij ons is het idd een stuk duidelijker wat er nu nog mis zit.
Zou wat zijn als jij wel zou weten wat er mis zat en de directie van Ajax niet.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:09:27 #150
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62195355
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Wie dan? Oleguer? Nou, nou.. Toppertje hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')