kijk naar de belichting , het zwart-wit contrast en de perspectief van de foto'squote:
het gaat niet om die wijven gaat om de kunst van de fotografiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:59 schreef remlof het volgende:
Mooie foto's maar meer iets voor de B&H SC.
Daar hebben we een heel forum voor: FOTquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:00 schreef gers het volgende:
[..]
het gaat niet om die wijven gaat om de kunst van de fotografie
Hahaha zie jij die neger niet die met zn blote schwanz naast dr staat op die bovenste foto?quote:
je foto is stukquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
ook een zeer mooie foto
de lichtinval geeft een illusie van iets bovennatuurlijks verder drukt de vrouw kracht uit maar ook kwetsbaarheid uit
Omg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe KLB Kaste, dit is de officiële:
Kaste EINZ (De crème de la crème van KLB, de bazen):
Broekpaling, De_Ananas, Paaskonijn, BobbyB, Sackboy, Agiath, Triptamine, gers, jitzzzze, BigKahuna, afcajos, behangplakker, reetveter, Jordeeeh
Kaste ZWEI (De bijna-bazen):
Biogarde, Breathtaking, McFearless, 4EverBlackEyed, KingOfPop, postmortum, Maisnon, Rhythm, Noorsbloed, Gupje, Acinonyx
Kaste DREI (De zesjes, het mag geen naam hebben):
El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, ondeugend, MouzurX, Koenholio, Cahir, leolinedance, rightturn, Lyzio, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, Tinuzzz_Talpa, paultjuhhh, Blind_Guardian, Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, BaronPils, Herald
Kaste VIER (Users die hun ziel en zaligheid zijn verloren na aanstelling als mod):
Juup©, de_boswachter
Kaste FUNF (Random paupers):
Beauregard, Fascination, NoelGallagher, Emimich, RickoKun, superXmacho
en fok sneller omdat ze minder baggerposts hoeven op te slaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
Als deze vol is hebben we in KLB 66600 posts aan bagger in andere topics bespaard.![]()
We zijn milieubewust bezig op een fok! manier.![]()
Hoe heet die sma van 2e pic?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:06 schreef gers het volgende:
mijn favoriete boeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe KLB Kaste, dit is de officiële:
Kaste EINZ (De crème de la crème van KLB, de bazen):
Broekpaling, De_Ananas, Paaskonijn, BobbyB, Sackboy, Agiath, Triptamine, gers, jitzzzze, BigKahuna, afcajos, behangplakker, reetveter, Jordeeeh
Kaste ZWEI (De bijna-bazen):
Biogarde, Breathtaking, McFearless, 4EverBlackEyed, KingOfPop, postmortum, Maisnon, Rhythm, Noorsbloed, Gupje, Acinonyx
Kaste DREI (De zesjes, het mag geen naam hebben):
El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, ondeugend, MouzurX, Koenholio, Cahir, leolinedance, rightturn, Lyzio, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, Tinuzzz_Talpa, paultjuhhh, Blind_Guardian, Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, BaronPils, Herald
Kaste VIER (Users die hun ziel en zaligheid zijn verloren na aanstelling als mod):
Juup©, de_boswachter
Kaste FUNF (Random paupers):
Beauregard, Fascination, NoelGallagher, Emimich, RickoKun, superXmacho
BTquote:
Nouja zeg, dat is flauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT![]()
Ze wilt je eerst zien voordat je geaccepteerd word als bruidsmeisje
Hahaha, flauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef IQM het volgende:
I'm mentally gay, 'cause I'll blow your mind.
Neen dat is het nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat is flauwmag ik niet lelijk zijn ofzo
?
Die bevalt me dan nog welquote:
Jaa, dan kunnen we het wel vergeten natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat is het niet
Ze wilt weten of jij niet TE mooi bent.
In verband met het mij afpakken enzo.![]()
Duh want ik de enigste normale kerel hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaa, dan kunnen we het wel vergeten natuurlijknee grapje.
Leuk liedje is dat trouwensmuse
ENIGE!!!!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh want ik de enigste normale kerel hier.
( tevens de leukste en slimste)
![]()
Jaa muse !![]()
Kan niet wachten tot ik ze weer live zie
Ik wil niet steeds tegengas geven, maar ik wil hier toch even op reageren:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Moelijk he, de OP te wijzigen?
Je hebt mazzel, de volgende die de op met "bazen" (ja met aanhalingstekens) en/of strafbankje post heeft een ban.
Anders zet je alleen maar http://i520.photobucket.c(...)klb_sc_op/header.jpg in de OP, ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |