Oja sorry ik las het stukje erboven nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Zie je dat stil protest niet tegen de huidige oorlog in Irak
quote:
Week. 48 uur bans werken niet hier in deze SC. Je eerste ban is een week, je tweede een maand en je derde 3 maanden.quote:
Het is niet dat ze niet gewaarschuwd warenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:03 schreef Rhythm het volgende:
We kunnen zo onderhand de SC wel opdoeken, BK ban, BP ban, RV ban, gers ban.
Omdat zie plaatje vorige pagina.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:08 schreef Fascination het volgende:
Maar remlof vanwaar deze plotselinge ommekeer in het klb sc beleid?
Lees terug, KLB blijft volgebaggerd worden, en deze SC was juist bedoeld om dat in te dammen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:08 schreef Fascination het volgende:
Maar remlof vanwaar deze plotselinge ommekeer in het klb sc beleid?
Dus dat is de echte reden dat we hier niet meer mogen baggeren? Omdat er toch gebaggerd blijft worden in andere KLB topics?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees terug, KLB blijft volgebaggerd worden, en deze SC was juist bedoeld om dat in te dammen.
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees terug, KLB blijft volgebaggerd worden, en deze SC was juist bedoeld om dat in te dammen.
En terecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:03 schreef Rhythm het volgende:
We kunnen zo onderhand de SC wel opdoeken, BK ban, BP ban, RV ban, gers ban.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef Sackboy het volgende:
(mag niet in de OP maar mag hem nog wel gewoon posten neem ik aan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |