Heel leuk geschreven stukje. Heb me er zeer mee vermaaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef Motorhoofd het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778
10/10
Ik zou hem alleen al kopen voor de sidequests, die zijn echt geweldig opgezet met alle ambiance erom heen, in Fable 1 dan, ik verwacht dat het hier nog uitgebreider zal zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
10-15 uur
Als je veel sidequests doet kom je op >20u
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:22 schreef Leonos het volgende:
Ben nog steeds niet overtuigd
Help mij is!
wtfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:23 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat je dus niet je eigen karakter kan gebruiken in online co-opJe moet kiezen uit een aantal standaard personages geloof ik... (diegene die in de ander zijn wereld komt)
Kleine domper, maar ik heb er nog steeds keiveel zin in
oh dat vind ik ook wel een beetje een domper jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:23 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat je dus niet je eigen karakter kan gebruiken in online co-opJe moet kiezen uit een aantal standaard personages geloof ik... (diegene die in de ander zijn wereld komt)
Kleine domper, maar ik heb er nog steeds keiveel zin in
Het spel is zeer verslavend maar erg kort. Na 20 uur was ik overal al mee klaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fable.
En weer een killer triple A exclusive voor de witte wonderdoos.
overal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:14 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Het spel is zeer verslavend maar erg kort. Na 20 uur was ik overal al mee klaar
Voor een rpg is dat erg kortquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:40 schreef kepler het volgende:
[..]
overal?
Maar 20 uur erg kort noemen is toch wel een beetje gek
daarom heet het ook een action-RPG. Iedereen had van tevoren kunnen weten dat de game niet heel lang ging durenquote:
Hoe kan je hem morgen in de winkel halen als hij pas vrijdag uitkomt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Heb me order bij Gamehubs gecancelled en probeer hem morgen in de winkel te scoren
Games liggen meestal al eerder in de schappenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef palito88 het volgende:
[..]
Hoe kan je hem morgen in de winkel halen als hij pas vrijdag uitkomt.
Wtf, kan dat? Ik heb Fable II per ongeluk gepreordered daar en kreeg toen te horen dat het niet kon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Heb me order bij Gamehubs gecancelled en probeer hem morgen in de winkel te scoren
Ja, alleen iedereen is bang dat ze boetes krijgen van de douanequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Wtf, kan dat? Ik heb Fable II per ongeluk gepreordered daar en kreeg toen te horen dat het niet kon.
dat zijn pre-order doosjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef palito88 het volgende:
hmmmm... zag indd al wat doosjes staan van GW2 Limited Edition en beanies bij de Free Recordshop liggen maar ze mogen ze toch niet eerder verkopen?
ah okquote:
Godver, deze game staat op mijn lijf geschreven. Uit het niets met wat fouten(quote:Hi mate,
We are sorry to tell you that our sales team has arranged the shipment to you. And it is too late for us to stop now. Really sorry mate.
Sommige mensen hebben nou eenmaal andere hobbies. Kan toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:53 schreef palito88 het volgende:
Ik heb net bij 2 zaken de limited edition reserveerd. Vraagt de lieve dame van de Bart Smit: "Voor de playstation 3 of de Xbox 360?" Ik: "Blergh Hij is alleen voor de Xbox ......" Zij:"Ow dan was het wel een beetje domme vraag"
Sommige mensen.......
Oh jee, wat erg zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:53 schreef palito88 het volgende:
Ik heb net bij 2 zaken de limited edition reserveerd. Vraagt de lieve dame van de Bart Smit: "Voor de playstation 3 of de Xbox 360?" Ik: "Blergh Hij is alleen voor de Xbox ......" Zij:"Ow dan was het wel een beetje domme vraag"
Sommige mensen.......
Wat een kutwijf zeg!! Weet ze niet eens dat Fable II Xbox exclusive is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:53 schreef palito88 het volgende:
Sommige mensen.......
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Wessiej het volgende:
Ja precies hetzelfde hier, hopen dat de douane zich er niet mee bemoeit, en dan ook gewoon vrijdag binnen
En dit 4x want ze kunnen niet iets 1x typen natuurlijk.quote:IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / INKLAR INST WEIGERDE INKLARING. DEZE ZENDING WORDT VERWERKT VOLGENS DE INSTRUCTIES VAN DE AFZENDER
Ow ik heb dus hetzelfde als jijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:41 schreef Wessiej het volgende:
Nou, staan rare dingen bij dat UPS gebeuren:
[..]
En dit 4x want ze kunnen niet iets 1x typen natuurlijk.
Denk niet dat die aankomt zonder boete
Ja, er valt enorm veel te doen in de gamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:31 schreef Catch_me het volgende:
Heeft dit spel nou een beetje replay value? Wil hem heel misschien wel kopen aangezien ik Fable the lost chapters op de pc wel geinig vond, maar ik kan uit reviews dus niet de levensduur van deze game vinden.
Had in een review gelezen dat je dik wordt als je vlees eet en slank blijft als je groenten eet. Ik weet nu al dat ik een dik fatsig manneke wordt.. Vegetariersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:51 schreef Catch_me het volgende:
Ja zit net te lezen dat je behalve good, evil en neutral ook nog allemaal andere dingen heb zoals rijk - arm, aardig - onaardig en dat je mannetje zich daarnaar vormt, klinkt best tof
quote:ER IS EEN VERTRAGING VAN DE VLUCHT OPGETREDEN OM TECHNISCHE REDENEN
PWNEDquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:55 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik moet 16 euro bijbetalen, de douane had me gebeld.
Ja hobbys maar als ik speciaal wordt door verbonden naar de "Game" afdeling...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef Moozze het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal andere hobbies. Kan toch?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
volges mijn ups referentie dinges zit mijn pakketje nu in Apeldoorn volgens mij.
Weinig kansquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat was fout, hij is nú echter wel in Apeldoorn, dus ik hoop hem vanmiddag mogen ontvangen
Niemand heeft mij nog gebeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:36 schreef christvs het volgende:
[..]
Weinig kans.. de douane controleert alle UPS Gamehubs pakketjes vertelde meneer van UPS aan de telefoon! Het is dus maar hopen dat ze snel vrijgegeven worden
.
Je bedoelt minimaal 20 euro korting...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef Opie het volgende:
Al die mensen die voor een paar euro korting dat ding laten invliegenVanmiddag lekker wandelend naar de MM en zonder gezeik kopen voor wel 55 hele Euro's!
Mijne is nog steeds in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:30 schreef RickoKun het volgende:kut, hij is nog steeds in Apeldoorn (UPS) denk ik
Dat wordt maandag pas me dunkt
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
de eerste bugjes al gezien, kut molyneux
De reviews spraken maar van een paar bugs die niet storend waren, daar vertrouw ik wel op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
de eerste bugjes al gezien, kut molyneux
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Reintji het volgende:
Vandaag toch Fable gehaald (bedankt SpankmasterC).
Vooralsnog erg vermakelijk, leuk verhaal en prima sfeer tot nu toe. Vind die 'orbs' die je ziet van andere spelers erg vermakelijk. Kreeg gelijk wat tips via een live bericht, grappig ook hoe je groepen orbs op bepaalde plekken ziet staan.
Soms reargeert het spel alleen wel erg houterig, switchen van en naar menu niet altijd even vloeiend (niet zoals bijv. Twilight Princess). Iig wel prima koop(je) bij de Saturn (¤49,-)
Egens in het begin;Die "orbs", zie je die ook als je geen coöp speelt, maar zie je die als je gewoon over live speelt? Of begrijp ik het verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef Reintji het volgende:
Je, gewoon bij SP. In het menu kun je instellen of je die van 'friends' wil zien of die van iedereen. Ik heb iedereen geselecteerd, maar wel automatisch joinen uitgezet. Zo kun je wel handmatig co-op spelen bijvoorbeeld, of gewoon iets aan iemand vragen via live door zijn of haar orb te selecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |