Whehe.quote:
Het Legioen dat massaal begon te zingen na de 0-1 bedoel je? Kneus...quote:
Wel eens naar jullie vak 410 gekeken? Dat kuddevolk moet zingen wat 2 lui op een plateau door een megafoon staan te roepen. Debielenquote:
Een blunder en een eigen goal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef Tommy2K het volgende:
Was Kalmar dan toch een positief ongelukje?
jah allemaal doelpunten met geluk. Kom op NEC scoor nog eensquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef Tommy2K het volgende:
Was Kalmar dan toch een positief ongelukje?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens naar jullie vak 410 gekeken? Dat kuddevolk moet zingen wat 2 lui op een plateau door een megafoon staan te roepen. Debielen
Volgens mij is dat een voormalig asielzoeker, die zichzelf heeft aangemeld bij NEC en zich omhoog heeft gespeeld. Of dat is een andere bij NEC.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar hebben ze Saidi in vredesnaam weggeplukt? Nooit van gehoord in ieder geval.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
jah allemaal doelpunten met geluk. Kom op NEC scoor nog eens
Dat verhaal komt me inderdaad wel bekend voor. Geen idee of dat Saïdi is. Was het geen speler van RKC?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een voormalig asielzoeker, die zichzelf heeft aangemeld bij NEC en zich omhoog heeft gespeeld. Of dat is een andere bij NEC.
Kut he, die 0-2quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens naar jullie vak 410 gekeken? Dat kuddevolk moet zingen wat 2 lui op een plateau door een megafoon staan te roepen. Debielen
Lijkt VItesse wel. Maar die doen het met trommels.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saidi_Ntibazonkizaquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar hebben ze Saidi in vredesnaam weggeplukt? Nooit van gehoord in ieder geval.
0-3 kan nog best hoorquote:
Het altijd betrouwbare wikipedia bevestigt mijn verhaalquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat verhaal komt me inderdaad wel bekend voor. Geen idee of dat Saïdi is. Was het geen speler van RKC?.
Oh god, is er eens een keer sfeer in de Arena, dan is de manier waarop de sfeer wordt gemaakt ook al niet goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt VItesse wel. Maar die doen het met trommels.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb ik het over die 0-2???? Ik heb het over jou reactie over het legioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |