Volgens mij wel:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef Crane het volgende:
Lech Poznan, zijn dat van die oostblok-nazi's?
He die foto's ken ik, moest NEC ofzo daar niet tegen een paar jaar terug?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met 2.000 polen in de Kuip kan het nog lachen worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef Kopbal het volgende:
Pff, en ook nog eens de minst aantrekkelijke tegenstanders thuis.![]()
Alhoewel, die gekke Polen.![]()
Uitwedstrijd zit er niet in denk ik, te duur.
Nee dat was Wisła Krakówquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Crane het volgende:
[..]
He die foto's ken ik, moest NEC ofzo daar niet tegen een paar jaar terug?
Misschien heb ik gewoon gelijk en jij niet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:30 schreef Crane het volgende:
[..]
De mening van de meeste Fokkers kan me weinig schelen.
Bovendien lult toch de helft hier met Happel mee, als hij hetzelfde als mij gezegd had, was er nauwelijks iemand op hem ingegaan.
Ja, leuk hoor. Kneus...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef Crane het volgende:
NancyHappel en z'n matties kunnen weer los!
Terrormachinequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke club mensen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das wel erg link.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF ik heb een retourtje naar La Caruna gevonden voor 56 euro met het vliegtuig![]()
Er zit alleen wel een overstap tijd van 1 uur tussen. Een kleine vertraging in de eerste vlucht zou dus betekenen dat we de wedstrijd niet gaan halen...
Dat is idd link. 56 euro en dan woensdag gaan vrijdag terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Das wel erg link.
Maat van me had er 1 voor ¤ 80, maar dan moet je wel 3 dagen blijven, en dat wordt me te kostbaar.
Gewoon de bus pakken inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is idd link. 56 euro en dan woensdag gaan vrijdag terug.
Het voordeel van die reis is dat je op Santiago de Compostela land. Dat is het vliegveld naast Deportivo. Je hoeft dan niet meer 4 uur in de trein vanaf Porto.
Die reis is ook nog met een tussenstopquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:56 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een dramatische kutloting
Er zaten zulke mooie tegenstanders tussen, wat zijn die oddsAjax en Twente weer geniale tripjes en waar moeten wij het mee doen...
Airberlin vliegt nog wel naar Santiago maar dan moet je eerst nog naar dusseldorf.
Gewoon boeken en de komende maand sparen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik word ram gek hier. Ik heb al wel 10 verschillende opties om met het vliegtuig naar Spanje te gaan voorbij zien komen in mijn scherm.
Ik zoek alleen maar reizen op Coruna (Santiago de Compostela). Heb geen zin in een hele lange treinreis. En je hoeft niet over te stappen in Barcelona of Alicante.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom vliegt er niemand naar Coruna?Je moet helaas wel overstappen in Barcelona of Alicante
Van 020 naar Barcelona en dan van Barcelona naar Coruna.Treinreis?Volgens mij zie ik iets over het hoofdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zoek alleen maar reizen op Coruna (Santiago de Compostela). Heb geen zin in een hele lange treinreis. En je hoeft niet over te stappen in Barcelona of Alicante.
Ik las jou post verkeerd. sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Van 020 naar Barcelona en dan van Barcelona naar Coruna.Treinreis?Volgens mij zie ik iets over het hoofd
Stuur ze een mail!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Ryanair niet ff een charter vluchtje regelen op de route Weeze - Santiago de Compostela? Denk dat ze dat vliegtuig makkelijk vol krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |