abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 09:36:24 #101
230423 PurnodePurno
De Purnokoning
pi_62142541
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 09:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, een bange burger en een andere inwoner. Hoe representatief. Telegraaf zeker?
Ah, de burger is bang en dus hoeft zijn mening niet serieus genomen te worden. Aldus Sack_Blabbath.

Dit is precies die arrogante ik-weet-het-beter-houding van links waardoor de problemen in de eerste plaats begonnen zijn.
en zijn vriendje de Kietelaar
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:23:44 #102
3542 Gia
User under construction
pi_62144533
Volgens mij is de burgemeester en de korpschef ook bang.

Logisch ook. Iedereen weet waar de burgemeester woont, ook die Marokkaantjes.
pi_62144657

Lijflied van de burgervader & zijn korpschef
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62145967
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 09:36 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Ah, de burger is bang en dus hoeft zijn mening niet serieus genomen te worden. Aldus Sack_Blabbath.

Dit is precies die arrogante ik-weet-het-beter-houding van links waardoor de problemen in de eerste plaats begonnen zijn.
De mening van twee anonieme personen in een artikel gelijk stellen aan de opinie van de bevolking van Gouda is rommeljournalistiek en stemmingmakerij.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:38:41 #105
230423 PurnodePurno
De Purnokoning
pi_62146017
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De mening van twee anonieme personen in een artikel gelijk stellen aan de opinie van de bevolking van Gouda is rommeljournalistiek en stemmingmakerij.
Daar heb je gelijk in. Maar had dat dan gezegd, zonder dat badinerende toontje.

Enfin, ik ken ook mensen uit Gouda en die zeggen ook dat het allemaal wel meevalt. Aan de andere kant, ik ken ook nog andere mensen uit Gouda en die zijn ervoor weggevlucht. Volgens mij hangt het er vooral vanaf waar in Gouda je zelf woont.
en zijn vriendje de Kietelaar
pi_62146098
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:38 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar had dat dan gezegd, zonder dat badinerende toontje.
Dat soort pulp verdient niet beter. En de mensen die het serieus nemen ook niet.
quote:
Enfin, ik ken ook mensen uit Gouda en die zeggen ook dat het allemaal wel meevalt. Aan de andere kant, ik ken ook nog andere mensen uit Gouda en die zijn ervoor weggevlucht. Volgens mij hangt het er vooral vanaf waar in Gouda je zelf woont.
Het is als overal. Woon je ernaast dan is het de hel. Woon je een straat verder dan valt het wel weer mee. Dat is ook een beetje het punt: blaas het geheel nou niet op buiten alle proporties, maar lokaliseer en centraliseer het probleem, dat is de enige manier op dit soort ellende op te lossen.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_62146188
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De mening van twee anonieme personen in een artikel ..
Misschien dat er een reden was dat deze mensen anoniem wilden blijven ..
pi_62146237
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:48 schreef qonmann het volgende:

[..]

Misschien dat er een reden was dat deze mensen anoniem wilden blijven ..
Twee niet-anonieme personen zijn net zo min representatief voor de bevolking van Gouda natuurlijk
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:35:45 #109
3542 Gia
User under construction
pi_62148352
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Twee niet-anonieme personen zijn net zo min representatief voor de bevolking van Gouda natuurlijk
Een burgemeester en een korpschef die zelf op 'stand' wonen, zijn ook niet bepaald representatief.

Nee, die zullen uiteraard weinig overlast hebben. En door niet op te treden, voorkomen ze dat ze persoonlijk overlast zullen krijgen.
pi_62148377
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Een burgemeester en een korpschef die zelf op 'stand' wonen, zijn ook niet bepaald representatief.
Ja, die hebben inderdaad niet de middelen om gedegen geinformeerd te zijn
pi_62148516
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, die hebben inderdaad niet de middelen om gedegen geinformeerd te zijn
Ze hebben er net zo hard belang bij dat hun stad niet bekendstaat als "de stad waar de politie niets doet tegen overvallen en straattuig met een lichtgetinte huidskleur, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst".

Gia heeft helemaal gelijk. De Elite der Linkse Kerkgangers heeft nergens last van en dus bestaat het probleem niet. De buschauffeurs, ambulancebroeders, politieagenten, winkelpersoneel en alle anderen die zich weigeren over te geven aan de Berberse Barbarijen moeten niet zo zeiken en al helemaal niet zoveel ongeoorloofd verzet bieden.

George Orwell draait zich om in zijn urn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:57:13 #112
3542 Gia
User under construction
pi_62148853
Ik probeer me voor te stellen wat ik zou doen, als zoiets hier in de plaatselijke super zou gebeuren. Of wat anderen zouden doen.

Volgens de politie mag je niet de held uithangen, maar ik denk dat als al het personeel en de normale klanten als één blok de deur blokkeren, in afwachting van de politie (Kopje koffie erbij, want kan wel effe duren), het tuig weinig kan uitrichten. Dan zitten ze als ratten in de val.

Maar ja, 't is toch de angst die mensen dan tegenhoudt! Het risico dat je thuis opgezocht wordt. En het feit dat de politie er meer dan een uur over doet om ter plekke te komen, wanneer je ze belt met zo'n situatie.

Als je belt dat de buren hun muziek te hard hebben staan, zijn ze er zo. Maar als je daarbij zegt dat die buren van Marokkaanse afkomst zijn, kunnen ze niks doen. Hun handen zijn gebonden.
pi_62148976
Jezus wat een onzin Gia. Echt... ik heb nog nooit zoveel stront in een post zien staan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62149196
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze hebben er net zo hard belang bij dat hun stad niet bekendstaat als "de stad waar de politie niets doet tegen overvallen en straattuig met een lichtgetinte huidskleur, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst".

Gia heeft helemaal gelijk. De Elite der Linkse Kerkgangers heeft nergens last van en dus bestaat het probleem niet. De buschauffeurs, ambulancebroeders, politieagenten, winkelpersoneel en alle anderen die zich weigeren over te geven aan de Berberse Barbarijen moeten niet zo zeiken en al helemaal niet zoveel ongeoorloofd verzet bieden.

George Orwell draait zich om in zijn urn.
Het is niet voor niks dat de PvdA de gekozen burgemeester geblokkeerd heeft.
Dan waren er in Gouda wel maatregelen genomen.
Nog altijd speelt de lokale PvdA het niets-aan-de-hand-kaartje, hoewel hun minister al anders heeft besloten.
pi_62149295
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef qonmann het volgende:Het is niet voor niks dat de PvdA de gekozen burgemeester geblokkeerd heeft.
Dan waren er in Gouda wel maatregelen genomen.
Nog altijd speelt de lokale PvdA het niets-aan-de-hand-kaartje, hoewel hun minister al anders heeft besloten.
De P(ra)vdA is dan ook precies de belichaming van het neofascisme; de overheid weet wat goed voor u is en bepaalt ook nog es even de berichtgeving en waarheidsvinding.

Het volk is dom, irritant, onwetend en stigmatiserend. Die kunnen geen burgemeesters kiezen en hebben geen verstand van politiek.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 5 oktober 2008 @ 17:46:47 #116
3542 Gia
User under construction
pi_62151934
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
Jezus wat een onzin Gia. Echt... ik heb nog nooit zoveel stront in een post zien staan.
Onzin? Waarom deed er dan niemand iets, in die supermarkt? Waarom staat iedereen er dan maar als een angsthaas achter de schappen toe te kijken?

Een caissiere die wat durfde te doen werd met gestolen waar bekogeld en bedreigd. 't Is zelfs nog moedig van haar dat ze aangifte van mishandeling durft te doen. Want voor hetzelfde geld achtervolgen ze je van je werk en zoeken je thuis wel even op.

En de politie bellen kun je dan wel vergeten. Die komen toch pas na 5 kwartier.
pi_62153070
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Onzin? Waarom deed er dan niemand iets, in die supermarkt? Waarom staat iedereen er dan maar als een angsthaas achter de schappen toe te kijken?

Een caissiere die wat durfde te doen werd met gestolen waar bekogeld en bedreigd. 't Is zelfs nog moedig van haar dat ze aangifte van mishandeling durft te doen. Want voor hetzelfde geld achtervolgen ze je van je werk en zoeken je thuis wel even op.

En de politie bellen kun je dan wel vergeten. Die komen toch pas na 5 kwartier.
Ik kan best tegen een stootje op straat, maar de eerste mafkees die me thuis op gaat zoeken om welke reden dan ook heeft toch echt een zwaar probleem.
Eigen rechter of niet, mijn domein blijf je uit.

Maargoed dat ben ik.
pi_62156896
Nederlanders geloven alleen in propogandische bullshit van de Telegraaf die verantwoordelijk ervoor was met Joden verklikken in de tweede wereldoorlog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62156939
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Meki het volgende:
Nederlanders geloven alleen in propogandische bullshit van de Telegraaf die verantwoordelijk ervoor was met Joden verklikken in de tweede wereldoorlog
Hou toch eens op met je telegraaf gewauwel , troll
pi_62156951
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef Meki het volgende:
Leuk die oneliner, misschien kan iemand een scriptje schrijven zodat dit automatisch in
al je posts komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')