Je bedoelt minimaal 20 euro korting...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef Opie het volgende:
Al die mensen die voor een paar euro korting dat ding laten invliegenVanmiddag lekker wandelend naar de MM en zonder gezeik kopen voor wel 55 hele Euro's!
Mijne is nog steeds in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:30 schreef RickoKun het volgende:kut, hij is nog steeds in Apeldoorn (UPS) denk ik
Dat wordt maandag pas me dunkt
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
de eerste bugjes al gezien, kut molyneux
De reviews spraken maar van een paar bugs die niet storend waren, daar vertrouw ik wel op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
de eerste bugjes al gezien, kut molyneux
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Reintji het volgende:
Vandaag toch Fable gehaald (bedankt SpankmasterC).
Vooralsnog erg vermakelijk, leuk verhaal en prima sfeer tot nu toe. Vind die 'orbs' die je ziet van andere spelers erg vermakelijk. Kreeg gelijk wat tips via een live bericht, grappig ook hoe je groepen orbs op bepaalde plekken ziet staan.
Soms reargeert het spel alleen wel erg houterig, switchen van en naar menu niet altijd even vloeiend (niet zoals bijv. Twilight Princess). Iig wel prima koop(je) bij de Saturn (¤49,-)
Egens in het begin;Die "orbs", zie je die ook als je geen coöp speelt, maar zie je die als je gewoon over live speelt? Of begrijp ik het verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef Reintji het volgende:
Je, gewoon bij SP. In het menu kun je instellen of je die van 'friends' wil zien of die van iedereen. Ik heb iedereen geselecteerd, maar wel automatisch joinen uitgezet. Zo kun je wel handmatig co-op spelen bijvoorbeeld, of gewoon iets aan iemand vragen via live door zijn of haar orb te selecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |