En dit 4x want ze kunnen niet iets 1x typen natuurlijk.quote:IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / INKLAR INST WEIGERDE INKLARING. DEZE ZENDING WORDT VERWERKT VOLGENS DE INSTRUCTIES VAN DE AFZENDER
Ow ik heb dus hetzelfde als jijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:41 schreef Wessiej het volgende:
Nou, staan rare dingen bij dat UPS gebeuren:
[..]
En dit 4x want ze kunnen niet iets 1x typen natuurlijk.
Denk niet dat die aankomt zonder boete
Ja, er valt enorm veel te doen in de gamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:31 schreef Catch_me het volgende:
Heeft dit spel nou een beetje replay value? Wil hem heel misschien wel kopen aangezien ik Fable the lost chapters op de pc wel geinig vond, maar ik kan uit reviews dus niet de levensduur van deze game vinden.
Had in een review gelezen dat je dik wordt als je vlees eet en slank blijft als je groenten eet. Ik weet nu al dat ik een dik fatsig manneke wordt.. Vegetariersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:51 schreef Catch_me het volgende:
Ja zit net te lezen dat je behalve good, evil en neutral ook nog allemaal andere dingen heb zoals rijk - arm, aardig - onaardig en dat je mannetje zich daarnaar vormt, klinkt best tof
quote:ER IS EEN VERTRAGING VAN DE VLUCHT OPGETREDEN OM TECHNISCHE REDENEN
PWNEDquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:55 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik moet 16 euro bijbetalen, de douane had me gebeld.
Ja hobbys maar als ik speciaal wordt door verbonden naar de "Game" afdeling...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef Moozze het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal andere hobbies. Kan toch?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
volges mijn ups referentie dinges zit mijn pakketje nu in Apeldoorn volgens mij.
Weinig kansquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat was fout, hij is nú echter wel in Apeldoorn, dus ik hoop hem vanmiddag mogen ontvangen
Niemand heeft mij nog gebeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:36 schreef christvs het volgende:
[..]
Weinig kans.. de douane controleert alle UPS Gamehubs pakketjes vertelde meneer van UPS aan de telefoon! Het is dus maar hopen dat ze snel vrijgegeven worden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |