FOK!forum / Sport Algemeen / A1GP Seizoen 2008-2009 Zandvoort zometeen van start
rulerofdeathzondag 5 oktober 2008 @ 14:45
Dit weekend begint het nieuwe seizoen A1GP weer op het circuit van Zandvoort. De verwachtingen zijn dit jaar hooggespannen, zowel voor de organisatie als voor Team Nederland. Zal de A1GP geld gaan verdienen zoals Tony Texeira verkondigt? Kan Jeroen Bleekemolen dit jaar definitief doorbreken als topcoureur door het kampioenschap te winnen? We zullen het meemaken.

Ik heb niet zo veel zin om een enorme OP te maken, met een kalender en de teams zul je het moeten doen .

De teams + Coureurs

A1 Team Australia
Ian Dyk

A1 Team Brazil
TBA

A1 Team Canada
TBA

A1 Team China
Congfu Cheng

A1 Team Czech Republic
Erik Janis

A1 Team France
TBA

A1 Team Germany
Christian Vietoris

A1 Team Great Britain
Oliver Jarvis

A1 Team India
Narain Kathikeyan

A1 Team Indonesia
Satrio Hermanto

A1 Team Ireland
Ralph Firman

A1 Team Italy
Enrico Toccacelo

A1 Team Lebanon
TBA

A1 Team Malaysia
Alex Yoong

A1 Team Mexico
TBA

A1 Team Netherlands
Jeroen Bleekemolen

A1 Team New Zealand
Jonny Reid

A1 Team Pakistan
Adam Khan

A1 Team Portugal
Joao Urbano

A1 Team South Africa
Adrian Zaugg

A1 Team Switzerland
Neel Jani

A1 Team USA
Buddy Rice

De kalender

Zandvoort, Netherlands
Brno, Czech Republic
TBC, Asia
Sepang, Malaysia
Zhuhai, China
Taupo, New Zealand
Sydney, Australia
Durban, South Africa
Mexico City, Mexico
Shanghai, China
Brands Hatch, GBR
rulerofdeathzondag 5 oktober 2008 @ 14:46
andere topic is dicht en ik heb de OP gewoon gekopieerd.

ik wou vragen of iemand weet hoe laat de hoofdrace begint?
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 14:48
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
andere topic is dicht en ik heb de OP gewoon gekopieerd.

ik wou vragen of iemand weet hoe laat de hoofdrace begint?
Volgens mij over 10 minuten.
-Jean-zondag 5 oktober 2008 @ 14:51
volgens mij ook.

we starten jammer genoeg van achter de safety car

14:35 Got a Facebook account? Why not join our official fan group? Click here for more details

14:34 We will have two pit stops in today's race. The first will take place between laps 8 and 16 with the second between 24 and 32.

14:32 Like the earlier race, the Feature race will start behind the safety car, because it is so wet.

14:31 Still, the Dutch fans are here in their tens of thousands, and everyone is very excited about the frist Feature race of the new season.

14:30 If it's possible to have got any wetter since I was last with you - it, er, has. It is soaking here at Zandvoort.

14:30 Welcome back to Zandvoort!
rulerofdeathzondag 5 oktober 2008 @ 14:54
om 1500 uur begint de race

heb het eindelijks gevonden op internet

dank voor uw reactie
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 14:57
Nick en Simon
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 14:59
Balkenende
Xenomaniaczondag 5 oktober 2008 @ 15:00
Het Wilhelmus in onmiskenbare palingsoundstyle.
rulerofdeathzondag 5 oktober 2008 @ 15:03
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Het Wilhelmus in onmiskenbare palingsoundstyle.
wat klonk dat kut
wolferlzondag 5 oktober 2008 @ 15:03
Amateurs, A1GP kan het nooit winnen van F1.

NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 15:09
Bleek
-Jean-zondag 5 oktober 2008 @ 15:10
Bleek
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 15:11
Ierland eraf...
Xenomaniaczondag 5 oktober 2008 @ 15:12
Zou wel leuk zijn als die auto het gewoon blijft doen..
Bruce117zondag 5 oktober 2008 @ 15:18
Wat een weer
TheArtzondag 5 oktober 2008 @ 15:19
Knuppels bij dat team.
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 15:19
Lekkere pitstop
ETAzondag 5 oktober 2008 @ 15:25
ben ik de enige die geen verbinding met hun live timing systeem kan krijgen?

http://a1gp.alkamelsystems.com/LiveTiming.html
-Jean-zondag 5 oktober 2008 @ 15:26
ik oko niet
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 15:28
Versnellingsbak kapot bij Nederland...
Xenomaniaczondag 5 oktober 2008 @ 15:29
Ah, ik dacht al, waar blijft 'ie.
Versnellingsbakproblemen.
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 15:30
Tja, het is en blijft een Ferrari he... En dan ook nog eens in de regen.
Gebraden_Wombatzondag 5 oktober 2008 @ 15:31
Gekkenhuis
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 15:32
SC. Geluk bij een ongeluk.
-Jean-zondag 5 oktober 2008 @ 15:33
chaos
Xenomaniaczondag 5 oktober 2008 @ 15:35
Wel een schitterende bende.
WESTzondag 5 oktober 2008 @ 15:58
gooi er nu maar een SC in
-Jean-zondag 5 oktober 2008 @ 16:04
U vraagt wij draaien
TheArtzondag 5 oktober 2008 @ 16:05
Wat een ravage telkens
wolferlzondag 5 oktober 2008 @ 16:07
My god, wat een rare klasse.
Bruce117zondag 5 oktober 2008 @ 16:08
"Net als een aap met een machinegeweer"
Xenomaniaczondag 5 oktober 2008 @ 16:08
Ik geef vandaag voor het entertainmentgehalte een dikke 8.
-Jean-zondag 5 oktober 2008 @ 16:08
dronke aap met een machinegeweer
NoizEkickzondag 5 oktober 2008 @ 16:14
Toch knap gereden van Bleek, ondanks de problemen en de extra pitstop.
Trystarzondag 5 oktober 2008 @ 16:21
[A1GP noob mode]

Ik dacht dat Doornbos A1GP ging rijden?

[/A1GP noob mode]
ETAzondag 5 oktober 2008 @ 16:30
monaco genaaid
-Jean-zondag 5 oktober 2008 @ 16:31
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:21 schreef Trystar het volgende:
[A1GP noob mode]

Ik dacht dat Doornbos A1GP ging rijden?

[/A1GP noob mode]
Ze rijden om en om. Volgende keer is Doornbos
Trystarzondag 5 oktober 2008 @ 16:33
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:31 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Ze rijden om en om. Volgende keer is Doornbos
Ah oke bedankt
Tackleberryzondag 5 oktober 2008 @ 17:36
Nou, je kunt niet zeggen dat de A1GP saai is...
Crazy-mezondag 5 oktober 2008 @ 19:23
hihi...het was erg nat en koud zeg!!
Maar wel SUPER om er eens live bij geweest te zijn.....
sasquatschzondag 5 oktober 2008 @ 20:11
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef wolferl het volgende:
Amateurs, A1GP kan het nooit winnen van F1.


Daar is het ook nooit voor bedoeld. Het idee was om een aansprekende serie in het winterseizoen te introduceren waarin landen hun (beste) races afvaardigen. Voor sommigen is het echter niet meer dan een opstartklasse, voor anderen een middel om het winterseizoen te overbruggen.
Sallyzondag 5 oktober 2008 @ 20:37
meeleesgeval, maar wil ik wel?

sasquatschmaandag 6 oktober 2008 @ 12:21
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:37 schreef Sally het volgende:
meeleesgeval, maar wil ik wel?


Jawel!

Dit waren alleen maar opstartproblemen met de nieuwe wagen. Door een ontwerpfout lopen ze drie weken achter op (de toch al krappe) planning. De volgende races doen alle teams weer mee en krijgen we weer mooie races te zien.
Sallymaandag 6 oktober 2008 @ 13:55
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jawel!

Dit waren alleen maar opstartproblemen met de nieuwe wagen. Door een ontwerpfout lopen ze drie weken achter op (de toch al krappe) planning. De volgende races doen alle teams weer mee en krijgen we weer mooie races te zien.
Vooruit dan maar
Sallydinsdag 7 oktober 2008 @ 20:59
FOK!sport zoekt auto- en motorsportgangers
-Jean-donderdag 6 november 2008 @ 15:08
Race 2 dit weekend van start! Dit keer met de doornbos

ohja en een debuut van nicolas prost en marco andretti
Atreidezvrijdag 7 november 2008 @ 12:34
First free practice
Pos. Driver Team Tires Time Laps
1 N. Karthikeyan A1 Team India 1:16.710 25
2 N. Prost A1 Team France 1:16.722 23
3 A. Imperatori A1 Team Switzerland 1:17.262 30
4 F. Guimaraes A1 Team Brazil 1:17.310 30
5 C. van der Drift A1 Team New Zealand 1:17.460 32
6 M. Andretti A1 Team USA 1:17.528 26
7 D. Watts A1 Team Great Britain 1:17.934 10
8 Z. Ali A1 Team Indonesia 1:17.963 33
9 C. Montanari A1 Team Italy 1:18.048 36
10 D. Morad A1 Team Lebanon 1:18.166 19
11 N. Quinn A1 Team Ireland 1:18.486 26
12 D. Retera A1 Team Netherlands 1:18.826 25
13 A. Lim A1 Team Malaysia 1:19.473 26
14 J. Hwang A1 Team Korea 1:22.381 7
15 D. Garza A1 Team Mexico no time

Wie is D. Retera nou weer
nils7vrijdag 7 november 2008 @ 12:40
Doornbos 5de.
Atreidezvrijdag 7 november 2008 @ 12:53
Kan je niet de hele stand even posten van FP2? Ik zie m nergens...
sasquatschvrijdag 7 november 2008 @ 14:01
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef Atreidez het volgende:
Kan je niet de hele stand even posten van FP2? Ik zie m nergens...
Staat hier: [A1GP] Uitslag 2e vrije training China
Atreidezvrijdag 7 november 2008 @ 14:01
Eindelijk

1 N. Jani A1 Team Switzerland 1:16.349 25
2 N. Prost A1 Team France 1:16.446 21
3 N. Karthikeyan A1 Team India 1:16.474 7
4 A. Zaugg A1 Team South Africa 1:16.557 26
5 R. Doornbos A1 Team Netherlands 1:16.558 26
6 D. Watts A1 Team Great Britain 1:16.601 19
7 F. Albuquerque A1 Team Portugal 1:17.059 25
8 M. Andretti A1 Team USA 1:17.183 20
9 A. Carroll A1 Team Ireland 1:17.183 24
10 F. Fauzy A1 Team Malaysia 1:17.200 27
11 F. Guimaraes A1 Team Brazil 1:17.234 20
12 J. Martin A1 Team Australia 1:17.323 31
13 D. Morad A1 Team Lebanon 1:17.469 18
14 C. van der Drift A1 Team New Zealand 1:17.683 19
15 E. Piscopo A1 Team Italy 1:18.136 29
16 C. Piccione A1 Team Monaco 1:18.233 28
17 H. Tung A1 Team China 1:18.668 22
18 S. Hermanto A1 Team Indonesia 1:19.031 30
19 J. Hwang A1 Team Korea 1:20.541 21
20 D. Garza A1 Team Mexico no time
-Jean-vrijdag 7 november 2008 @ 14:15
Aansluiting met kop

vrijdag 7 november 2008
Op het circuit van Chengdu heeft A1 Team Nederland met hun twee nieuwe coureurs vandaag de eerste vrije trainingen afgewerkt. Nadat Dennis Retera in de Rookie sessie het spits had afgebeten, was het in de middag Robert Doornbos die tijdens een incidentrijke eerste vrije training een vijfde tijd liet noteren.

‘s Ochtends was Dennis Retera tijdens zijn allereerste rondes met de 600 pk sterke Powered by Ferrari auto als 12e geëindigd in de Rookie test, met een snelste ronde van 1’18.826. India, dat speciale dispensatie had gekregen om aan de Rookie test mee te doen met Karthikeyan was het snelste, maar Nicolas Prost was namens Frankrijk de snelste echte Rookie met een tijd van 1’16.722.

Robert Doornbos kon vanmiddag voor het eerst het Chengdu International Circuit voor zijn allereerste A1GP training. De sessie werd gekenmerkt door een aantal rode vlagen, onder meer na spins van Maleisië en China, waar Ho-Pin Tung achter het stuur zit. In het begin van de sessie was Frankrijk het snelste, maar na de eerste herstart van de training pakte regerend kampioen Zwitserland de kop, om deze vervolgens niet meer af te staan. Doornbos wist de aansluiting met de kop goed te houden, hij eindigde met een tijd van 1’16.558 als vijfde op twee tiende van Zwitserland, een plek voor Marco Andretti van A1 Team USA.

Tijdens dit weekend is er voor een aantal teams extra tijd op de baan ingeruimd, daar nog niet eerder konden testen met de nieuwe A1GP auto. Zo krijgen onder meer Groot Brittannië en Mexico, die in Zandvoort nog ontbraken, in totaal zo’n twee uur extra, David Garza kon in de vrije training ondanks het feit dat zijn auto nog niet klaar was toch naar buiten, zij het in de auto van A1 Team Zwitserland.

Morgen is er nog een laatste vrije training, in de middag is de officiële kwalificatie. Die zal weer plaatsvinden volgens de gebruikelijke manier, met vier sessies van ieder 10 minuten waarbij er één vliegende ronde gereden mag worden. De eerste twee sessies bepalen de startopstelling voor de Sprintrace, de laatste twee die voor de Hoofdrace.

RTLGP zend zowel de kwalificatie als de Hoofdrace live uit dit weekend op RTL7. De uitzendingen begint op zaterdag om 07.00 uur met een herhaling om 12.15 uur. Zondag begint de uitzending om 06.45 met pre-show gevolgd door een integraal verslag van de Sprintrace.
-Jean-vrijdag 7 november 2008 @ 14:24
En er zijn beeeeeeeelden:
-Jean-vrijdag 7 november 2008 @ 21:43
quote:
Robert Doornbos: "Het is echt cool!"
Uitgegeven door Casper Bekking 7 november 2008 16:28 - Print artikel

A1 Team Nederland coureur Robert Doornbos is tevreden na zijn eerste officiële meters in de A1GP 'Powered by Ferrari'. Tijdens de vrije training noteerde de Nederlander de vijfde tijd, op slechts twee tienden van Team Zwitserland. Het gehele veld heeft nu het voordeel van de nieuwe regel binnen de World Cup of Motorsport. De snelste man van de dag moet zijn telemetrie van de snelste ronde afstaan aan alle andere teams.

"We hadden zeker niet de juiste versnellingsbakverhoudingen vandaag", vertelde Robert Doornbos. "Ondanks dat waren we slechts twee tienden langzamer dan Neel Jani. De top vijf zit ontzettend dicht bij elkaar maar nu kan ik de data van de ronde van Jani bekijken en zien waar hij de twee tienden voorsprong gepakt heeft. Het was mijn eerste keer in de bolide tijdens een officieel weekend, met uitzondering van de shakedown op Snetterton. Maar het is echt cool om uit te komen voor je land!"

"Ik denk dat het een fysiek zware race gaat worden. Het circuit is erg hobbelig en dat kost veel energie. Mocht ik een podiumplaats halen op zondag dan betekend dat dat ik een van de fitste coureurs ben, en als ik niet op het podium sta dan behoor ik niet bij de fittere van het stel", legde Doornbos uit.
Atreidezvrijdag 7 november 2008 @ 21:55


Ik hoop dat ie ze helm nog bestickert voor zondag, beetje kale bedoeling zo
Sallyvrijdag 7 november 2008 @ 22:59
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk
Ik kon de uitslag echt helemaal nergens vinden tot vlak voor 9 uur. Ik had rond 9 uur een afspraak en zat echt te springen om het bericht te kunnen plaatsen, maar op de Live Timing stond 'Session will not re-start' en 'Driver & T. manager car AUS to report immediately'. Maar wat er aan de hand was, weet ik nog niet.

Dus ik bleef F5'en, en van pure armoe eerst maar onder de douche gegaan Dat hielp wel En ik had nog precies tijd om het te plaatsen (moest de tabel handmatig invullen, trouwens ) want 2 minuten later ging de bel

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 08-11-2008 10:07:32 (gekke smiley die er niet hoorde weggehaald) ]
Atreidezzaterdag 8 november 2008 @ 02:08
Sorry, ik kijk altijd op GPUpdate Dus ik had t niet zozeer over Fok!. Maar zelfs de officieele A1GP site had geen uitslag van de fp2 rond 12.00
Sallyzaterdag 8 november 2008 @ 09:59
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:08 schreef Atreidez het volgende:
Sorry, ik kijk altijd op GPUpdate Dus ik had t niet zozeer over Fok!. Maar zelfs de officieele A1GP site had geen uitslag van de fp2 rond 12.00
Ik keek ook op GPUpdate, maar dat doe ik niet meer voor de kalender: ze hadden op donderdag 6 november de VT's staan, en de zaterdagtraining niet eens
Waardeloos.

Ik heb uiteindelijk de uitslag gevonden via Google, en ik kwam op A1.GPgrid terecht: http://a1.gpgrid.com/
A1GP Chengdu CHN Practice 2 Times

Waarom kijk je niet op FOK!sport?!


[ Bericht 12% gewijzigd door Sally op 08-11-2008 10:05:19 ]
Sallyzaterdag 8 november 2008 @ 10:05
Even apart zetten:

Voor vandaag:
[A1GP] Uitslag 3e vrije training China
[A1GP] Uitslag kwalificatie China

Tijden van Motorsport.com gekopieerd, die heeft wel een tabel die te kopiëren is
Sallyzaterdag 8 november 2008 @ 10:06
Zo, dan heb je twee alternatieve sites voor GPUpdate en A1GP™ News: A1.GPgrid en Motorsport.com
-Jean-zaterdag 8 november 2008 @ 12:48
Zozo goed gedaan 2de tijd
Atreidezzaterdag 8 november 2008 @ 15:03
Nouja, beetje jammer dat ie in de hoofdrace 8e staat.. Hopen dat ie een beetje scoort in de sprint dan maar, want 8 plaatsen maak je in dit veld niet snel goed. Go Doornbos
Tackleberryzaterdag 8 november 2008 @ 16:46
Vooral niet op zo'n gruwelijk hobbelcircuit. Mijn god, waar zijn de drempelborden...
Desunotozondag 9 november 2008 @ 14:51
Wat een kutcircuit dit.
Sallyzondag 9 november 2008 @ 20:08
Oh, nog niemand een uitslag gepost? Hier die van FOK!sport dan maar

[A1GP] Uitslag Sprintrace China

Uitslag Sprintrace China
Pos Rijder Team Tijd
1 A. Carroll Ierland 22:58.470
2 R. Doornbos Nederland + 2.037
3 D. Watts Groot-Brittannië + 14.361
4 N. Jani Zwitserland + 14.619
5 A. Zaugg Zuid-Afrika + 20.108
6 F. Albuquerque Portugal + 20.475
7 C. van der Drift Nieuw Zeeland + 27.224
8 N. Prost Frankrijk + 27.923
9 C. Piccione Monaco + 30.378
10 N. Karthikeyan India + 32.268
11 J. Martin Australië + 33.198
12 D. Morad Libanon + 34.293
13 F. Fauzy Maleisië + 34.655
14 E. Piscopo Italië + 36.541
15 M. Andretti USA + 38.102
16 D. Garza Mexico + 42.511
17 H. Tung China + 49.611
18 S. Hermanto Indonesië + 1:04.128
19 J. Hwang Korea + 1:06.171
20 F. Guimarães Brazilië + 4 ronde(n)


[A1GP] Uitslag Hoofdrace China

Uitslag Hoofdrace China
Pos Rijder Team Tijd
1 F. Albuquerque Portugal 1:11:23.179
2 A. Carroll Ierland + 0.571
3 D. Watts Groot-Brittannië + 4.802
4 N. Jani Zwitserland + 7.157
5 F. Fauzy Maleisië + 13.302
6 J. Martin Australië + 15.544
7 C. Piccione Monaco + 16.236
8 M. Andretti USA + 16.690
9 A. Zaugg Zuid-Afrika + 18.030
10 N. Karthikeyan India + 18.759
11 C. van der Drift Nieuw Zeeland + 19.675
12 H. Tung China + 20.126
13 D. Morad Libanon + 22.580
14 S. Hermanto Indonesië + 31.285
15 D. Garza Mexico + 1 ronde(n)
16 R. Doornbos Nederland + 1 ronde(n)
17 J. Hwang Korea + 1 ronde(n)
DNF N. Prost Frankrijk + 14 ronde(n)
DNF E. Piscopo Italië + 21 ronde(n)
DNF F. Guimarães Brazilië + 38 ronde(n)


Jammer dat ik hier geen html-rechten heb, anders waren het nette tabelletjes geweest
Atreidezzondag 9 november 2008 @ 20:45
Echt bedroevend dat Doornbos ze auto liet afslaan bij race 2. Heb nog nergens kunnen lezen of er een reden voor was, maar het werd nog erger door de amateurmarshalls die m niet de pits inkregen voor het veld weer voorbij kwam, stond ie meteen op een ronde Race 1 was iig netjes en beloofde veel goeds.
sasquatschmaandag 10 november 2008 @ 15:24
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef Atreidez het volgende:
Echt bedroevend dat Doornbos ze auto liet afslaan bij race 2. Heb nog nergens kunnen lezen of er een reden voor was, maar het werd nog erger door de amateurmarshalls die m niet de pits inkregen voor het veld weer voorbij kwam, stond ie meteen op een ronde Race 1 was iig netjes en beloofde veel goeds.
Het antistall systeem van de Ferrari werkte niet. Die zou juist het afslaan moeten voorkomen.
quote:
"Wat er bij de start van de hoofdrace is gebeurd, weet ik nog niet. Het anti-stall-systeem dat we hebben, moet dit soort dingen juist voorkomen, maar dat werkte bij mij niet. Voor zowel de mensen van Ferrari als voor ons is het vooralsnog een raadsel waarom", vervolgde hij. "Daarna was ik zo kwaad dat ik enorm heb zitten pushen. Daarmee verbeterde ik wel ruim het baanrecord en kreeg dan in ieder geval nog een punt voor de snelste ronde."
Tackleberrymaandag 10 november 2008 @ 17:19
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef Atreidez het volgende:
maar het werd nog erger door de amateurmarshalls die m niet de pits inkregen voor het veld weer voorbij kwam, stond ie meteen op een ronde
Daar heb ik me ook het meeste aan geërgerd. Het had zeker een half tot heel rondje achterstand MINDER kunnen zijn als die marshalls hem meteen goed van de grid af hadden geduwd. Wat een stel klunzen zeg...

sasquatschdinsdag 11 november 2008 @ 10:33
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef Sally het volgende:
Oh, nog niemand een uitslag gepost? Hier die van FOK!sport dan maar :)
...

Jammer dat ik hier geen html-rechten heb, anders waren het nette tabelletjes geweest ;)
Je kan het binnen code tags zetten, dan krijg je zoiets

Uitslag Sprintrace China
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos Rijder           Team             Tijd
1   A. Carroll       Ierland          22:58.470
2   R. Doornbos      Nederland        + 2.037
3   D. Watts         Groot-Brittannië + 14.361
4   N. Jani          Zwitserland      + 14.619
5   A. Zaugg         Zuid-Afrika      + 20.108
6   F. Albuquerque   Portugal         + 20.475
7   C. van der Drift Nieuw Zeeland    + 27.224
8   N. Prost         Frankrijk        + 27.923
9   C. Piccione      Monaco           + 30.378
10  N. Karthikeyan   India            + 32.268
11  J. Martin        Australië        + 33.198
12  D. Morad         Libanon          + 34.293
13  F. Fauzy         Maleisië         + 34.655
14  E. Piscopo       Italië           + 36.541
15  M. Andretti      USA              + 38.102
16  D. Garza         Mexico           + 42.511
17  H. Tung          China            + 49.611
18  S. Hermanto      Indonesië        + 1:04.128
19  J. Hwang         Korea            + 1:06.171
20  F. Guimarães     Brazilië         + 4 ronde(n)


Uitslag Hoofdrace China

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos Rijder           Team             Tijd
1   F. Albuquerque   Portugal         1:11:23.179
2   A. Carroll       Ierland          + 0.571
3   D. Watts         Groot-Brittannië + 4.802
4   N. Jani          Zwitserland      + 7.157
5   F. Fauzy         Maleisië         + 13.302
6   J. Martin        Australië        + 15.544
7   C. Piccione      Monaco           + 16.236
8   M. Andretti      USA              + 16.690
9   A. Zaugg         Zuid-Afrika      + 18.030
10  N. Karthikeyan   India            + 18.759
11  C. van der Drift Nieuw Zeeland    + 19.675
12  H. Tung          China            + 20.126
13  D. Morad         Libanon          + 22.580
14  S. Hermanto      Indonesië        + 31.285
15  D. Garza         Mexico           + 1 ronde(n)
16  R. Doornbos      Nederland        + 1 ronde(n)
17  J. Hwang         Korea            + 1 ronde(n)
DNF N. Prost         Frankrijk        + 14 ronde(n)
DNF E. Piscopo       Italië           + 21 ronde(n)
DNF F. Guimarães     Brazilië         + 38 ronde(n)


Dan wel even de tabs door spaties vervangen
Sallydinsdag 11 november 2008 @ 10:35
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:33 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je kan het binnen code tags zetten, dan krijg je zoiets

Uitslag Sprintrace China
[ code verwijderd ]

Uitslag Hoofdrace China
[ code verwijderd ]

Dan wel even de tabs door spaties vervangen
I know Was lui

Thnx dat jij het wel hebt gedaan
Sallyvrijdag 14 november 2008 @ 10:12
[A1GP] Indonesië onthult nieuw circuit

De organisatie van de A1GP heeft het nieuwe stratencircuit van Indonesië in Lippo Village bekendgemaakt. In februari 2009 zal daar de zesde ronde van dit seizoen verreden worden.

Kijk voor een impressie van het circuit op de officiële site van de A1GP.
Sallyvrijdag 21 november 2008 @ 11:29
Even weer zonder spoiler:
[A1GP] Uitslag Rookietraining Maleisië
en
[A1GP] Uitslag 2e VT Maleisië
krielezaterdag 22 november 2008 @ 15:48
Team Nederland weer tegenvallend met een 6e en 9e startplek. Er is toch werkelijk al-tijd wel wat. Nooit hebben ze de boel echt goed voor elkaar, terwijl het aan de coureurs niet ligt. Ik heb veel respect voor Lammers, maar misschien wordt het eens tijd om er eens een ander op te zetten. Iemand met heel veel ervaring in formule auto's. Ik noem een Frits van Amersfoort.
Desunotozaterdag 22 november 2008 @ 15:57
Weer tegenvallend? Ik vind het nog wel meevallen. Ik bedoel, vorige sprintrace waren ze 2de. Daarna hadden ze pech helaas. Maar toch, om het nou 'weer tegenvallend' te noemen... ze doen het best aardig toch? Vergeet de concurrentie niet, er zitten goede teams in dat veld hoor.
krielezaterdag 22 november 2008 @ 16:35
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:57 schreef Desunoto het volgende:
Weer tegenvallend? Ik vind het nog wel meevallen. Ik bedoel, vorige sprintrace waren ze 2de. Daarna hadden ze pech helaas. Maar toch, om het nou 'weer tegenvallend' te noemen... ze doen het best aardig toch? Vergeet de concurrentie niet, er zitten goede teams in dat veld hoor.

Is het niet met de kwali's dan wel in de races. Er is altijd 'pech'.
nils7zaterdag 22 november 2008 @ 17:47
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 16:35 schreef kriele het volgende:

[..]

Is het niet met de kwali's dan wel in de races. Er is altijd 'pech'.
Altijd met Nederlanders in de autosport... er is nog nooit 1 geweest die het pakketje helemaal goed heeft!
Wil niet ractistisch zijn ofzo or arrogant zijn maar dat een Pool nog veel eerder een race heeft gewonnen in de F1 dan een Nederlander doet wel pijn aangezien Polen ook echt een groot "autosport land" is.
Tackleberryzaterdag 22 november 2008 @ 19:14
Misschien zijn 'we' als Nederlanders ook gewoon te kritisch. Vaak gaan 'we' er voor het gemak maar even vanuit dat 'we' zomaar even de beste (kunnen) zijn.
northernlight81zaterdag 22 november 2008 @ 19:41
Maar kwart voor 7 morgenvroeg is het weer. Mooie tijd opzich.
Sallyzaterdag 22 november 2008 @ 21:12
[A1GP] Uitslag kwalificatie Maleisië

Dan nu maar met spoiler ;)

Uitslag kwalificatie sprintrace
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
pos   team   tijd   achterstand
1   Zwitserland   1:47.154     
2   Frankrijk   1:47.747    0.593
3   Nieuw-Zeeland   1:47.779    0.625
4   Portugal   1:48.930    1.776
5   Italië   1:49.007    1.853
6   Groot Britannië   1:49.076    1.922
7   Ierland   1:49.197    2.043
8   Mexico   1:49.293    2.139
9   Nederland   1:49.323    2.169
10   India   1:49.350    2.196
11   Zuid Afrika   1:49.528    2.374
12   VS   1:49.650    2.496
13   Maleisië   1:49.753    2.599
14   Australië   1:49.998    2.844
15   Brazilië   1:50.085    2.931
16   Monaco   1:50.171    3.017
17   China   1:50.274    3.120
18   Libanon   1:50.382    3.228
19   Indonesië   1:51.423    4.269
20   Zuid Korea   geen tijd


Uitslag kwalificatie hoofdrace
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
pos   team   tijd   achterstand
1   Ierland   1:47.124     
2   Groot Britannië   1:47.340    0.216
3   Libanon   1:47.645    0.521
4   Maleisië   1:47.648    0.524
5   Portugal   1:47.680    0.556
6   Nederland   1:47.825    0.701
7   India   1:47.848    0.724
8   VS   1:47.866    0.742
9   Frankrijk   1:47.993    0.869
10   China   1:48.126    1.002
11   Monaco   1:48.242    1.118
12   Brazilië   1:48.323    1.199
13   Australië   1:48.586    1.462
14   Indonesië   1:48.839    1.715
15   Nieuw-Zeeland   1:48.866    1.742
16   Zwitserland   1:48.980    1.856
17   Zuid Afrika   1:49.061    1.937
18   Mexico   1:49.537    2.413
19   Italië   1:49.885    2.761
20   Zuid Korea   geen tijd
northernlight81zondag 23 november 2008 @ 04:56
Ik neem aan dat er fanatiekelingen zijn hier die het live gaan volgen zo?
Sallyzondag 23 november 2008 @ 09:33
quote:
Op zondag 23 november 2008 04:56 schreef northernlight81 het volgende:
Ik neem aan dat er fanatiekelingen zijn hier die het live gaan volgen zo?
Ik heb net de Sprintrace erop gezet, en heb via de Live Updates de Hoofdrace gevolgd. Was het op tv dan? Net als eerst op RTL 7?
Sallyzondag 23 november 2008 @ 09:39
Zie hier de uitslag (wil nog geen tabel zetten hier, mochten er nog mensen willen kijken )

[A1GP] Uitslag Sprintrace Maleisië
northernlight81zondag 23 november 2008 @ 09:46
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:33 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik heb net de Sprintrace erop gezet, en heb via de Live Updates de Hoofdrace gevolgd. Was het op tv dan? Net als eerst op RTL 7?
Ja, vanaf 8 uur was de hoofdrace live op RTL7.

Wel erg leuke race, jammer van die straf voor Bleekemolen, beetje onterecht. Weinig punten dit weekend maar gelukkig staan we nog 7e. De snelheid zit ook wel goed, een beetje meer geluk en dan wint NL zo weer een race. Nu weer 2 maanden wachten op de volgende race.
Sallyzondag 23 november 2008 @ 09:51
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:46 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ja, vanaf 8 uur was de hoofdrace live op RTL7.

Wel erg leuke race, jammer van die straf voor Bleekemolen, beetje onterecht. Weinig punten dit weekend maar gelukkig staan we nog 7e. De snelheid zit ook wel goed, een beetje meer geluk en dan wint NL zo weer een race. Nu weer 2 maanden wachten op de volgende race.
Oh jammer dat ik het gemist heb, ik was om 8:30 m'n bed uit om de Sprintrace te posten. De tv staat gewoon naast me, zie nu Tom Coronel.
northernlight81zondag 23 november 2008 @ 09:54
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:51 schreef Sally het volgende:

[..]

Oh jammer dat ik het gemist heb, ik was om 8:30 m'n bed uit om de Sprintrace te posten. De tv staat gewoon naast me, zie nu Tom Coronel.
Als je ook eurosport2 hebt dadelijk die Superleague Formula om 11.00u. Wel leuk met Doornbos en PSV.
Sallyzondag 23 november 2008 @ 10:04
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:54 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Als je ook eurosport2 hebt dadelijk die Superleague Formula om 11.00u. Wel leuk met Doornbos en PSV.
Neu, dan moet ik eerst het 'probeerpakket' van UPC Digitale tv installeren, dus dat wordt nix

Thnx anyway
Sallyzondag 23 november 2008 @ 10:05
Waar blijft A1gp.com nou met dat verslag..
En bij de tabel is iemand vergeten op 'Plaatsen' te klikken
Sallyzondag 23 november 2008 @ 10:57
Jeuj de uitslag van de Hoofdrace:

[A1GP] Uitslag Hoofdrace Maleisië

Tabel moet iemand anders maar posten hier, ik ga er vandoor
ziggyziggyziggyzondag 23 november 2008 @ 16:22
Kan iemand Allard Kalff vertellen dat Monaco toch echt als "Monaakoo" wordt uitgesproken, en niet als "Monnukoo"?
Desunotozondag 23 november 2008 @ 16:31
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kan iemand Allard Kalff vertellen dat Monaco toch echt als "Monaakoo" wordt uitgesproken, en niet als "Monnukoo"?
Stijfkop dat ie is, zal ie wel gewoon zijn eigen uitspraak aanhouden
Atreidezzondag 25 januari 2009 @ 00:40
Race is een beetje in vergetelheid geraakt denk ik, ook met de downtime van Fok! Race1 is om 22.00 al gereden maar wordt om 1.30 uitgezonden op RTL7 en daarna meteen de hoofdrace. Doornbos start beide races vanaf p2
WESTzondag 25 januari 2009 @ 00:52
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:40 schreef Atreidez het volgende:
Race is een beetje in vergetelheid geraakt denk ik, ook met de downtime van Fok! Race1 is om 22.00 al gereden maar wordt om 1.30 uitgezonden op RTL7 en daarna meteen de hoofdrace. Doornbos start beide races vanaf p2
hoe laat is dehoofdrace?
Atreidezzondag 25 januari 2009 @ 01:24
2.00 geloof ik
WESTzondag 25 januari 2009 @ 01:56
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef Atreidez het volgende:
2.00 geloof ik
ok mis ik een klein stukje
ziggyziggyziggyzondag 25 januari 2009 @ 02:17
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:40 schreef Atreidez het volgende:
Race is een beetje in vergetelheid geraakt denk ik, ook met de downtime van Fok! Race1 is om 22.00 al gereden maar wordt om 1.30 uitgezonden op RTL7 en daarna meteen de hoofdrace. Doornbos start beide races vanaf p2
Dat doet RTL toch altijd al, de sprintrace later uitzenden?
ziggyziggyziggyzondag 25 januari 2009 @ 02:27
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef Atreidez het volgende:
2.00 geloof ik
3 uur.
northernlight81zondag 25 januari 2009 @ 02:37
3 uur is mooi. Zit net even buiten een peuk te roken.
3e plek voor Doornbos, jammer dat hij niet goed weg kwam na de sprintrace. Wel mooi resultaat nog.
KirkLazaruszondag 25 januari 2009 @ 02:58
Wat een debiel volkslied hebben die
Atreidezzondag 25 januari 2009 @ 03:26
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

3 uur.
Yep, had de engelse tijd weer eens te pakken.

Gaat nog niet zo lekker met Doornbos
northernlight81zondag 25 januari 2009 @ 04:29
Jammer dat de pitstop in de hoofdrace voor Nederland weer mislukte. Daarna kwam hij er met zijn rondetijden niet meer in de buurt. De start was ook slecht van Doornbos.

Maar weinig tot geen echte inhaalacties gezien. Of het gebeurde in de pits of door fouten, zoals toen Doornbos op het einde Frankrijk nog voorbij ging. Waar het 1e seizoen voor veel spectakel zorgde vond ik dit een erg saaie race. Alard vond ik ook niet geweldig vandaag, alhoewel die Chinees ook wel irritant was.
Uiteindelijk is een 3e en een 5e plek zo slecht nog niet. Als die 1e pitsstop in de hoofdrace nou wl goed was had hij misschien nog voor de 4 of 3e plek kunnen gaan op het einde, want dan had hij voor China enzo gezeten na de safetycar.
rtlnieuwsrulezzondag 25 januari 2009 @ 10:54
is de a1gp race dadelijk te zien via de rtlz stream?
rtlnieuwsrulezzondag 25 januari 2009 @ 13:02
?
ziggyziggyziggyzondag 25 januari 2009 @ 15:10
Probeer het uit, zou ik zeggen.
northernlight81zondag 25 januari 2009 @ 15:18
Op rtlz (z=zakelijk) zal je niet veel vinden denk ik.
Maar het wordt nu herhaald op rtl7.
rtlnieuwsrulezzondag 25 januari 2009 @ 15:50
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef northernlight81 het volgende:
Op rtlz (z=zakelijk) zal je niet veel vinden denk ik.
Maar het wordt nu herhaald op rtl7.
ja ik weet dat rtlz zakelijk is, maar vorige jaar werd de formule 1 wel altijd uitgezonden via de stream van rtlz.
krielezondag 25 januari 2009 @ 18:08
Ik vraag me af waarom autosport landen als Finland en in mindere mate Belgie eigenlijk niet meedoen in de A1.
Atreidezmaandag 26 januari 2009 @ 09:33
Waar is Spanje, Rusland, Argentinie en Japan? En dan mis jij Belgie?
ziggyziggyziggymaandag 26 januari 2009 @ 09:36
Japan heeft in het verleden wel meegedaan, hoor.

Was geen onverdeeld succes overigens.



Atreidezmaandag 26 januari 2009 @ 09:45
Ja nu je t zegt... Reden om te stoppen was omdat er geen vervangende auto meer beschikbaar was
ziggyziggyziggymaandag 26 januari 2009 @ 10:04
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Ja nu je t zegt... Reden om te stoppen was omdat er geen vervangende auto meer beschikbaar was
Geen idee eigenlijk. Maar gezien hun crashvaardigheid zou het best wel eens hebben gekund.
ziggyziggyziggymaandag 26 januari 2009 @ 10:10
Zo te zien was het vooral een financieel iets.

http://origin-www.a1gp.com/news/index.php?flashNavId=1&newsid=173

En verdomd, ik zie dat we ook nog eens een Russisch team hebben gehad.
Fir3flydinsdag 27 januari 2009 @ 19:28
Zucht, weer die pitstop. Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke auto en coureur, verprutsen ze het alsnog .
krieledinsdag 27 januari 2009 @ 22:31
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht, weer die pitstop. Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke auto en coureur, verprutsen ze het alsnog .


Tot nu toe vind ik Doornbos ook wel wat meer overtuigen dan Bleekemolen. Robert is gewoon een klapje sneller in zijn ronden.
northernlight81zondag 22 februari 2009 @ 12:02
Mooi resultaat van Bleekemolen in de sprintrace. Jammer dat ik het straks niet kan zien .
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 12:03
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:02 schreef northernlight81 het volgende:
Mooi resultaat van Bleekemolen in de sprintrace. Jammer dat ik het straks niet kan zien .
Ik ga zo de hoofdrace met een oog kijken denk ik.
The_Hiveszondag 22 februari 2009 @ 13:15
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:02 schreef northernlight81 het volgende:
Mooi resultaat van Bleekemolen in de sprintrace. Jammer dat ik het straks niet kan zien .
het is goed om nu te zien
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 13:17
Ik kijk nu naar de sprintrace toch?

Bleekemolen is best aardig bezig.
Game_Errorzondag 22 februari 2009 @ 13:20
Hoelaat begint de hoofdrace?
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 13:26
Maar ff gewacht met lezen hier tot de sprint voorbij was, was bang voor spoilers Nette race van de bleek. Aardige overmacht, in het begin zeker. Hopen dat ie in de feature wat naar voren kan komen, want het tempo zit er goed in
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 13:27
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:20 schreef Game_Error het volgende:
Hoelaat begint de hoofdrace?
Komt als t goed is nu, achter de sprint (sprint race was niet live, ook al staat t bij RTL rechtsboven van wel ).
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 13:34
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:26 schreef Atreidez het volgende:
Maar ff gewacht met lezen hier tot de sprint voorbij was, was bang voor spoilers Nette race van de bleek. Aardige overmacht, in het begin zeker. Hopen dat ie in de feature wat naar voren kan komen, want het tempo zit er goed in
Na het probleem wat hij beschreeft kwam Portugal ook nauwelijks meer dichterbij, dus met de snelheid zit het wel goed. Ik denk dat Portugal nog wel wat potten gaat breken in de hoofdrace.
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 13:57
Start zometeen!
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 13:57
Wat een stom liedje zingen die mensen
msnkzondag 22 februari 2009 @ 13:59
Komt 'ie dan hè.
franklopzondag 22 februari 2009 @ 14:00
Kalff weer met een feitje, geen 1 land die zijn thuisrace won, weerlegt hij het gelijk zelf:P
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 14:00
Zag er niet hoopgevend uit
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:03
Yay, Portugal slecht weg .
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 14:04
Toch nette start En nu plekken goed maken!
msnkzondag 22 februari 2009 @ 14:06
Howly Mowly
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:07
Nu ligt Jeroen wel achter die kutlanden als Engeland... en niet snel genoeg om in the halen.
NoizEkickzondag 22 februari 2009 @ 14:08
Mooi dat Ierland er al uit ligt.
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:09
Die Maleisiër weer .
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 14:10
Ik moet zeggen dat Bamber op t laatste moment in de remzone gaat van die ander... Das geen blokken meer, maar vragen om problemen
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:12
Ik hoop dat die pitstop goed gaat......
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 14:12
vette race
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:15
Die Engelsman is zoooo traag. Ga aan de kant lul!
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:16
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:06 schreef msnk het volgende:
Howly Mowly
Ik erger me aan hem

Het is géén Monnakko, ja!
En stop eens met Howly Mowly en "Dat is een ding wat zeker is!"
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:17
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet zeggen dat Bamber op t laatste moment in de remzone gaat van die ander... Das geen blokken meer, maar vragen om problemen
Ik vond het ook een raceongeluk. Inschattingsfoutjes van beide denk ik.
Geen drive through waard.
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:17
Pitstop nu. Duimen maar!
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:18
Het gaat lekker in de pits
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 14:18
haha zie ze duwen
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:18
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Pitstop nu. Duimen maar!
En hij ging goed! Australië in de fik !
Damzkieeezondag 22 februari 2009 @ 14:18
!!!
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:20
Het gaat goed
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:20
Voor Engeland nu.
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 14:20
gekkehuis
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:21
Voor niemand eigenlijk.. oke misschien een beetje voor die oranje mannetjes

Gewoon leuk racen, daar ben ik voor
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:23
Zwitserland nieuwe leider in het kampioenschap lijkt me zo. Als Jeroen een mooie 5e positie kan scoren lijkt me dit een geslaagd weekend.
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 14:25
Met een safetycar kan t helemaal leuk worden.. Die grote voorsprong iig weg voor Jani
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:26
Ja, safety car safety car
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 14:26
Van 9 naar 4... Goed bezig die Bleek!
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:27
Niet slecht nee
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:27
Ik zie geen safety car? En dit setje banden lijkt wederom een ramp te zijn voor Bleek.
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:27
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie geen safety car? En dit setje banden lijkt wederom een ramp te zijn voor Bleek.
We hopen op een safety car
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:31
Mooie actie van die Libanees .
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 14:33
Yep, erg mooie overtake van Morad
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 14:40
nice!
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 14:44
Redelijk netjes allemaal, op nieuwe bandjes nu, maar de concurrent op 2 sec.
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:46
Ziet er goed uit. Misschien nog kans op podium.
Hoewel, die Portugees is wel een stuk sneller .
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 14:53
5e plaats dus, zeker niet slecht.
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 14:53
Monaco F1, Indy 500 en A1gp Mexico op 1 dag
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 14:57
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:53 schreef Atreidez het volgende:
Monaco F1, Indy 500 en A1gp Mexico op 1 dag
Serieus?
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 15:00
haha jammer. hij heeft r zin an
Desunotozondag 22 februari 2009 @ 15:00
Dat lachje net "ja hoor hij gaat het weer proberen en weer der langs whahaheahehah"
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 15:02
Plaats 4 moet te behouden zijn
-Jean-zondag 22 februari 2009 @ 15:03
Weer mooie actie van Morad!
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 15:04
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:03 schreef -Jean- het volgende:
Weer mooie actie van Morad!
Die kerel is goed bezig!
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 15:06
Netjes van de Bleek 1e en 4e is gewoon goed en netjes gereden.
Fir3flyzondag 22 februari 2009 @ 15:07
4e plaats en een overwinning, uitstekend weekend. En ook nog eens vermakelijke races.
Damzkieeezondag 22 februari 2009 @ 15:08
Nice
northernlight81zondag 22 februari 2009 @ 15:20
Heb het allemaal net gemist, maar 1e en 4e is erg netjes van Bleek.
Atreidezzondag 22 februari 2009 @ 15:20
Lol, ze hebben niet genoeg geld betaald om ook de persconferenties te mogen ontvangen

Oh, we zijn weer terug..
sasquatschmaandag 23 februari 2009 @ 13:40
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef northernlight81 het volgende:
Heb het allemaal net gemist, maar 1e en 4e is erg netjes van Bleek.
Ik ook, mijn HD recorder had kuren

Daarom heb ik het 's avonds maar gekeken op RTLGemist.
-Jean-maandag 23 februari 2009 @ 19:41
Was een vermakelijke race moet ik zeggen.
Sallyzaterdag 11 april 2009 @ 16:40
Hmm... Subtiel kickje omhoog :P

Portugal is dit weekend bezig: met Robert Doornbos die het wel goed doet! *O*


De uitslagen van de kwalificatiesessies in Portugal:

[A1GP] Uitslag kwalificaties Portugal

Uitslag kwalificatie Sprintrace
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos   Team   Coureur   Tijd   Verschil
1   Italië   Vitantonio Liuzzi   1:30.875    -
2   Nederland   Robert Doornbos   1:31.346    0.471
3   Ierland   Adam Carroll   1:31.600    0.725
4   Libanon   Daniel Morad   1:31.756    0.881
5   Portugal   Filipe Albuquerque   1:31.777    0.902
6   Nieuw-Zeeland   Earl Bamber   1:32.006    1.131
7   Duitsland   André Lotterer   1:32.084    1.209
8   Zuid-Afrika   Adrian Zaugg   1:32.301    1.426
9   India   Narain Karthikeyan   1:32.358    1.483
10   Monaco   Clivio Piccione   1:32.420    1.545
11   Maleisië   Fairuz Fauzy   1:32.929    2.054
12   Verenigde Staten   Marco Andretti   1:33.214    2.339
13   Groot-Brittannië   Dan Clarke   1:33.860    2.985
14   Brazilië   Felipe Guimarães   1:33.985    3.110
15   Indonesië   Zahir Ali   1:34.005    3.130
16   Mexico   Salvador Durán   1:34.216    3.341
17   Australië   John Martin   1:34.405    3.530
18   Frankrijk   Nicolas Prost   1:36.567    5.692
19   China   Ho-Pin Tung   1:36.838    5.963
20   Zwitserland   Neel Jani   -    -


Uitslag kwalificatie Hoofdrace
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos   Team   Coureur   Tijd   Verschil
1   Nederland   Robert Doornbos   1:30.415    -
2   Ierland   Adam Carroll   1:30.696    0.281
3   Zwitserland   Neel Jani   1:30.878    0.463
4   Zuid-Afrika   Adrian Zaugg   1:30.984    0.569
5   Brazilië   Felipe Guimarães   1:31.023    0.608
6   Maleisië   Fairuz Fauzy   1:31.025    0.610
7   Portugal   Filipe Albuquerque   1:31.095    0.680
8   Verenigde Staten   Marco Andretti   1:31.459    1.044
9   Monaco   Clivio Piccione   1:31.495    1.080
10   Italië   Vitantonio Liuzzi   1:31.852    1.437
11   Nieuw-Zeeland   Earl Bamber   1:31.925    1.510
12   Australië   John Martin   1:31.939    1.524
13   Mexico   Salvador Durán   1:32.031    1.616
14   Duitsland   André Lotterer   1:32.269    1.854
15   Libanon   Daniel Morad   1:32.352    1.937
16   Groot-Brittannië   Dan Clarke   1:32.400    1.985
17   India   Narain Karthikeyan   1:32.504    2.089
18   Indonesië   Zahir Ali   1:32.573    2.158
19   Frankrijk   Nicolas Prost   1:32.941    2.526
20   China   Ho-Pin Tung   1:33.237    2.822



Eerdere berichten van dit raceweekend op FOK!sport:
[A1GP] Uitslag rookietraining Portugal
[A1GP] Uitslag tweede vrije training Portugal
[A1GP] Uitslag derde vrije training Portugal
krielezaterdag 11 april 2009 @ 16:47
Doornbos id een rijder die me eigenlijk steeds meer gaat bevallen. Hij rijdt veel, ook in verschillende klasses. Zo doet hij veel ervaring op en wordt hij steeds sneller.
nils7zaterdag 11 april 2009 @ 19:51
Ho pin tung doet het niet echt lekker
Desunotozaterdag 11 april 2009 @ 19:53
Nice. 2de en 1ste. Morgen ga ik kijken.
krielezaterdag 11 april 2009 @ 21:54
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef nils7 het volgende:
Ho pin tung doet het niet echt lekker

Maar Tung is ook nooit echt een groot talent geweest.
Atreidezzaterdag 11 april 2009 @ 22:09
Was laat thuis en heb qual via RTL gemist gezien, geweldig netjes gedaan tussen alle cautions en verkeer door. Wat een mega achtbaan circuit ook, daar moet je als coureur echt een sterke maag voor hebben Doornbos morgen dubbele overwinning, dat gun ik m wel
DutchTrainzondag 12 april 2009 @ 11:36
Over een klein half uurtje de sprint race.

Erg leuk om ook te volgen via http://a1gp.alkamelsystems.com/Telemetry.html
FriescheHengstzondag 12 april 2009 @ 12:33
Die is binnen! Netjes, Robert.
The_Hiveszondag 12 april 2009 @ 13:00
ben net ingelogd op de site, maar kom er niet door heen. Mag dus aannemen dat Robert de sprintrace gewonnen heeft
krielezondag 12 april 2009 @ 13:04
Waarom is het niet op rtl 7?
DutchTrainzondag 12 april 2009 @ 13:08
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef kriele het volgende:
Waarom is het niet op rtl 7?
Zometeen pas om 16.00 live de Feature Race en daarvoor de Sprint Race met wat vertraging. Doen ze altijd zo.
The_Hiveszondag 12 april 2009 @ 13:09
quote:
Doornbos' Dutch delight
Sunday, April 12, 2009


Latest updates from the track:

Flag So the finishing order of the Sprint race was Netherlands, Ireland, Portugal, Italy, Monaco, India, Brazil, Switzerland, Malaysia, Mexico, Australia, Great Britain, USA, France, Indoneisa, China. Switzerland didn't get time to serve its penalty, so it wil llikely be dropped down the order, giving Malaysia the last point.

Lap 13 Brazil team are saying it was a brake failure. We'll see later.

Lap 13 The Netherlands wins its second Sprint race in a row.

Lap 13 The race has been red flagged because of the crash.

Lap 13 Brazil and South Africa have collided at the first corner.

Lap 12 Doornbos has got this race won easily. He is storming ahead.

Lap 12 Switzerland's have got a stop-go penalty for coming into the pits outside of the window.

Lap 11 Doornbos is pushing and has extended the lead to 3.2 seconds.

Lap 10 Netherlands now has a 2.7-second lead.

Lap 9 So the order is Netherlands, Ireland, Portugal, Italy, India, Monaco, Brazil and Switzerland, who can't hold off Felipe Guimaraes when leaving the pits.

Lap 9 Now Switzerland's Jani comes into the pits.

Lap 7 Ireland and Portugal have both got passed Italy in the pits. The Italian stop was a bit slower.

Lap 7 Switzerland has the lead, with Neel Jani staying out on track.

Lap 6 Thankfully nobody is hurt.

Lap 6 Drama in the pits. Brazil's Felipe Guimaes takes a tyre right out the hands of a Chinese mechanic, it goes flying.

Lap 5 Netherlands have a good stop.

Lap 5 Teams are coming into the pits.

Lap 5 The pit stop window is now open.

Lap 3 Switzerland's Neel Jani is making great progress up through the field and is now 11th.

Lap 3 USA's Marco Andretti is going for it. He tries to get on the inside of Mexico, and actually ends up letting Australia's John Martin through.

Lap 3 Safety car is coming in.

Lap 2 So the order is Netherlands, Italy, Ireland, Portugal, Monaco, India, Malaysia, Brazil.

Lap 2 Lebanon comes into the pits after the German contact. Daniel Morad retires.

Lap 2 Safety car.

Lap 1 Germany and the Lebanon make contact at the tight turn 6 hairpin. Germany has a badly damaged rear wheel and has to retire.

Lap 1 New Zealand spins out at the third turn.

Lap 1 Netherlands' Robert Doornbos gets away well and grabs the lead from Italy's Luizzi.

Lap 1 And away we go!
Damzkieeezondag 12 april 2009 @ 13:19

!!
Sallyzondag 12 april 2009 @ 13:45
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:00 schreef The_Hives het volgende:
ben net ingelogd op de site, maar kom er niet door heen. Mag dus aannemen dat Robert de sprintrace gewonnen heeft
www.a1gp.com had idd wat problemen, ik kon een tijd geen uitslag er vandaan halen, maar http://www.forix.com/a1gp/cp.php werkte wel.

Overigens begint RTL 7 volgens de teletekst al om 14:44 uur, tot 17:32 uur. Zeker eerste de herhaling van het raceweekend en/of de Sprintrace en dan om 16:00 uur de Hoofdrace?

---------------------------------------

Ontopic: wat een leuke opsteker voor Doornbos!

Een verslagje staat op FOK!sport: [A1GP] Uitslag Sprintrace Portugal

Voor degenen die nog op RTL 7 de herhaling willen kijken, de uitslag achter een spoiler:

Uitslag Sprintrace Portugal
SPOILER
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos   Team   Coureur   Tijd    Verschil   Ronden
1   Nederland   Robert Doornbos   19:33.501      11
2   Ierland   Adam Carroll   19:37.136   3.635   11
3   Portugal   Filipe Albuquerque   19:39.229   5.728   11
4   Italië   Vitantonio Liuzzi   19:42.588   9.087   11
5   Monaco   Clivio Piccione   19:43.549   10.048   11
6   India   Narain Karthikeyan   19:46.097   12.596   11
7   Brazilië   Felipe Guimarães   19:46.798   13.297   11
8   Maleisië   Fairuz Fauzy   19:51.515   18.014   11
9   Mexico   Salvador Durán   19:54.046   20.545   11
10   Australië   John Martin   19:56.184   22.683   11
11   Groot-Brittannië   Dan Clarke   19:56.581   23.080   11
12   Verenigde Staten   Marco Andretti   19:56.655   23.154   11
13   Frankrijk   Nicolas Prost   19:57.676   24.175   11
14   Indonesië   Zahir Ali   20:12.901   39.400   11
15   Zwitserland   Neel Jani   20:17.797   44.296   11
16   China   Ho-Pin Tung   20:24.156   50.655   11
17   Zuid-Afrika   Adrian Zaugg   21:05.398   2 laps   9
18   Libanon   Daniel Morad   2:38.560   10 laps   1
19   Duitsland   André Lotterer      11 laps   0
20   Nieuw-Zeeland   Earl Bamber      11 laps   0
Gebraden_Wombatzondag 12 april 2009 @ 16:08
@)&$<#%*|
NoizEkickzondag 12 april 2009 @ 16:08
Goed, Doornbos dus uitgevallen in de opwarmronde met een kapotte motor o.i.d.
Burnie88zondag 12 april 2009 @ 16:09
Hoe voorspelbaar dat het weer eens fout zou gaan.
Maraozondag 12 april 2009 @ 16:10
Iemand een idee wat er gebeurt is?
FHRzondag 12 april 2009 @ 16:11
Had die Amerikaan niet een valse start?
NoizEkickzondag 12 april 2009 @ 16:11
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:10 schreef Marao het volgende:
Iemand een idee wat er gebeurt is?
Auto viel stil en er kwam rook uit. Vul zelf maar in...
Burnie88zondag 12 april 2009 @ 16:42
Wel een leuke hoofdrace. Wat mooie inhaalacties en mooie klappers. Dat circuit (Portimao) is trouwens erg mooi, hopelijk gaan ze daar nog eens met F1 rijden.
Desunotozondag 12 april 2009 @ 17:19
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:11 schreef FHR het volgende:
Had die Amerikaan niet een valse start?
Dacht ik ook al ja.

En wat een idioot die Portugees. Beetje gas geven en dan remmen en weer gas geven bij de herstart.
Dat ze hem geen straf hebben gegeven zeg..
krielezondag 12 april 2009 @ 22:22
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:09 schreef Burnie88 het volgende:
Hoe voorspelbaar dat het weer eens fout zou gaan.

Inderdaad. Te vaak zijn er problemen. Wel vind ik Robert momenteel de sterkste rijder die we hebben. Hij wil volgend jaar graag weer rijden. Doen zou ik zeggen!
vosssmaandag 13 april 2009 @ 11:05
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dacht ik ook al ja.

En wat een idioot die Portugees. Beetje gas geven en dan remmen en weer gas geven bij de herstart.
Dat ze hem geen straf hebben gegeven zeg..
Volgens mij mg dat gewoon hoor. Degene op P1 geeft het tempo aan en de rest moet maar volgen.
Overigens leek het er niet op dat hij vol in de rem ging, eerder dat hij even van het gas af ging.

Maargoed, idd typisch weer die pech.
Doornbos had MAKKELIJK gewonnen als zijn auto niet stuk gegaan was.
FriescheHengstmaandag 13 april 2009 @ 12:46
Doornbos had inderdaad prima kansen. Jammerdebammer, dat is autosport. Ik geloof dat veel van het succes ook door het team komt, die een prima auto aflevert voor de coureurs. Bleekemolen deed het ook niet slecht de vorige keer.
Ben nu wel benieuwd wie er gaat rijden de laatste 2 races. Misschien tijd om onze Joske eens uit het vet te halen? Zou het wel tof vinden als die die nog effen kan vlammen in een goede wagen.
krielemaandag 13 april 2009 @ 14:10
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:46 schreef FriescheHengst het volgende:
Doornbos had inderdaad prima kansen. Jammerdebammer, dat is autosport. Ik geloof dat veel van het succes ook door het team komt, die een prima auto aflevert voor de coureurs. Bleekemolen deed het ook niet slecht de vorige keer.
Ben nu wel benieuwd wie er gaat rijden de laatste 2 races. Misschien tijd om onze Joske eens uit het vet te halen? Zou het wel tof vinden als die die nog effen kan vlammen in een goede wagen.

Jos? Reken er maar niet meer op dat Jos en lammers nog ooit met elkaar zullen samenwerken. Daarnaast kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jos nu min of meer met pensioen is gegaan als het op racen aankomt.
vosssmaandag 13 april 2009 @ 14:54
Jos is veel bezig met Max op het moment en die doet het potdomme heul niet verkeerd!
FriescheHengstmaandag 13 april 2009 @ 18:39
Andere suggesties dan?
northernlight81maandag 13 april 2009 @ 19:00
Christian Albers is ook echt wel snel. De enige die op dit moment aan Doornbos kan tippen in Nederland denk ik.
Verder hebben we genoeg talenten oa. vd Garde, vd Zande, Yelmer Buurman.
Maar Jeroen Bleekemolen is ook best goed en heeft ook al een sprintrace gewonnen dit seizoen.
FriescheHengstwoensdag 29 april 2009 @ 14:50
En Mexico gaat niet door vanwege de varkensgriep. Dus komend weekend finale A1GP.
Edit: En Bleekemolen bestuurd de bolide komend weekend.
Fir3flywoensdag 29 april 2009 @ 14:59
Geen kans meer om nog 3e te worden in het kampioenschap, toch? Ik hoop dat Ierland kampioen wordt, en volgend jaar Nederland met wat minder pech en wat betere strategie .
The_Hiveszondag 3 mei 2009 @ 16:02
nu de start van de hoofdrace
The_Hiveszondag 3 mei 2009 @ 16:03
toch niet . Weer een formatieronde
Fir3flyzondag 3 mei 2009 @ 16:18
Lijkt niet echt een spannende race te gaan worden, Bleekemolen is te langzaam en die Ier te snel .
Szurazondag 3 mei 2009 @ 16:27
Mwoah nog 35 ronden te gaan dus er kan nog van alles gebeuren
Fir3flyzondag 3 mei 2009 @ 16:29
True. Ik zag al wat meer gevechten in het middenveld .
Szurazondag 3 mei 2009 @ 16:36
Leuk treintje in ieder geval vanaf Zwitserland
Fir3flyzondag 3 mei 2009 @ 16:45
Jeroen heeft de snelheid er wel in zitten in ieder geval, nu maar hopen dat de pitstop goed gaat.
Szurazondag 3 mei 2009 @ 16:45
JAAA Ierland blijft staan .
En nog bijna een botsing ook
Fir3flyzondag 3 mei 2009 @ 16:46
Nu moet ie goed gaan!
Szurazondag 3 mei 2009 @ 16:48
Welke klootviool hield hem daar op in de pits
Fir3flyzondag 3 mei 2009 @ 16:49
Hmm. Ierland nieuwe banden, Nederland niet. Lijkt dus gedaan, maar het kan nog...
Szurazondag 3 mei 2009 @ 16:51
Hij verliest nou wel 2-3 seconden in die ronden na de pitstop dus wordt lastig
Szurazondag 3 mei 2009 @ 17:07
Ierland rijdt m makkelijk naar de finish toe nu, Nederland ligt ook veilig op de 2e plaats. .

Daarachter zijn nog wel wat verschuivingen mogelijk
Fir3flyzondag 3 mei 2009 @ 17:09
2e plaats is toch prima. Best een redelijk seizoen gedraaid, maar volgend jaar moet het toch echt een keer gaan gebeuren. Minder uitvalbeurten en wat betere strategie.
Szurazondag 3 mei 2009 @ 17:11
Gewoon een nette race van Bleekemolen. Ierland was net te goed
krielezondag 3 mei 2009 @ 17:25
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef Szura het volgende:
Gewoon een nette race van Bleekemolen. Ierland was net te goed

De samenwerking tussen Ierland en Holland is ook prima geweest. Beide teams zijn een stuk sneller geworden. Het is te hopen dat ze blijven samenwerken.
nyny83zondag 3 mei 2009 @ 17:37
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
2e plaats is toch prima. Best een redelijk seizoen gedraaid, maar volgend jaar moet het toch echt een keer gaan gebeuren. Minder uitvalbeurten en wat betere strategie.
En gewoon 1 coureur ipv steeds wisselen.
Fir3flyzondag 3 mei 2009 @ 18:15
Ik weet het niet, ik vind Bleekemolen een prima coureur, maar ik schat Doornbos toch echt een klein beetje hoger in .
krielezondag 3 mei 2009 @ 18:45
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet het niet, ik vind Bleekemolen een prima coureur, maar ik schat Doornbos toch echt een klein beetje hoger in .

Ik denk dat dit ook zo is. Ik zou volgend jaar die Waldschmidt wel eens in die bak willen zien.
TimoBassozondag 3 mei 2009 @ 18:49
Zo dat vrouwlijkgezelschap op dat podium!
Burnie88maandag 4 mei 2009 @ 01:12
Mijn reflectie op het afgelopen seizoen:

- Amateuristisch (te laat auto's afleveren, afgelaste races, rare circuits waar op gereden wordt (m.u.v. Portimao, fantastisch circuit!))
- Teleurstellend (races waren niet echt spannend, kampioenschap ook niet (vanwege al die afgelaste races), weinig supergave inhaalacties, weinig klappers (wat er ook gewoon bijhoort))
- Veel pech voor Team NED. Hadden eigenlijk kampioen moeten worden als je kijkt naar coureurs, team en budget.

Al bij al vond ik het afgelopen seizoen erg tegenvallen. Het lijkt wel op A1GP nooit meer aan zijn eerste succesvolle seizoen kan tippen. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, als A1GP dan in ieder geval nog bestaat.. Ik betwijfel dat.
krielemaandag 4 mei 2009 @ 09:26
Het had een heel mooi seizoen kunnen worden, ook gezien de enorme vooruitgang qua auto's. Die zijn toch een stuk beter dan de voorgaande. Michelin als bandenleverancier is ook een schot in de roos. Ronduit slecht was de organisatie. Teveel races zijn niet doorgegaan en vak zat er veel te veel tijd tussen de races. Eigenlijk zouden Ecclestone en Mosley de serie over moeten nemen. Ik denk wel dat we volgend seizoen wel gewoon weer aan een nieuw seizoen beginnen. Maar vooral organisatorisch moet het een stuk beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door kriele op 04-05-2009 16:03:33 ]
Szuramaandag 4 mei 2009 @ 13:06
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:26 schreef kriele het volgende:
Het had een heel mooi seizoen kunnen worden, ook gezien de enorme vooruitgang qua auto's. Die zijn toch een stuk beter dan de voorgaande. Michelin als bandenleverancier is ook een schot in de race. Ronduit slecht was de organisatie. Teveel races zijn niet doorgegaan en vak zat er veel te veel tijd tussen de races. Eigenlijk zouden Ecclestone en Mosley de serie over moeten nemen. Ik denk wel dat we volgend seizoen wel gewoon weer aan een nieuw seizoen beginnen. Maar vooral organisatorisch moet het een stuk beter.
Ecclestone hell no
Die zit alleen maar voor z'n eigen gewin daar met z'n geblaat
krielemaandag 4 mei 2009 @ 16:02
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Ecclestone hell no
Die zit alleen maar voor z'n eigen gewin daar met z'n geblaat
Wie niet dan? Ik vind het ook geen fijne man, maar het is wel de man die je op de mooiste circuits weet te krijgen. Hij weet hoe het werkt en hoe je dingen organiseerd en voor elkaar krijgt. Dat kan je van de huidige organisatie niet zeggen.
Nickduswoensdag 6 mei 2009 @ 15:05
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef Burnie88 het volgende:
Mijn reflectie op het afgelopen seizoen:

- Amateuristisch (te laat auto's afleveren, afgelaste races, rare circuits waar op gereden wordt (m.u.v. Portimao, fantastisch circuit!))
- Teleurstellend (races waren niet echt spannend, kampioenschap ook niet (vanwege al die afgelaste races), weinig supergave inhaalacties, weinig klappers (wat er ook gewoon bijhoort))
- Veel pech voor Team NED. Hadden eigenlijk kampioen moeten worden als je kijkt naar coureurs, team en budget.

Al bij al vond ik het afgelopen seizoen erg tegenvallen. Het lijkt wel op A1GP nooit meer aan zijn eerste succesvolle seizoen kan tippen. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, als A1GP dan in ieder geval nog bestaat.. Ik betwijfel dat.
A1 gaat wel gewoon door aankomend seizoen. Ze zullen veel geleerd hebben van afgelopen seizoen en ik denk dat het aankomend seizoen stukken beter gaat worden. Afgelopen seizoen was een soort overgangsjaar met veel wijzigingen.
Afgelopen weekend zijn er ook gewoon 5(!) Ferrari uitlaten kapoet gegaan

Vond dat team NL idd veel pech heeft gehad, maar al bij al vond ik team Ierland toch wel de beste. Ze werken nauw samen met team NL, maar hebben toch nog een kleine voorsprong. Altijd net iets sneller als Bleekemolen/Doornbos.

Hopen op beterschap!
The_Hiveszaterdag 16 mei 2009 @ 17:40
In het kader van, nieuws voor het komende seizoen
quote:
A1GP komende vijf jaar in Assen


AMSTERDAM - De A1GP doet de komende vijf jaar het TT-circuit van Assen aan. De A1GP-organisatie maakt dat later op zaterdag bekend, zo meldt De Telegraaf. De competitie van landenteams was de afgelopen jaren te gast op Circuitpark Zandvoort.

De Stichting TT was al enige tijd bezig om naast de bekende motorraces een grote autorace binnen te halen.

De Champcar reed ook al eens een wedstrijd in Assen. De organisatie van die competitie ging echter failliet, waardoor de Nederlandse wedstrijd geen lang leven beschoren was.

De eerste A1GP-race in Assen zou gepland staan voor 16 mei 2010.
nou als ze in assen eens wat doen aan de verkeersafhandeling moet ik naar 1 jaar afwezigheid maar weer eens naar de A1GP gaan
liquid-orangezaterdag 16 mei 2009 @ 17:46
Eindelijk eens een mooie race in de achtertuin.
Zandvoort is wel leuk, maar een teringeind rijden voor mij. Assen is om de hoek.
Szurazaterdag 16 mei 2009 @ 18:39
Leuk voor Assen maar wel een financiële klap voor Zandvoort zeg
Fir3flyzaterdag 16 mei 2009 @ 20:12
In het Dagblad v/h Noorden stond dat de A1GP simpelweg te veel vroeg van Zandvoort. Ze konden het financieel niet bolwerken.

Ik ben wel blij, ik kan er op de fiets heen als ik dat wil. Bovendien denk ik dat het heel goed is voor Assen om meer autosport te hebben .
nils7zaterdag 16 mei 2009 @ 20:19
Als ze een fatsoenlijke kalender hebben kan het nog wel wat worden met de A1
Fir3flyzaterdag 16 mei 2009 @ 20:22
Sommige kranten noemen het 'het broertje van de F1'.

Slaat natuurlijk nergens op, het blijft een amateuristisch zooitje. Dat moet eerst maar eens aangepakt worden en inderdaad moet er eens een fatsoenlijke kalender komen met goede circuits. Zoals Assen dus.
WESTzaterdag 16 mei 2009 @ 20:31
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:39 schreef Szura het volgende:
Leuk voor Assen maar wel een financiële klap voor Zandvoort zeg
Zandvoort kan de masters weer elk jaar organiseren. Dus het is een win win situatie voor de Nederlandse autosport
bodylotionzaterdag 16 mei 2009 @ 23:47
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
Sommige kranten noemen het 'het broertje van de F1'.

Slaat natuurlijk nergens op, het blijft een amateuristisch zooitje. Dat moet eerst maar eens aangepakt worden en inderdaad moet er eens een fatsoenlijke kalender komen met goede circuits. Zoals Assen dus.
Eens. Weet alleen niet of assen wel zo geschikt is voor autoracesals deze qua bochten en inhalen (zie champ car 2007)
sasquatschzondag 17 mei 2009 @ 11:34
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef WEST het volgende:

[..]

Zandvoort kan de masters weer elk jaar organiseren. Dus het is een win win situatie voor de Nederlandse autosport
Kunnen ze volgend jaar ook al omdat ze meer geluidsdagen hebben vanaf 2010. Dus voor Zandvoort is het geen win maar een verlies situatie en voor de sport ook omdat op Assen het beroerder inhalen is op 4 wielen dan op Zandvoort.
Fir3flyzondag 17 mei 2009 @ 17:08
Mja in de A1 wordt sowieso vrij weinig ingehaald, alleen die powerboost knop zorgt daar nog wel voor maar omdat iedereen met vrijwel gelijke auto's rijdt zijn de meeste races nogal saai.
sasquatschmaandag 18 mei 2009 @ 09:31
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
Mja in de A1 wordt sowieso vrij weinig ingehaald, alleen die powerboost knop zorgt daar nog wel voor maar omdat iedereen met vrijwel gelijke auto's rijdt zijn de meeste races nogal saai.
En ik maar denken dat gelijke auto's tot meer close racing en dus meer inhaalacties leidt. De F1 stond / staat bekend als saai, omdat daar juist niet met dezelfde auto's gereden wordt en sommige auto's dus duidelijk sneller zijn dan anderen en dus altijd vooraan rijden.
bodylotionmaandag 18 mei 2009 @ 10:03
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En ik maar denken dat gelijke auto's tot meer close racing en dus meer inhaalacties leidt. De F1 stond / staat bekend als saai, omdat daar juist niet met dezelfde auto's gereden wordt en sommige auto's dus duidelijk sneller zijn dan anderen en dus altijd vooraan rijden.
auto's met verschillende karakteristieken leiden tot meer inhaal acties
nils7maandag 18 mei 2009 @ 11:19
Ik ben van mening dat hoe langzamer de auto's hoe beter ingehaald kan worden.
Met die oude bakken zag je veel meer inhaal acties.

Ook in andere klassen maar zodra de snelheid hoger is (over de gehele klasse he... dus geen LMP1's vergelijken met N-GT's) dan wordt het lastiger in halen.

En dat is gewoon simpel te verklaren omdat ze een rechtstuk in een veel kortere tijd afleggen (minder tijd gewoon om meer snelheid te kweken, er hem er naast zetten en ook nog eens voor te blijven). Dan in de bocht: G krachten etc. je kan als op een limiet zit niet echt harder er door heen. Je ziet in de tarzanbocht de formule fordjes en clio'tjes met 3 breed er door heen maar dat zie je in de snellere klasses al niet meer...

Zo denk ik erover.
bodylotionmaandag 18 mei 2009 @ 11:32
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef nils7 het volgende:
Ik ben van mening dat hoe langzamer de auto's hoe beter ingehaald kan worden.
Met die oude bakken zag je veel meer inhaal acties.

Ook in andere klassen maar zodra de snelheid hoger is (over de gehele klasse he... dus geen LMP1's vergelijken met N-GT's) dan wordt het lastiger in halen.

En dat is gewoon simpel te verklaren omdat ze een rechtstuk in een veel kortere tijd afleggen (minder tijd gewoon om meer snelheid te kweken, er hem er naast zetten en ook nog eens voor te blijven). Dan in de bocht: G krachten etc. je kan als op een limiet zit niet echt harder er door heen. Je ziet in de tarzanbocht de formule fordjes en clio'tjes met 3 breed er door heen maar dat zie je in de snellere klasses al niet meer...

Zo denk ik erover.
klopt,

en des te meer downforce en snelheid, des te hoger de turbulentie achter de auto's wat slipstreamen in bochten weer veel moeilijker maakt. Daarnaast zorgen kortere remwegen er ook voor dat inhalen lastiger wordt.
sasquatschmaandag 18 mei 2009 @ 13:24
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef bodylotion het volgende:

[..]

klopt,

en des te meer downforce en snelheid, des te hoger de turbulentie achter de auto's wat slipstreamen in bochten weer veel moeilijker maakt. Daarnaast zorgen kortere remwegen er ook voor dat inhalen lastiger wordt.
Downforce heeft niets te maken met de turbulentie achter de auto. Dat is de aerodynamica (van de vleugels) die inderdaad meer downforce oplevert, maar ook meer turbulentie. Downforce kan ook zonder dat soort aerodynamische aanpassingen verkregen worden, zoals de wingcars uit de jaren '78 - '83 wel bewezen. En toen was inhalen erg goed mogelijk, evenals slipstreamen of rondenlang naast elkaar rijden, zoals Arnoux en Villeneuve op Dijon in 1979.

nils7maandag 18 mei 2009 @ 13:44
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Downforce heeft niets te maken met de turbulentie achter de auto. Dat is de aerodynamica (van de vleugels) die inderdaad meer downforce oplevert, maar ook meer turbulentie. Downforce kan ook zonder dat soort aerodynamische aanpassingen verkregen worden, zoals de wingcars uit de jaren '78 - '83 wel bewezen. En toen was inhalen erg goed mogelijk, evenals slipstreamen of rondenlang naast elkaar rijden, zoals Arnoux en Villeneuve op Dijon in 1979.


Toen waren de circuits heel anders.
Leg Silverstone van toen over die van nu... volgens mij is het aantal bochten verdubbeld.
Niet dat ik zeg dat die (volgens mij) Turbo wagens valsspelen met het aeropakket.
Maar dat moet je ook in ogenschauw nemen.

VS
sasquatschmaandag 18 mei 2009 @ 14:46
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

Toen waren de circuits heel anders.
Leg Silverstone van toen over die van nu... volgens mij is het aantal bochten verdubbeld.
Niet dat ik zeg dat die (volgens mij) Turbo wagens valsspelen met het aeropakket.
Maar dat moet je ook in ogenschauw nemen.

[ afbeelding ]VS[ afbeelding ]
Het enige dat ik wil zeggen is dat je veel downforce kan hebben (o.a. door het grond-effect) en kan slipstreamen. Dat de circuits zijn veranderd klopt, maar dat heeft hier niets mee te maken.
sasquatschdinsdag 30 juni 2009 @ 15:17
Net zoals de Speedcar lijkt ook bij de A1GP het einde in zicht!
quote:
Series in doubt after liquidation?

Even though it appeared in bullish mood at the launch of its season five calendar last week, the future of the A1 Grand Prix series could be in doubt following news that the British-based day-to-day operations side of the business has gone into liquidation.

Britain's Daily Telegraph newspaper reported that the side of the company responsible for looking after the Ferrari-built and powered cars, which has bases in London and at Silverstone, hadn't been able to pay suppliers, confirming rumours that the series was struggling to make it to its 2009-10 campaign.

"Like many other companies in today's difficult economic environment, we had cashflow problems and we haven't been able to pay [the suppliers]," a spokesperson for A1 Grand Prix Operations Limited told the newspaper, before suggesting that the courts may be poised to appoint an administrator for the company, a subsidiary of British Virgin Islands-based A1 Holdings.

The latest speculation comes at the end of a season in which the series attracted not only the support of Ferrari, but also one of motorsport's most iconic names, in the shape of Andretti Green Racing and third generation racer Marco Andretti, and some of the world's hottest rising stars, including eventual champion Ireland's Adam Carroll. All that, however, could not disguise underlying problems, with events being cancelled and teams not appearing as expected.

Former frontrunner Canada failed to appear at all, despite being listed on the entry, while Pakistan managed one test outing and South Korea just a couple of early race appearances. More significantly, season two champions Germany only contested the second half of the season after apparently being funded through series boss Tony Teixeira, while Great Britain struggled through to the end of the campaign after being propped up by the series once its parent company went into administration.

While the series is trumpeting a possible expansion to twelve rounds in 2009-10, it failed to complete four of the eleven events it had planned in season four - with Mugello falling foul of delays in the Ferrari build programme and both Indonesia and Mexico being canned - the latter twice. Finally, the mystery event that existed under the TBC banner all season simply faded away. Reports that Team New Zealand seat holder Colin Giltrap had funded the airlift of cars and equipment from Sepang to Taupo in order for the NZ round to go ahead prompted the New Zealand Herald to suggest that the end may be nigh as recently as May this year.

"The cancellation of the Mexico round is convenient - albeit valid in its convenience, so to speak," the report quoted former CEO of the Kiwi team, Bob McMurray, as saying, "The A1 people can now save themselves a lot of money by not shipping all the cars halfway around the world for one bloody race. And I'm still not sure A1 wouldn't have found another excuse not to go.

"There's no major sponsor of the series still after four years and there's still no real money coming in. Can it continue? I don't really know. I have my doubts, I have to say, but it seems to continue."

The latest revelation is the most serious yet for the series, which was started in 2004 by Sheikh Maktoum Hasher Al Maktoum, but has repeatedly been rumoured to have over-stretched its financial means. A reported $240m loss was made in the course of the 2005-2006 season alone and, despite costs being greatly reduced since, a vast amount of money has been spent running - and propping up - the championship.
-Jean-dinsdag 30 juni 2009 @ 18:34
quote:
A1GP-baas Tony Teixeira verduidelijkt: "Er wordt geraced als altijd"
Uitgegeven door Bas Kaligis 30 juni 2009 08:42 - Print artikel



SILVERSTONE - Het Britse Telegraph meldde dat het organisatorische gedeelte; A1GP Operations UK, dat gevestigd is in Silverstone en Londen niet meer aan haar verplichtingen kon voldoen. Dit betekent echter niet dat de A1GP Powered by Ferrari ophoudt te bestaan zegt A1GP-baas Tony Teixeira. Hij geeft opheldering en als het aan hem ligt gaat de A1GP World Cup of Motorsport gewoon door. "Daarom wordt er geracet als altijd en vanaf heden kijken we uit naar het succes van A1GP Holdings", benadrukte Teixeira.


"In navolging van het telefonisch gesprek, wil ik bij deze de hierboven staande situatie verduidelijken. Zoals uitgelegd was A1GP Operations UK een dienstverlenend bedrijf voor de A1GP Groep en heeft zodoende geen invloed op het lopende succes van de raceserie. De beëindiging van A1GP Operations als een dienstverlenend bedrijf is ook niet in gang gezet om schuldeisers uit de weg te gaan of om personeel in de A1GP te verminderen. Alle crediteuren zullen volledig betaald worden en alle werknemers zijn met onmiddellijke ingang ondergebracht bij NEWCO", aldus de stuwende kracht achter A1GP.

"Het beëindigen van het bedrijf is in gang gezet door het partnership Capital en Lyndhurst Holding van voor 2008. Dit betekent dat bepaalde rekeningen tot mei 2008 van A1GP dochterondernemingen voorafgaand aan de verhuizing moeten worden afgehandeld. Ongeveer vijf procent van de schuldeisers weigerden nog dertig dagen te wachten om hun schuld betaald te krijgen en sleepten de dienstverlenende organisatie voor de rechtbank in Londen om het bedrijf te laten ontmantelen", verduidelijkte Tony Teixeira.

"We bevestigen bij deze dat het termineren van de dochteronderneming geen invloed heeft op de voortgang en toekomst van A1GP Holdings als een raceserie in termen van bestaande en toekomstige vastleggingen aan races, zoals tv-contracten, huisvestingscontracten, merchandising en vergunningen in A1GP Holdings. Daarom wordt er geracet als altijd en we hadden deze situatie graag vermeden, maar vanaf heden kijken we uit naar het succes van A1GP Holdings”, liet de positief gestemde Teixeira weten.
krieledinsdag 15 september 2009 @ 16:54
Mensen, wat gaat er nog gebeuren in deze raceklasse? Er staan alleen races gepland in Assen en in Australie. In oktober wordt er getest, maar wanneer denken ze een volledige kalender te kunnen presenteren? Wanneer denken ze te gaan racen?
nils7dinsdag 15 september 2009 @ 17:58
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:54 schreef kriele het volgende:
Mensen, wat gaat er nog gebeuren in deze raceklasse? Er staan alleen races gepland in Assen en in Australie. In oktober wordt er getest, maar wanneer denken ze een volledige kalender te kunnen presenteren? Wanneer denken ze te gaan racen?
Volgens mij waren ze failliet maar ben ook benieuwd wat er gebeurt met deze "Olympische" raceklasse!
krieledinsdag 15 september 2009 @ 23:09
Inboedel A1 Team Nederland ter veiling aangeboden
15 september 2009


A1 Team Nederland verkeert momenteel in uiterst zwaar weer. De inboedel van het team en van Racing for Holland, beide van voormalig Formule 1-coureur Jan Lammers, is door de belastingdienst ter veiling aangeboden. Lammers zelf wil echter van geen faillissement weten.

"We hebben dit niet weten te voorkomen", liet Lammers weten tegenover RTL. "Dat is jammer. Terwijl wij tot 28 september hebben om een vordering van de belastingdienst te vereffenen. Dat gaan wij ook doen. De mensen van de belastingdienst doen natuurlijk hun werk maar ik snap ze niet. Ik ga ze gewoon betalen en dat levert altijd meer geld op dan een veiling".


"Racing for Holland heeft de laatste twee jaar winst gemaakt maar ik heb gaten te vullen van de jaren daarvoor. Daarvoor moet ik geld uit de markt halen of gebruik maken van onze eigen financieringsmogelijkheden. Gelukkig krijg ik hulp van een geweldige club mensen. Het is tegenwoordig op de grens racen. Op de baan én op kantoor. In dit geval levert dat negatieve energie op. Maar ja, als we winnen staan we op het podium en op dit soort momenten moet je ook open en eerlijk zijn."

Volgens Lammers zal er binnenkort meer duidelijkheid komen over de toekomst van zijn team en ook die van de A1GP.
http://a1.gpupdate.net/nl(...)-veiling-aangeboden/
krielemaandag 21 september 2009 @ 16:34
Adieu A1!

http://www.autosportmedia.nl/nieuwsbericht.php?item=273893
Fir3flymaandag 21 september 2009 @ 16:44
Jep, lijkt nu wel duidelijk dat het toch echt afgelopen is. Jammer, want met de nieuwe Ferrari bolides kwam toch de potentie een stuk beter naar boven dan het geklungel van de jaren daarvoor. Nou ja, gelukkig had ik nog geen kaartjes voor Assen gekocht .
northernlight81maandag 21 september 2009 @ 18:18
Echt jammer is het...

Vind het ook bijzonder sneu voor Jan Lammers. Hij heeft eerder al financieel aan de grond gezeten toen hij motoren voorschoot voor een f1-team dat daarna failliet ging ofzoiets.
Zakelijk is gewoon niet zijn sterkste kant. Hij heeft een echt race-hart en is daarnaast ook nog lekker chauvinistisch. Wat hij met Racing for Holland doet en met het A1team vind ik echt geweldig. Hij doet echt niet alles goed, maar hij regelt wel dat Nederland meedoet.

Er had veel meer in de A1GP gezeten als ze een beetje regelmatige kalender zouden hebben, en niet tijdens het seizoen 2 maanden niks en in totaal maar 7 races. Logisch toch dat als er meer races zijn de inkomsten ook hoger zijn, ook voor de teams.

Daarnaast hadden ze na seizoen 1 zo'n beetje dezelfde circuits moeten houden en niet van commercieel interessante prut-stratencircuits. Die waarbij Bleekemolen de sprintrace won was wel te erg. De auto's konden niet fatsoenlijk door een hairpin, waardoor de kwalificatie werd afgelast. De vrije trainingstijd werd de kwalificatietijd en Bleek stond op pole. Doordat inhalen echt niet kon won hij de eerste race (in de hoofdrace spinde hij).
WESTmaandag 21 september 2009 @ 20:08
nu schijnt de kalender vrij gegeven te zijn

1 25 October 2009 Australia
2 15 November 2009 China
3 06 December 2009 Malaysia
4 28 February 2010 South Africa
5 14 March 2010 Brazil
6 21 March 2010 Mexico
7 11 April 2010 Portugal
8 02 May 2010 Germany
9 16 May 2010 The Netherlands
northernlight81maandag 21 september 2009 @ 20:38
Kunnen ze nou echt niet meer circuits vinden? En geen 2,5 maand winterstop.
Atreidezmaandag 21 september 2009 @ 21:01
Erg karig idd.. Maar wel de eind race in NL (Waar is Groot Britannie gebleven).
WESTmaandag 21 september 2009 @ 21:03
volgens Frits van Eldik op zijn weblog gaat IMG zich er mee bemoeien. Ik kan alleen nog geen bevestiging vinden.
Fir3flydinsdag 22 september 2009 @ 00:04
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef WEST het volgende:
volgens Frits van Eldik op zijn weblog gaat IMG zich er mee bemoeien. Ik kan alleen nog geen bevestiging vinden.
Wat is dat voor bedrijf?
WESTdinsdag 22 september 2009 @ 12:06
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat is dat voor bedrijf?
sport marketing ofzo.
lockie2009woensdag 23 september 2009 @ 14:55
Iemand toevallig nog een A1GP auto kopen? Of een trofee van de gewonnen races?

http://www.troostwijkauctions.com/nl/a1-team/01-12563/

pijnlijk....
sasquatschwoensdag 23 september 2009 @ 15:31
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef lockie2009 het volgende:
Iemand toevallig nog een A1GP auto kopen? Of een trofee van de gewonnen races?

http://www.troostwijkauctions.com/nl/a1-team/01-12563/

pijnlijk....
Valt me wel op dat dit de auto is van twee jaar geleden en niet de huidige A1GP Ferrari. Voor het team zal het niet zo erg zijn als dit allemaal wordt verkocht.


Verder heeft RfH wel aan de verplichtingen voldaan en moet alleen het A1GP team nog de belastingschuld betalen.
lockie2009woensdag 23 september 2009 @ 15:32
nee das inderdaad positief, maar om je bekers te moeten verkopen lijkt me niet helemaal fijn
northernlight81woensdag 23 september 2009 @ 18:38
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Valt me wel op dat dit de auto is van twee jaar geleden en niet de huidige A1GP Ferrari. Voor het team zal het niet zo erg zijn als dit allemaal wordt verkocht.


Verder heeft RfH wel aan de verplichtingen voldaan en moet alleen het A1GP team nog de belastingschuld betalen.
Er zit helemaal niets bij wat gebruikt werd voor de races. Die auto hebben ze gekocht of gekregen, net als dat Ralf Schumacher die dingen spaart. Alle bruikbare inventaris kunnen ze veel beter op andere manieren verkopen.
Ik zie er trouwens geen beker van die overwinning van Jos tussen staan, alleen plek 2 en 3.

Mooi in ieder geval dat Racing for Holland het wel gered heeft. Lemans is één van de grootste jaarlijkse sportevenementen in Europa, toch mooi als er een Nederlands team meedoet in de LMP1 klasse.

Zul je zien dat de A1GP straks wel doorgaat, maar zonder Nederland . Dat Michiel Mol zijn aandelen Force India verkoopt en dit met Spyker gaat doen.
nils7vrijdag 26 maart 2010 @ 06:04
Ik kwam dit: Te koop: A1GP Series tegen... en als je dan door klikt op de link (deze: http://www.go-dove.com/event-14131/A1GP_-_Opportunity_to_acquire_Grand_Prix_race_cars_powered_by_Ferrari?utm_campaign=14131&utm_source=Motorsport%20Industry%20Association&utm_medium=email#) van de veiling en alle foto's bekijkt die erbij horen dan staat helaas de tranen mij dichterbij dan het lachen
ETAvrijdag 26 maart 2010 @ 12:30
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 06:04 schreef nils7 het volgende:
Ik kwam dit: Te koop: A1GP Series tegen... en als je dan door klikt op de link (deze: http://www.go-dove.com/event-14131/A1GP_-_Opportunity_to_acquire_Grand_Prix_race_cars_powered_by_Ferrari?utm_campaign=14131&utm_source=Motorsport%20Industry%20Association&utm_medium=email#) van de veiling en alle foto's bekijkt die erbij horen dan staat helaas de tranen mij dichterbij dan het lachen

ff inzameling houden op FOK en we starten volgend jaar de FOK racing league!
Netsplittervrijdag 26 maart 2010 @ 12:32
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 06:04 schreef nils7 het volgende:
Ik kwam dit: Te koop: A1GP Series tegen... en als je dan door klikt op de link (deze: http://www.go-dove.com/event-14131/A1GP_-_Opportunity_to_acquire_Grand_Prix_race_cars_powered_by_Ferrari?utm_campaign=14131&utm_source=Motorsport%20Industry%20Association&utm_medium=email#) van de veiling en alle foto's bekijkt die erbij horen dan staat helaas de tranen mij dichterbij dan het lachen
Die 599 zou ik wel willen hebben.
Peterseliemanmaandag 29 maart 2010 @ 00:23
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Die 599 zou ik wel willen hebben.
Zit fraai spul tussen, maar liever had ik nog een levende raceklasse gehad