Hoe kan je hem morgen in de winkel halen als hij pas vrijdag uitkomt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Heb me order bij Gamehubs gecancelled en probeer hem morgen in de winkel te scoren
Games liggen meestal al eerder in de schappenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:28 schreef palito88 het volgende:
[..]
Hoe kan je hem morgen in de winkel halen als hij pas vrijdag uitkomt.
Wtf, kan dat? Ik heb Fable II per ongeluk gepreordered daar en kreeg toen te horen dat het niet kon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Heb me order bij Gamehubs gecancelled en probeer hem morgen in de winkel te scoren
Ja, alleen iedereen is bang dat ze boetes krijgen van de douanequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Wtf, kan dat? Ik heb Fable II per ongeluk gepreordered daar en kreeg toen te horen dat het niet kon.
dat zijn pre-order doosjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef palito88 het volgende:
hmmmm... zag indd al wat doosjes staan van GW2 Limited Edition en beanies bij de Free Recordshop liggen maar ze mogen ze toch niet eerder verkopen?
ah okquote:
Godver, deze game staat op mijn lijf geschreven. Uit het niets met wat fouten(quote:Hi mate,
We are sorry to tell you that our sales team has arranged the shipment to you. And it is too late for us to stop now. Really sorry mate.
Sommige mensen hebben nou eenmaal andere hobbies. Kan toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:53 schreef palito88 het volgende:
Ik heb net bij 2 zaken de limited edition reserveerd. Vraagt de lieve dame van de Bart Smit: "Voor de playstation 3 of de Xbox 360?" Ik: "Blergh Hij is alleen voor de Xbox ......" Zij:"Ow dan was het wel een beetje domme vraag"
Sommige mensen.......
Oh jee, wat erg zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:53 schreef palito88 het volgende:
Ik heb net bij 2 zaken de limited edition reserveerd. Vraagt de lieve dame van de Bart Smit: "Voor de playstation 3 of de Xbox 360?" Ik: "Blergh Hij is alleen voor de Xbox ......" Zij:"Ow dan was het wel een beetje domme vraag"
Sommige mensen.......
Wat een kutwijf zeg!! Weet ze niet eens dat Fable II Xbox exclusive is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:53 schreef palito88 het volgende:
Sommige mensen.......
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Wessiej het volgende:
Ja precies hetzelfde hier, hopen dat de douane zich er niet mee bemoeit, en dan ook gewoon vrijdag binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |