Als Feyenoord en Heerenveen dan ook nog even gelijkspelen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als twente ook nog verliest is het een top dag geweest
Hoi Cyberia.quote:
Zal je zien dat het zo 0-1 wordt, lijkt me wel typisch Feyenoord.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoi Cyberia.
Wijnaldum, ongelofelijk. Feyenoord verdient wel een voorsprong.
Nogal logischquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
Zingen ze nou "en wie niet springt die is een Jood" in De Kuip?
Idd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nogal logisch. 't Is hun clublied.
Tja... echt intellect straalt er natuurlijk nooit vanaf daarquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nogal logisch. 't Is hun clublied.
Feyenoord heeft het rijkste publiek van Nederland hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Tja... echt intellect straalt er natuurlijk nooit vanaf daar
Komt door de Holland - Colombia lijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het rijkste publiek van Nederland hoor.
Je had het beter in een talentpool van Feyenoord kunnen stoppen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom heb ik m'n geld nou ingezet op Volendam.
Je dacht: ach, er is toch een kredietcrisis, m'n geld is straks toch niets meer waard, dus laat ik het in een bodemloze put gooien?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Met al hun geld in Fortis zeker?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het rijkste publiek van Nederland hoor.
Kijk dan ook naar UTregquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:58 schreef Grimm het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd tussen Feyenoord en NEC
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Leo, mijn jood.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de commentator bij Feyenoord - NEC echt grappig. Hij beoordeelt elke stap van elke speler heel kritisch.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |