Volgens mij over 10 minuten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
andere topic is dicht en ik heb de OP gewoon gekopieerd.
ik wou vragen of iemand weet hoe laat de hoofdrace begint?
wat klonk dat kutquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Het Wilhelmus in onmiskenbare palingsoundstyle.
Ze rijden om en om. Volgende keer is Doornbosquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:21 schreef Trystar het volgende:
[A1GP noob mode]
Ik dacht dat Doornbos A1GP ging rijden?![]()
[/A1GP noob mode]
Ah oke bedanktquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:31 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Ze rijden om en om. Volgende keer is Doornbos
Daar is het ook nooit voor bedoeld. Het idee was om een aansprekende serie in het winterseizoen te introduceren waarin landen hun (beste) races afvaardigen. Voor sommigen is het echter niet meer dan een opstartklasse, voor anderen een middel om het winterseizoen te overbruggen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef wolferl het volgende:
Amateurs, A1GP kan het nooit winnen van F1.
Jawel!quote:
Vooruit dan maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawel!
Dit waren alleen maar opstartproblemen met de nieuwe wagen. Door een ontwerpfout lopen ze drie weken achter op (de toch al krappe) planning. De volgende races doen alle teams weer mee en krijgen we weer mooie races te zien.
Staat hier: [A1GP] Uitslag 2e vrije training Chinaquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef Atreidez het volgende:
Kan je niet de hele stand even posten van FP2? Ik zie m nergens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |