Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef TC03 het volgende:
Wijnaldum is een voetballer aldus Driessen.
Ik dacht al 6. Amoah nu topscorer met 7.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef RijstNatie het volgende:
hoeveel heeft demouge er al in liggen?
ook al 5 ofso toch
Zoietsquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef RijstNatie het volgende:
hoeveel heeft demouge er al in liggen?
ook al 5 ofso toch
Hij heeft wel klassiek goede hamstringsquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Grulez het volgende:
Greene is wel geinig om te zien... houding van een vedette (met zn misplaatste witte gympen), maar de kwaliteiten en de laksheid van een amateur.
En een paar mooie kuiten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft wel klassiek goede hamstrings.
+1 natuurlijk voor Amoah.quote:
Ik zie een telefoonquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekkere mokkels trouwens @ banner hieronder
Het met eigen middelen proberen te rooien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:20 schreef TLC het volgende:
Volendam, wat doet die ploeg in de eredivisie
Als het zo blijft: Stom onnodig puntenverlies!quote:
Utrechtquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Als het zo blijft: Stom onnodig puntenverlies!
Vorig jaar ook zoveel slordig lopen morsen.
Vink ziet sowieso niks.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Ajax gaat gewoon door, Vink ziet geen enkel probleem.
Zag Willem kijken dan..quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Boussaboun was te laat wehehe
Ja. 100% pingel onthouden en dan in de tegenaanval scoort Nec.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef Suijk het volgende:
Ligt het weer aan de scheids jongens?
Dat is het geluk dat een topclub als NEC afdwingtquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef Mr.Mills het volgende:
Duidelijk penalty voor Feyenoord btw. Lullig... maar wel grappig natuurlijk
Zo ken ik er ook wel eentje van twee weken terugquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja. 100% pingel onthouden en dan in de tegenaanval scoort Nec.
Dat zal hem leren!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Kuipers je moeder is een hoer!
Oh dear...
Tis natuurlijk wel ontzettend jammer voor clubjes als Feyenoordquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:42 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is het geluk dat een topclub als NEC afdwingt
Jup. Staken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Kuipers je moeder is een hoer!
Oh dear...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
In tegendeel, tegen Ajax zijn ze ook al benadeeld.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef Stampie22 het volgende:
Utreg dus!
Per slechte verdediger een doelpunt tegen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef TC03 het volgende:
Wel zonde hoor, Feyenoord speelt beter onder Verbeek dan ze ooit onder Van Marwijk gedaan hebben, maar die debiele tegengoals.
Je kan zeggen wat je wil, maar die 2e was gewoon fraai.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef TC03 het volgende:
Wel zonde hoor, Feyenoord speelt beter onder Verbeek dan ze ooit onder Van Marwijk gedaan hebben, maar die debiele tegengoals.
Alsof het aan Verbeek ligt. Ligt gewoon aan de verdediging. Greene, Bahia en een De Cler die hopeloos uit vorm is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Waneer gaat die klote verbeek eens weg![]()
Gast.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Waneer gaat die klote verbeek eens weg![]()
Is ook gewoon een goede keeper, maar in zijn Feyenoord tijd stukken minder.quote:
Whehe.quote:
Het Legioen dat massaal begon te zingen na de 0-1 bedoel je? Kneus...quote:
Wel eens naar jullie vak 410 gekeken? Dat kuddevolk moet zingen wat 2 lui op een plateau door een megafoon staan te roepen. Debielenquote:
Een blunder en een eigen goal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef Tommy2K het volgende:
Was Kalmar dan toch een positief ongelukje?
jah allemaal doelpunten met geluk. Kom op NEC scoor nog eensquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef Tommy2K het volgende:
Was Kalmar dan toch een positief ongelukje?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens naar jullie vak 410 gekeken? Dat kuddevolk moet zingen wat 2 lui op een plateau door een megafoon staan te roepen. Debielen
Volgens mij is dat een voormalig asielzoeker, die zichzelf heeft aangemeld bij NEC en zich omhoog heeft gespeeld. Of dat is een andere bij NEC.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar hebben ze Saidi in vredesnaam weggeplukt? Nooit van gehoord in ieder geval.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
jah allemaal doelpunten met geluk. Kom op NEC scoor nog eens
Dat verhaal komt me inderdaad wel bekend voor. Geen idee of dat Saïdi is. Was het geen speler van RKC?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een voormalig asielzoeker, die zichzelf heeft aangemeld bij NEC en zich omhoog heeft gespeeld. Of dat is een andere bij NEC.
Kut he, die 0-2quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens naar jullie vak 410 gekeken? Dat kuddevolk moet zingen wat 2 lui op een plateau door een megafoon staan te roepen. Debielen
Lijkt VItesse wel. Maar die doen het met trommels.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saidi_Ntibazonkizaquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar hebben ze Saidi in vredesnaam weggeplukt? Nooit van gehoord in ieder geval.
0-3 kan nog best hoorquote:
Het altijd betrouwbare wikipedia bevestigt mijn verhaalquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat verhaal komt me inderdaad wel bekend voor. Geen idee of dat Saïdi is. Was het geen speler van RKC?.
Oh god, is er eens een keer sfeer in de Arena, dan is de manier waarop de sfeer wordt gemaakt ook al niet goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt VItesse wel. Maar die doen het met trommels.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb ik het over die 0-2???? Ik heb het over jou reactie over het legioen.
En nu weet ie De Kuip stil te krijgen. Indrukwekkend hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saidi_Ntibazonkiza
zijn altijd mooie verhalen, daar wordt je nou warm van, van binnenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saidi_Ntibazonkiza
Ik zou het niet sfeer willen noemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh god, is er eens een keer sfeer in de Arena, dan is de manier waarop de sfeer wordt gemaakt ook al niet goed.
Typisch.
Heb hier alleen maar eredivisie live 1 en 2.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom kijken julie niet naar Utreg stommerds
Loop niet zo te trollen, kinderachtig figuur.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:59 schreef Fiskus het volgende:
gvdKalmar vergelijken met NEC
![]()
Net als na Volendam denken dat Biseswar het grootste talent van de eeuw is
Feyenoord
En Feyenoordquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als NAC er nog 2 maakt staan ze boven PSV
Beter dan voorgaande jaren in ieder geval.quote:
Vitessequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wie staat er niet boven Feyenoord....
We zullen zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:06 schreef TLC het volgende:
De volgende 3 wedstrijden voor Feyenoord ;
Willem II uit
Heerenveen thuis
Sparta uit
Ik zie Feyenoord daar geen 9 punten uit halen imho
tjah dan zit verbeek er ook nog dus mischien 3 punten dat zou al mooi zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:06 schreef TLC het volgende:
De volgende 3 wedstrijden voor Feyenoord ;
Willem II uit
Heerenveen thuis
Sparta uit
Ik zie Feyenoord daar geen 9 punten uit halen imho
hattrickje later en je moet weer huilenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:06 schreef paultjuhhh het volgende:
NOU PEREZ LAAT DAN ZIEN DAT JE ZO GOED BENT WEHEHEHE
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Hersi eruit
Perez erin
[ afbeelding ]
voor devrim
Omdat ik een teletekstsupporter benquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:07 schreef tha_dark het volgende:
Waarom zit je niet in het stadion paultjuhhh?
Ik kijk welquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom kijken julie niet naar Utreg stommerds
Schuif jij het nu werkelijk af op Verbeek?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah dan zit verbeek er ook nog dus mischien 3 punten dat zou al mooi zijn.
Vorig jaar scoorde hij ook al makkelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Amoah gaat eindelijk kansen afmaken dit seizoen lijkt het wel.
Ik snap dat ook niet, Verbeek kan er weinig aan doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Schuif jij het nu werkelijk af op Verbeek?
Ons Aller Ajaxquote:Brian Vandenbussche (Bel)
Michel Breuer (C)
Kristian Bak Nielsen (Den)
Michael Dingsdag
Calvin Jong-a-Pin
Mika Väyrynen (Fin)
Christian Grindheim (Noo)
Danijel Pranjic (Kro)
Roy Beerens
Gerald Sibon
Paulo Henrique (Bra)
quote:Kenneth Vermeer
Bruno Silva (Uru)
Gregory van der Wiel
Thomas Vermaelen (Bel)
Urby Emanuelson
Eyong Enoh (Kam)
Jeffrey Sarpong
Jan Vertonghen (Bel)
Luis Suárez (Uru)
Klaas-Jan Huntelaar (C)
Darío Cvitanich (Arg)
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Schuif jij het nu werkelijk af op Verbeek?
Feyenoord speelt beter dan ze onder Van Marwijk deden...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, Verbeek kan er weinig aan doen
Nee ik was even schijten. Wat een baggerpot.quote:
Als Wijnaldum die mooie aanval had afgerond, dan was de wedstrijd heel anders geweest natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:10 schreef TC03 het volgende:
Zo typisch hč, Feyenoord is prima in staat druk te zetten, maar een fatsoenlijke aanval zit er nooit bij.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik was even schijten. Wat een baggerpot.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt beter dan ze onder Van Marwijk deden...
Verliezen deden ze toen ook al.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor. En alleen kunnen winnen van volendam en kalmar FF
![]()
![]()
![]()
Dat wel ja, helaas. Maar onder Van Marwijk verloren we ook met 3-1 van NEC thuis hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor.
Als je ziet waar Feyenoord vandaan komt lijkt me een lange termijn visie verstandiger dan een korte, opportunistische korte termijn visie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor.
Moet lukken, nog 10 minuutjes te spelen daar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Stampie22 het volgende:
Utreg, hou vol...
Wees dan eens concreet, wat zou je (zelfs met deze achterafkennis van de afgelopen weken) anders hebben gedaan? De A1 opstellen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor. En alleen kunnen winnen van volendam en kalmar FF
![]()
![]()
![]()
Psst, zeg dat nou niet. Sommigen kunnen niet tegen de waarheidquote:
René vd Berg is er niet gerust op..quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet lukken, nog 10 minuutjes te spelen daar.
Roep het maar niet te hard, wij moeten ook nog..quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
'enorme kans voor worm, maar dan weet je iig zeker dat ie zn shirt aan houd'
Dat zou mooi zijn voor ons. Over 2 weken moeten we in Enschede tegen twente volgens mij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Jaaa laaa laaa laaa, wij staan boven Twente
Dan klopt de stelling nogsteeds. Als Ajax verliest in Heerenveen dan krijgt Feijenoord er toch geen punten bijquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Roep het maar niet te hard, wij moeten ook nog..
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Feyenoord, hihi. Verrassend van Utrecht.
Feyenoord begon ook gewoon goed aan de wedstrijd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef ASroma het volgende:
driessen ook in de 1e helft..... 'als NEC niet oppast wordt het hier in de kuip weggespeelt vanmiddag'
driessen is echt een triest potret
Dat riepen de NEC supporters vandaar dat ik het ook schuin plaatste.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Roep het maar niet te hard, wij moeten ook nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |