Wat had je dan liever gezien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En de handlangers van Elsevier te spekken
Ik ken de man eerlijk gezegd niet, zal even lezen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
Ik haal hem erbij als reactie op Wheelgunner
quote:Piet engel, VILVOORDE
Nog eens een voorbeeld van de Nederlandse solidariteit...en wij staan daar weer..leeggeroofd achterblijvend... als de Nl-ers ons niet zouden bestelen zijn zij het vergeten...ik roep op tot meer fierheid en tegenstanding tegen de Nl overheersing...
quote:crunch 63, Kortenberg
Inderdaad een win-win situatie, nl voor de Nederlanders en voor de Hollanders...
quote:F VDW, Roeselare
Nederland doet batjes was een betere titel geweest. Een jaar geleden werd 24 miljard betaald voor ABN AMRO en nu krijgen ze er nog eens Fortis Nederland bij.
quote:tom v,
Gelukkig is Fortis open op zaterdagochtend. Al mijn geld afgehaald. Lange rij wachtenden voor hetzelfde. Wat zal het maandag zijn? De bankbediende zij: "Ik spreek tegen mijn eigen winkel maar ik zou hetzelfde doen." "Al het geld dat Fortis van de regering heeft gekregen is al op". Awel dan mogen ze nog 100x zeggen op tv dat je gerust mag zijn...
quote:philippe brantegem, Wichelen
De Nederlandse minister van financien heeft de Belgische onderhandelaars van Fortis met een paar geiten het bos ingestuurd. Waarom kunnen ze in Nederland beter rekenen dan in Belgie. Gaan wij misschien voor niets naar school en zij gratis ? . Als logisch denkende belg kan ik enkel vaststellen dat de nederlanders weer de kers en de slagroom van de taart gehaald hebben en wij simpele belgen blijven met een droge cake achter.
quote:jaco wetteren, Wetteren
De enigen die hier versterkt uitkomen zijn de nederlanders: hun kroonjuweel abn-amro verkocht aan de belgen voor 24 miljard, en nu voor 8 miljard kunnen terugkopen na 1 jaar, dat is pas een rendement op een belegging, daarenboven lijven ze nog fortis NL ook binnen. Voor dit verlies voor Belgie goed te maken, dienen alle belgen samen meer dan 2 maand gratis te werken. Hallucinant hé
quote:Andre Hummel, Antwerpen
Curator is misschien wel een betere naam voor Leterme dan premier. Het failliet van de Belgische Staat, het failliet van Fortis Belgie (let de komende dagen maar op!). Begin alvast maar met fusie besprekingen met Nederland, misschien willen ze Vlaanderen er wel bij hebben! Kun je het ook uitleggen als een win-win situatie; Vlaanderen naar Nederland, Belgie verlost van z'n staatschuld
Ik vertrouwde uitspraken van bankiers al voor 0,0, maar nu vertrouw ik uitspraken van politici op dit gebied ook 0,0quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik raar vind is dat het allemaal in het geniep achter de schermen is uitgevoerd.
Net alsof ze bang waren voor zoveel tegengas dat het niet meer door kon gaan.
Wat had je dan gewild, dat de bank was omgevallen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben er ook vrij pissig over hoor, zomaar even Fortis en ABN genationaliseerd voor een lullige 17 mld... Daar heb ik niet voor gestemd in ieder geval
Je had gisterenavond naar de Belgische omroepen moeten kijken. Het ging nergens anders over.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:40 schreef Koewam het volgende:
HLN = De Telegraaf
Dus al die prietpraat niet zomaar overnemen joh
Ook schuld van de Belgische en NL overheden dat ze er toestemming voor hebben gegeven.quote:Heeft die Belgische top er zelf geen gigantische teringzooi van gemaakt in een jaar tijd simpelweg doordat ze hun hand overspeelt hadden met de ABN overname.
Ga toch weg.quote:VOC-mentaliteit
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lechte-curator.dhtmlquote:Andre Hummel, Antwerpen
Het is het jaar 2010, de nederlandse staat heeft besloten om ABN Amro onstaan uit het vroegere Fortis Nederland en ABN Amro naar de beurs te brengen. Het brengt naar schatting 90 miljard euro op, wat ten goede komt aan de nederlandse schatkist. In Belgie heeft men besloten om na het debacle met Fortis Belgie, Dexia en de Grote Staathervorming z'n aandacht te vestigen op de 'echte' problemen. En de Vlaming buigt z'n hoofd, betaald z'n tranfers en ploegt verder.
Misbruik van een economische situatie bestaat niet. Bovendien moeten we natuurlijk niet vergeten dat Belgie die 18 miljard hard nodig heeft om maandag Fortis overeind te houdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ga toch weg.
Die Dedecker had wel een punt in Nova. Dat NL een beetje misbruik maakt van deze benarde situatie.
Redelijk schandalig gedrag. Net zoals de VOC een schandalige onderneming was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |