ja ik weet dat rtlz zakelijk is, maar vorige jaar werd de formule 1 wel altijd uitgezonden via de stream van rtlz.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef northernlight81 het volgende:
Op rtlz (z=zakelijk) zal je niet veel vinden denk ik.
Maar het wordt nu herhaald op rtl7.
Geen idee eigenlijk. Maar gezien hun crashvaardigheid zou het best wel eens hebben gekund.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Ja nu je t zegt... Reden om te stoppen was omdat er geen vervangende auto meer beschikbaar was
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht, weer die pitstop. Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke auto en coureur, verprutsen ze het alsnog.
Ik ga zo de hoofdrace met een oog kijken denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:02 schreef northernlight81 het volgende:
Mooi resultaat van Bleekemolen in de sprintrace. Jammer dat ik het straks niet kan zien.
het is goed om nu te zienquote:Op zondag 22 februari 2009 12:02 schreef northernlight81 het volgende:
Mooi resultaat van Bleekemolen in de sprintrace. Jammer dat ik het straks niet kan zien.
Komt als t goed is nu, achter de sprint (sprint race was niet live, ook al staat t bij RTL rechtsboven van welquote:Op zondag 22 februari 2009 13:20 schreef Game_Error het volgende:
Hoelaat begint de hoofdrace?
Na het probleem wat hij beschreeft kwam Portugal ook nauwelijks meer dichterbij, dus met de snelheid zit het wel goed. Ik denk dat Portugal nog wel wat potten gaat breken in de hoofdrace.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:26 schreef Atreidez het volgende:
Maar ff gewacht met lezen hier tot de sprint voorbij was, was bang voor spoilersNette race van de bleek. Aardige overmacht, in het begin zeker. Hopen dat ie in de feature wat naar voren kan komen, want het tempo zit er goed in
Ik erger me aan hemquote:
Ik vond het ook een raceongeluk. Inschattingsfoutjes van beide denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet zeggen dat Bamber op t laatste moment in de remzone gaat van die ander... Das geen blokken meer, maar vragen om problemen
En hij ging goed! Australië in de fikquote:Op zondag 22 februari 2009 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Pitstop nu. Duimen maar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |