Nee ik was even schijten. Wat een baggerpot.quote:
Als Wijnaldum die mooie aanval had afgerond, dan was de wedstrijd heel anders geweest natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:10 schreef TC03 het volgende:
Zo typisch hè, Feyenoord is prima in staat druk te zetten, maar een fatsoenlijke aanval zit er nooit bij.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik was even schijten. Wat een baggerpot.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt beter dan ze onder Van Marwijk deden...
Verliezen deden ze toen ook al.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor. En alleen kunnen winnen van volendam en kalmar FF
![]()
![]()
![]()
Dat wel ja, helaas. Maar onder Van Marwijk verloren we ook met 3-1 van NEC thuis hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor.
Als je ziet waar Feyenoord vandaan komt lijkt me een lange termijn visie verstandiger dan een korte, opportunistische korte termijn visie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor.
Moet lukken, nog 10 minuutjes te spelen daar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Stampie22 het volgende:
Utreg, hou vol...
Wees dan eens concreet, wat zou je (zelfs met deze achterafkennis van de afgelopen weken) anders hebben gedaan? De A1 opstellen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beter spelen maar alles verliezen goed hoor. En alleen kunnen winnen van volendam en kalmar FF
![]()
![]()
![]()
Psst, zeg dat nou niet. Sommigen kunnen niet tegen de waarheidquote:
René vd Berg is er niet gerust op..quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet lukken, nog 10 minuutjes te spelen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |