Bedankt Broer.quote:
Ja het is iets voor de fijnproevers.quote:
Bij Giel zeiden ze:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:45 schreef Da_Ripper het volgende:
-edit; wie heeft er leuke plaatjes en hoe oud is de drummer?
Cool.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:55 schreef broer het volgende:
[..]
Bij Giel zeiden ze:
gitarist: 17,
drummer (broertje van gitarist): 14,
organist: 18.
Minachtend over andere stijlen. Klinkt bekend. Oja, 80% van jouw posts zijn dat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:25 schreef Crane het volgende:
Eerst vond ik het leuk voor ze. Totdat ze zo minachtend over andere stijlen begonnen te doen.
Bij deze hoop ik daarom dat we hierna nooit meer wat van/over ze horen.
*flash forward naar het jaar 2018*quote:Op maandag 1 december 2008 17:29 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 100 bandjes gezien bij Giel en bij deze dacht ik dat wordt wat.
Zo te zien krijg ik gelijk.
En er zelfs een topic over hun op FOK! is geopend..quote:
Zeer mooie foto'squote:Op woensdag 21 januari 2009 01:52 schreef Tunerd het volgende:
Donderdag spelen ze in 3VOOR12 LIVE in Desmet met Eric Corton.
Leuke plaatjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen gemaakte plaatjes wel eh.
Wat hij zegt. Een van die bandleden zat bij mij op school. Geen slechte muziek opzich maar van dit soort bandjes heb je er duizenden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef Shadow_NL het volgende:
De bandleden wonen bij mij in de stad. Ben ene keer naar een cafe geweest in Sittard genaamd " Downtown" en daar traden ze toen ook op. Vond het niet echt iets speciaals ofzo...
7 maanden verder in dit topic en niets meer van ze gehoordquote:
Vanavond in De wereld draait doorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef starla het volgende:
[..]
7 maanden verder in dit topic en niets meer van ze gehoord![]()
doorbreken
Wel te kortquote:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.42677553quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik zag ze vandaag weer in DWDD spelen. Klonk erg goed.
Ze brengen binnenkort een nieuw album uit
Herkenbaar. En het heeft ook iets ongeloofwaardigs van die "rock n roll" kreten van zo'n jong gassie.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ze laatst live gezien, een uur lang, klinkt goed, maar een uur DeWolff is wel lang hoor
Ik heb ze nog nooit live zien spelen helaas. Het is wel allemaal erg intensief qua muziek en beleving.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ze laatst live gezien, een uur lang, klinkt goed, maar een uur DeWolff is wel lang hoor
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Vinden jullie deze band nu echt zo geniaal? Natuurlijk; de jongen zijn (zeker voor hun leeftijd) geweldige muzikanten en ze spelen live foutloos maar kom op... het klinkt toch iets te geforceerd. Vooral als je naar de teksten luisterd. Kon wel door Jim Morisson himself geschreven zijn en dan zie je dan zo een ijdele snotneus die nog niet eens eens uitgegroeid is...
Ik zeg niet dat je automatisch minder talent of kwaliteit hebt omdat je jong bent. Sommige dingen passen alleen totaal niet bij de leeftijd, zijn onnatuurlijk en daardoor geforceerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
James Joyce stierf ook jong en werd onterecht geëerd.
En die Mozart, de snotaap.
Wel mooi dat Jantje Smit nadat ie de baard in de keel kreeg hits bleef scoren.
Ik werd gisteren gebeld door een vriend die ze niet kende.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je automatisch minder talent of kwaliteit hebt omdat je jong bent. Sommige dingen passen alleen totaal niet bij de leeftijd, zijn onnatuurlijk en daardoor geforceerd.
Schijnt ook iets gedaan te hebben in de muziek. En ook best goed dacht ik te herinneren. Ow wacht, hij was te jong voor die tijd en zijn muziek... Naaah was niks die gastquote:
Dat vond ik zo mooi om te zien na afloop. Jonge gastjes die droomden van PinkPop en het werd realteit. Beter nog ze werden een succes.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Schijnt ook iets gedaan te hebben in de muziek. En ook best goed dacht ik te herinneren. Ow wacht, hij was te jong voor die tijd en zijn muziek... Naaah was niks die gast
Ik heb gister echt genoten van de jongens op Pinkpop. Tijdens de meet en greet bij de FRS nog even vlug babbeltje gemaakt met ze en ze waren gewoon nog steeds overdonderd! Hoop dat ze het ver gaan schoppen. Aan de energie en hun live-acts kan het niet liggen! Misschien dat ze de nummers ietsjes in kunnen korten aangezien ze zo minder tijd hebben om hun andere nummers te doen.
Dat lukt zelf Go Back To The Zoo al.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
Maar in een uitverkocht Tivoli spelen is niet veel Nederlande bands gegeven.
Valt toch wel mee. Bij mij is het echt geen jaloezie of zo, hoor. Een heel optreden is gewoon nog niet boeiend genoeg, nog te veel kaf tussen het koren, maar dat kan voor een ander wel weer anders zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Kaasje. het volgende:
Wat een DeWolff gebash hier zeg. Kan enkel verontstellen dat het jaloezie is of iets dergelijks. Ik vind het nieuwe album fantastisch! Een stuk doordachter, duisterder en volwassener. Ik ken de jongens niet écht persoonlijk, maar wat ik wel weet is dat het wel meevalt met hoe erg ze naast hun schoenen lopen. Ik heb het wel eens gehoord van Pablo dat hij wel eens arrogant overkomt, maar iig Robin (de toetsenist) is echt een aardige kerel geloof ik.
Speel je zelf ook gitaar, drums oid? Dan is het direct heel anders.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. Bij mij is het echt geen jaloezie of zo, hoor. Een heel optreden is gewoon nog niet boeiend genoeg, nog te veel kaf tussen het koren, maar dat kan voor een ander wel weer anders zijn.
quote:Documentaire rond DeWolff in première
In een uitverkochte Amsterdamse Melkweg ging donderdagavond de documentaire-film rond DeWolff in première. De Geleense rockband is anderhalf jaar lang gevolgd door filmmaakster Carin Goeijers.
Optredens op Pinkpop, Sziget en Lowlands vormen de rode draad. Na de vertoning van de 80 minuten durende film gaf de band een miniconcert in de Melkweg. De film DeWolff is in december op L1 TV te zien.
DeWolff zal nog 4 keer te zien zijn op het documentairefestival Idfa.
Kijk HIER voor meer informatie.
Ah, dus dat krijg je als een CD van Pink Floyd opeet en uitschijt.quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef bazbo het volgende:
Het nieuwe album vind ik helemaal te woepie.
En hun concertje in Hedon gisterenavond was een waar feestje.
Concert is verplaatst naar 18 januari!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:21 schreef bazbo het volgende:
12 januari in Gigant in Apeldoorn. Thuiswedstrijd!![]()
Tot nu toe hebben ze, wat mij betreft, de belofte nog steeds niet echt ingelost. Hoewel ik ze live echt wel hoog heb zitten, kan ook dit album mij niet echt bekoren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:24 schreef fripper het volgende:
Nieuw album op komst
http://www.tonedeaf.com.a(...)by-track-dewolff.htm
Waar was dat?quote:Op zondag 11 mei 2014 04:46 schreef Tism het volgende:
Jammer dat het publiek uit zombies bestond, weinig actie in de zaal..![]()
De jongetjes van DeWolff gaven uiteraard een gave show weg...geweldig!..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hé da's raar...ik vind die erg goed..quote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vind dat nieuwe album wel erg tegenvallen. Jammer.
Ik had ze vanochtend ook in Amersfoort gezien, op minipodium op een pleintje in de zonquote:
quote:
Cool.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
Het live-album is nu te beluisteren op de 3voor12 luisterpaal.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/DeWolff.html
Gaaf! Is de live album ook op vinyl?quote:Op zondag 19 april 2015 09:48 schreef ranja het volgende:
[..]1 mei, maar gister al te koop in de Plato Utrecht. Heb er niet op gewacht, rij was lang. Ik kijk tegen die tijd wel of ik 'm wil.
quote:Op zondag 26 april 2015 18:57 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Gaaf! Is de live album ook op vinyl?
Dat zijn geen grapjes.quote:
Gaat ze horen en zien !quote:
Mij te ver weg.quote:
Jij geweest ?quote:
Niet vandaag in Amsterdam, maar wel gisteren in het majestueuze Apeldoorn.quote:
Lukt niet. Ik krijg de laatste plaat Tascam Tapes niet uit de speler.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |