Ik kan zeggen dat ik best veel reis, maar dat het gedrag achter in trams uitgevoerd door -veelal Marokkaanse- straatschoffies in Nederland toch echt het ergste is van allemaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of er is de afgelopen 4 jaar dat ik niet meer in Spanje ben geweest een radicale omslag geweest.....of.....
Dat is natuurlijk geen oplossing voor het probleem. Het is wel een persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
De beste oplossing voor dit probleem, zorgen dat je in een goede buurt woont en nooit naar een slechte buurt gaan, heb je nergens last van. Iedereen die het zich kan veroorloven doet dat dan ook. Amstelveen is niet voor niets heel populair.
Hoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
De beste oplossing voor dit probleem, zorgen dat je in een goede buurt woont en nooit naar een slechte buurt gaan, heb je nergens last van. Iedereen die het zich kan veroorloven doet dat dan ook. Amstelveen is niet voor niets heel populair.
Mijn jaren in de Rotterdamse metro en de tramlijnen van Den Haag vallen toch in het niet bij de metro in Madrid. En hoewel Barcelona de afgelopen 15 jaar enorm is opgeknapt moet je toch niet te veel ronddwalen in de wijken rondom de havens. Maar misschien zijn de andere grote steden in Spanje een baken van pax en vree, dat weet ik niet uit eigen ervaring.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat ik best veel reis, maar dat het gedrag achter in trams uitgevoerd door -veelal Marokkaanse- straatschoffies in Nederland toch echt het ergste is van allemaal.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn jaren in de Rotterdamse metro en de tramlijnen van Den Haag vallen toch in het niet bij de metro in Madrid
Sukkel eersteklas... Dat was cynisch bedoeld, ik zat niet in de deelraad natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:03 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
quote:
Ik heb in de Baarsjes, de Bijlmer en Amsterdam Oost gewoond, grappig genoeg alle drie in probleembuurten op dat moment, maar anders. Nu woon ik in een goeie buurt overigens
/quote
Dan vraag ik het anders.
Wat heb jij er aan gedaan als deelraadslid aan deze problemen?
Als je alleen hier komt om te trollen, ga dan naar je eigen forumquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sukkel eersteklas... Dat was cynisch bedoeld, ik zat niet in de deelraad natuurlijk.
Deze is wel op z'n plaats hier -->
Ontelbare junks die er absoluut geen moeite mee hebben om midden in de metro te gaan zitten spuiten. Groepen kaalkoppen die coupes bezetten. Jattende Afrikanen rondom het vliegveld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Ik heb precies de tegenovergestelde ervaring. Wat kwam je allemaal tegen in Madrid dan?
Het enige waar ik last van had was jattende zigeuners in de metro. Heb dat wijf toen ik erachter kwam Puta! Puta! roepend in een volle metro in het gezicht staan slaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ontelbare junks die er absoluut geen moeite mee hebben om midden in de metro te gaan zitten spuiten. Groepen kaalkoppen die coupes bezetten. Jattende Afrikanen rondom het vliegveld.
En ze stinken allemaal naar knoflook daar.
Ziekmakend vind ik dat. Ga op bezoek bij de slachtoffers ipv de daders. Natuurlijk gaat dat straattuig tegen de burgemeester zeggen dat er geen probleem is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:31 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
Dan had je kunnen zien dat verschillende burgemeester bij probleem jongeren en hun ouders thuis zijn geweest.
Mee eens. Hij reageert ook helemaal niet op sterke punten en in plaats daarvan gaat hij in op sarcastische opmerkingen met het verplaatsen van zijn onkunde door middel van een aanval tegen een ander. Beetje jammer. Ik ben het trouwens voor een groot deel met je eens. Vind het alleen jammer dat er schijnbaar een miscommunicatie is tussen politici en leiders en de rest van hun stedenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sukkel eersteklas... Dat was cynisch bedoeld, ik zat niet in de deelraad natuurlijk.
Deze is wel op z'n plaats hier -->
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ziekmakend vind ik dat. Ga op bezoek bij de slachtoffers ipv de daders. Natuurlijk gaat dat straattuig tegen de burgemeester zeggen dat er geen probleem is.
Kruip in zijn kont, dan heb je geen woorden nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mee eens. Hij reageert ook helemaal niet op sterke punten en in plaats daarvan gaat hij in op sarcastische opmerkingen met het verplaatsen van zijn onkunde door middel van een aanval tegen een ander. Beetje jammer. Ik ben het trouwens voor een groot deel met je eens. Vind het alleen jammer dat er schijnbaar een miscommunicatie is tussen politici en leiders en de rest van hun steden.
Goh, je zou eens iets inhoudelijks vertellen!damn stupid me dat ik dacht dat het kon!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:13 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kruip in zijn kont, dan heb je geen woorden nodig
Je reply spreekt boekdelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Goh, je zou eens iets inhoudelijks vertellen!damn stupid me dat ik dacht dat het kon!
bronquote:’Politie bang voor Franse toestanden’
door Charles Sanders
AMSTERDAM, zaterdag
De slappe houding van de politie tegenover Marokkaans straattuig en het ontkennen van de problematiek komt voort uit schaamte voor het ontbreken van eigen gezag en angst voor escalatie en ’Franse toestanden’. Dat zeggen een psycholoog, een strafadvocaat en en oud-politieman in een reactie op de uitspraken van korpschef Jan Stikvoort van de regiopolitie Hollands-Midden.
De hoofdcommissaris stelde gisteren dat hij en zijn korps zich in de steek gelaten voelen door politiek en media. Volgens Stikvoort is er weinig aan de hand in Gouda en hebben zijn agenten meer last van autochtone plattelandsjongeren dan van rel-Marokkanen.
Klinisch psycholoog Jeffrey Wijnberg: „Dit ontkennende gedrag zie je vaker bij mensen en patiënten in nood. De politie voelt zich in eer en goede naam aangetast, is diep gekrenkt. Daarom zeggen ze nu ’politiek en Telegraaf, wíj bepalen zelf wel of er een probleem is’.”
„Want als iedereen zegt dat het mis is in die wijk Oosterwei, is dat natuurlijk nogal vernederend voor de beroepsgroep. Waarom heeft het zo kunnen escaleren, kunnen ze het daar soms niet aan, zijn ze in hun privésfeer bang? Dat vraagt de buitenwacht zich nu af en daarom die ontkenning van het probleem door de korpschef.”
Strafpleiter en hoogleraar internationaal recht Geert-Jan Knoops spreekt van een ronduit gevaarlijke houding. „Doordat de politie zo passief is en die korpschef alles ontkent, krijg je situaties waarin de burger zich gedwongen voelt het recht in eigen hand te nemen, zich te verdedigen tegen gewelddadige Marokkanen. Omdat de politie immers toch niets doet. Vervolgens wordt die gewone burger wél keihard aangepakt door justitie en krijgt te horen dat hij de politie had moeten waarschuwen. Een vicieuze cirkel met als gevolg steeds minder vertrouwen in het gezag van de politie.
Dom van die hoofdcommissaris om te doen alsof er niets loos is in Gouda.”
Oud-politiechef van Schiermonnikoog René Lancee, inmiddels woonachtig in Oostenrijk, bekijkt de Nederlandse toestanden hoofdschuddend. „Slappe hap, die politiemensen. Je schaamt je gewoon als je die foto’s in Gouda ziet. Onderuitgezakt, hangend over hun fiets en dan werkeloos toezien hoe de boel escaleert. Heel triest. Alsof je capituleert en die boefjes de oorlog hebben gewonnen.”
Als Freek de Jonge deze woorden had uitgesproken tegen een publiek tijdens een conference zou dit werkelijk hilarisch zijn geweest en zou hij zijn stoffige carrière nieuw leven in kunnen blazen. Nu is het echter enkel triest.quote:Gisteren liet korpschef Jan Stikvoort van de politie Hollands-Midden weten dat er niets bijzonders aan de hand is in Gouda met Marokkaanse jongeren
Dat zijn mensen (zoals TS) die het verschil niet snappen tussen relatief en absoluut.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:35 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn geen problemen met Marokkanen.
Eigenlijk is het buitengewoon vreemd dat er nog steeds mensen zijn die de problemen ontkennen of bagatelliseren. Zij maken zichzelf volkomen ongeloofwaardig en belachelijk.
quote:MELDING
„Met de politie HollandsMidden, wijkbureau Gouda.”
„Met Piet Ploeteraar van de Buurtsuper. Het is weer zover: mijn winkel wordt op het ogenblik door twintig Marokkanen geplunderd. Kunt u snel komen?”
„Hohoho, meneer Ploeteraar, kalm aan een beetje. Hoorde ik het goed dat u zei dat het hier Marokkanen betreft?”
„Dat hoorde u goed, agent. Een van hen ging er net trouwens met de kassa onder z’n arm vandoor, onderwijl naar mij roepend dat hij mij aan zijn mes zou rijgen als ik de politie erbij zou halen. Dat is toch schanda- lig?”
„Laten we eerst eens rustig vaststellen, meneer Ploeteraar, dat de Marokkaanse jeugd in Gouda helemaal niet zo’n groot probleem vormt als u suggereert. Onze korpschef Jan Stikvoort heeft dat onlangs zelf geconstateerd.”
„Ja, maar...”
„Niks te maren, meneer Ploeteraar. U moet eens goed naar mij luisteren. U doet mee aan een hype, veroorzaakt door De Telegraaf en daarna overgenomen door de Haagse politiek. Dát is pas schandalig. Vraag het maar aan de commissaris. Heeft u een Nederlandse vrouw?”
„Eh... ja. Maar wat heeft dat er nu mee te maken? Stuur alstublieft hulp, agent. Eén van mijn caissières wordt momenteel door de hele groep verkracht!”
„Dat maakt u ervan, meneer Ploeteraar. In werkelijkheid werkt die hoer natuurlijk gewoon vrijwillig mee. Maar goed, over hoeren gesproken: u heeft dus een Nederlandse vrouw. Heeft u ook kinderen?”
„Een zoon van zeventien. Maar...”
„Kijk, daar heb je het al. Niet die arme Marokkaanse jongens, maar het autochtone tuig waarvan uw zoon deel uitmaakt vormt hier in Gouda het probleem. Dat snuift, dat spuit, dat zuipt maar. De overlast die uw zoon daarmee veroorzaakt loopt de spuigaten uit. De commissaris zegt het zelf. Is uw zoon op dit moment thuis? Dan kunnen we hem onmiddellijk oppakken.”
„Agent! Ik smeek u! Ze hebben mijn zaak nu ook al in brand gestoken!”
„U gaat maar door, hè, meneer Ploeteraar? Bovendien lapt u ook nog eens alle fatsoensnormen aan uw laars door mijn vraag niet te beantwoorden. Hier is derhalve sprake van moedwillig hinderen van de politie bij de uitoefening van haar ambt. We zullen dus niet alleen uw zoon, maar ook u moeten aanhouden.”
„De winkel ligt inmiddels volledig in as, agent.”
„Kom kom, niet zo overdrijven, meneer Ploeteraar. Maar goed, ik ben ook de beroerdste niet. Ik zal een wagen sturen. Eerst moet er echter nog een kat uit een boom worden gehaald. Daarna dienen er nog minstens twaalf parkeer- en snelheidsbonnen te worden uitgeschreven. Ten slotte moet het voortuintje van de korpschef onkruidvrij worden gemaakt. Daarna bent u aan de beurt. Zorg er wel voor dat u schone kleren bij u heeft. Vermoedelijk duurt uw voorarrest twee weken.”
Tuurlijk joh. In Nederland hebben we alleen maar burgemeesters die zich laten beetnemen door de reljeugdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ziekmakend vind ik dat. Ga op bezoek bij de slachtoffers ipv de daders. Natuurlijk gaat dat straattuig tegen de burgemeester zeggen dat er geen probleem is.
Het is ook stupide lulkoek, langsgaan voor zoiets onbenulligs.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:50 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. In Nederland hebben we alleen maar burgemeesters die zich laten beetnemen door de reljeugd
Ik persoonlijk zit echt niet te wachten op de aandacht van de burgemeester als ik ben jastig gevallen door hangjongeren.
Die discussie ook al vaker gezien. Als een bepaalde bevolkinsgroep relatief crimineler is dan een andere groep, dan moet die kleine groep veel harder worden aangepakt dan de anderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat zijn mensen (zoals TS) die het verschil niet snappen tussen relatief en absoluut.
Flauwe_Kul.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat zwets je nou? Ik had al een baan.
Ik heb er de mond vol van? Ik zeg alleen hoe ik het zie en zeg daarbij inderdaad dat een hoop mensen er over schreeuwen zonder uberhaupt te weten waar het over gaat.
Je hebt m'n verhaal, dus reageer er op. Maar als je de slimmerd uit wil gaan hangen, gaarne bij een ander. Ben in m'n eentje al snugger genoeg
hehehehehquote:
Nee, dat zijn twee verschillende zaken die ik allebei beheers. Maar scherp opgemerkt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:53 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Flauwe_Kul.
Je verwart snuggerheid met een grote bek opzetten.
Waar moet ik specifiek op ingaan dan want je fulmineert zoveel onzin op Fok! dat jij er zelf geeneens meer wijs uit wordt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende zaken die ik allebei beheers. Maar scherp opgemerkt.
Maar ga eens in op wat ik zeg dan, als het toch allemaal maar onzin is.
quote:Gouwenaren vinden korpschef slapjanus
’Laat nou zien dat jullie kerels zijn’
door Jenny van der Zijden
GOUDA, zondag
Gouwenaren vinden Jan Stikvoort, korpschef van Hollands-Midden, een slapjanus.
De politiebaas zei vrijdagavond in het programma Pauw en Witteman dat de Tweede Kamer de problemen met Marokkaanse probleemjongeren in Gouda heeft ’opgeklopt’. Deze uitzending en de recente overval op supermarkt MCD aan het Driewegplein in Gouda resulteerden in een lawine van reacties op de website Telegraaf.nl.
„Gisteren heb ik de uitzending van Pauw en Witteman gezien. Wat een zielige vertoning van Stikvoort. Als hij niet wil optreden, dan moet hij maar aftreden”, zo meent ’een bange burger’.
Een andere inwoner schrijft: „Vorige week was er kermis in de stad. Staan die zieltjes bonnetjes uit te schrijven aan kinderen die geen licht op hun fiets hadden. Ga toch echte criminelen te lijf. Laat zien dat jullie echte kerels met ballen zijn!”
quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:03 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Waar moet ik specifiek op ingaan dan want je fulmineert zoveel onzin op Fok! dat jij er zelf geeneens meer wijs uit wordt?
Ik besteed liever mijn energie aan nuttigere dingen dan op onzin uit jouw zieke geest ontsproten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Begin in dit topic, zou ik zeggen.
Doe dat dan ook.quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:22 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ik besteed liever mijn energie aan nuttigere dingen dan op onzin uit jouw zieke geest ontsproten.
Ah, de burger is bang en dus hoeft zijn mening niet serieus genomen te worden. Aldus Sack_Blabbath.quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, een bange burger en een andere inwoner. Hoe representatief. Telegraaf zeker?
De mening van twee anonieme personen in een artikel gelijk stellen aan de opinie van de bevolking van Gouda is rommeljournalistiek en stemmingmakerij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:36 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Ah, de burger is bang en dus hoeft zijn mening niet serieus genomen te worden. Aldus Sack_Blabbath.
Dit is precies die arrogante ik-weet-het-beter-houding van links waardoor de problemen in de eerste plaats begonnen zijn.
Daar heb je gelijk in. Maar had dat dan gezegd, zonder dat badinerende toontje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De mening van twee anonieme personen in een artikel gelijk stellen aan de opinie van de bevolking van Gouda is rommeljournalistiek en stemmingmakerij.
Dat soort pulp verdient niet beter. En de mensen die het serieus nemen ook niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:38 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar had dat dan gezegd, zonder dat badinerende toontje.
Het is als overal. Woon je ernaast dan is het de hel. Woon je een straat verder dan valt het wel weer mee. Dat is ook een beetje het punt: blaas het geheel nou niet op buiten alle proporties, maar lokaliseer en centraliseer het probleem, dat is de enige manier op dit soort ellende op te lossen.quote:Enfin, ik ken ook mensen uit Gouda en die zeggen ook dat het allemaal wel meevalt. Aan de andere kant, ik ken ook nog andere mensen uit Gouda en die zijn ervoor weggevlucht. Volgens mij hangt het er vooral vanaf waar in Gouda je zelf woont.
Misschien dat er een reden was dat deze mensen anoniem wilden blijven ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De mening van twee anonieme personen in een artikel ..
Twee niet-anonieme personen zijn net zo min representatief voor de bevolking van Gouda natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
Misschien dat er een reden was dat deze mensen anoniem wilden blijven ..
Een burgemeester en een korpschef die zelf op 'stand' wonen, zijn ook niet bepaald representatief.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Twee niet-anonieme personen zijn net zo min representatief voor de bevolking van Gouda natuurlijk
Ja, die hebben inderdaad niet de middelen om gedegen geinformeerd te zijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Een burgemeester en een korpschef die zelf op 'stand' wonen, zijn ook niet bepaald representatief.
Ze hebben er net zo hard belang bij dat hun stad niet bekendstaat als "de stad waar de politie niets doet tegen overvallen en straattuig met een lichtgetinte huidskleur, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst".quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, die hebben inderdaad niet de middelen om gedegen geinformeerd te zijn
Het is niet voor niks dat de PvdA de gekozen burgemeester geblokkeerd heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hebben er net zo hard belang bij dat hun stad niet bekendstaat als "de stad waar de politie niets doet tegen overvallen en straattuig met een lichtgetinte huidskleur, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst".
Gia heeft helemaal gelijk. De Elite der Linkse Kerkgangers heeft nergens last van en dus bestaat het probleem niet. De buschauffeurs, ambulancebroeders, politieagenten, winkelpersoneel en alle anderen die zich weigeren over te geven aan de Berberse Barbarijen moeten niet zo zeiken en al helemaal niet zoveel ongeoorloofd verzet bieden.
George Orwell draait zich om in zijn urn.
De P(ra)vdA is dan ook precies de belichaming van het neofascisme; de overheid weet wat goed voor u is en bepaalt ook nog es even de berichtgeving en waarheidsvinding.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef qonmann het volgende:Het is niet voor niks dat de PvdA de gekozen burgemeester geblokkeerd heeft.
Dan waren er in Gouda wel maatregelen genomen.
Nog altijd speelt de lokale PvdA het niets-aan-de-hand-kaartje, hoewel hun minister al anders heeft besloten.
Onzin? Waarom deed er dan niemand iets, in die supermarkt? Waarom staat iedereen er dan maar als een angsthaas achter de schappen toe te kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
Jezus wat een onzin Gia. Echt... ik heb nog nooit zoveel stront in een post zien staan.
Ik kan best tegen een stootje op straat, maar de eerste mafkees die me thuis op gaat zoeken om welke reden dan ook heeft toch echt een zwaar probleem.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin? Waarom deed er dan niemand iets, in die supermarkt? Waarom staat iedereen er dan maar als een angsthaas achter de schappen toe te kijken?
Een caissiere die wat durfde te doen werd met gestolen waar bekogeld en bedreigd. 't Is zelfs nog moedig van haar dat ze aangifte van mishandeling durft te doen. Want voor hetzelfde geld achtervolgen ze je van je werk en zoeken je thuis wel even op.
En de politie bellen kun je dan wel vergeten. Die komen toch pas na 5 kwartier.
Hou toch eens op met je telegraaf gewauwel , trollquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Meki het volgende:
Nederlanders geloven alleen in propogandische bullshit van de Telegraaf die verantwoordelijk ervoor was met Joden verklikken in de tweede wereldoorlog
Leuk die oneliner, misschien kan iemand een scriptje schrijven zodat dit automatisch inquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Meki het volgende:
Nederlanders geloven alleen in propogandische bullshit van de Telegraaf die verantwoordelijk ervoor was met Joden verklikken in de tweede wereldoorlog
Het is waar, jij trapt er zelf ook in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je telegraaf gewauwel , troll
Troll, regaeer liever es on topic,en als je zo'n hekel aan een krant hebt open een topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is waar, jij trapt er zelf ook in.
je kan toch niet de nieuws lezen van een krant die smerige praktijken uitvoert
Je opent zelf ook posts met artikelen uit de telegraaf!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Meki het volgende:
Mongool jij post altijd nieuws berichten over Telegraaf snotneusquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Meki het volgende:
Steeds als ik denk dat het niet dommer kan, kom jij weer langs om mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Meki het volgende:
Als het inderdaad een wijkgebonden probleem was dan is het niet zo moeilijk om op te lossen. Maar aangezien het de mensen in die wijk zijn zal je het toch daarop moeten richten. De overlast van Marokkanen mag dan wel het grootst zijn in Amsterdam-west, ook in de rest van amsterdam heb je regelmatig last van naffers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien dat we het dus juist eens over de problemenwijken moeten gaan hebben ipv van over het Marokkanenprobleem.
heel stoer, maar je mag daarna wel voor lange tijd de bak inquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een stootje op straat, maar de eerste mafkees die me thuis op gaat zoeken om welke reden dan ook heeft toch echt een zwaar probleem.
Eigen rechter of niet, mijn domein blijf je uit.
Maargoed dat ben ik.
Weet je de Marokkanen in Ede zuid die scheiten op die ontspoorde landgenoten in veldhuizen, dat is meer Ede noord.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Steeds als ik denk dat het niet dommer kan, kom jij weer langs om mijn ongelijk te bewijzen.
'Last' heb je eigenlijk altijd wel van die Marokkaanse jongeren. Ze zien er niet uit, schreeuwen, staan in de weg, lopen te langzaam en gedragen zich gewoon bloedirritant. Maar dat wordt door de Nederlander allemaal geaccepteerd, omdat we nu eenmaal een tolerant volkje zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:53 schreef Sora het volgende:
De overlast van Marokkanen mag dan wel het grootst zijn in Amsterdam-west, ook in de rest van amsterdam heb je regelmatig last van naffers.
Ze zijn nog wel zo slim dat ze niet in verkeerde wijken gaan kloten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:43 schreef PurnodePurno het volgende:
Hun irritante gedragingen waren nog tot daar aan toe. Maar met al die criminaliteit hebben deze lieden hun hand overspeeld. Dat pikt zelfs de tolerante Nederlander niet en dus gaan er binnenkort hele vervelende dingen gebeuren voor deze jongeren.
En daarom ben ik er ook voor om jongeren onder de 18, die zich schuldig maken aan ernstig crimineel gedrag, zoals verkrachting, overval en bedreiging, tot hun 23ste in een heropvoedingskamp te stoppen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef damian5700 het volgende:
Feitelijk hebben we het over een kleine groep waarbij diverse problemen samen komen. Deze mensen, in veel gevallen kinderen, moeten geholpen worden, zodat zij nog iets van hun leven kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |