Al kun je je afvragen of strengere regelgeving m.b.t. het vliegen over stedelijk gebied in Nederland wel veel verschil zou maken... In principe is heel Nederland één groot stedelijk gebied natuurlijk, als hier ergens een vliegtuig in de problemen komt is het eigenlijk nagenoeg onmogelijk om het vliegtuig aan de grond te krijgen zónder over stedelijk gebied heen te vliegen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja het was achteraf gezien onmogelijk geweest om een normale landing te maken. Het toestel was te zeer beschadigd en te zwaar.
Ik vraag me trouwens af of er wezenlijk iets veranderd is in de regels van vliegtuigen in nood met betrekking tot het vliegen over stedelijk gebied. Van de rapportage "een beladen vlucht" van de parlemetaire enquetecommissie uit 1999 is moeilijk iets te vinden op internet
Lig ik lekker in mijn bed, vliegt een Boeing door mijn flat?quote:
Wat vliegt de tijd.quote:
Bij een ouwehoer. Gezien je username.quote:
Geen ouwequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een ouwehoer. Gezien je username.
Sorry. Goedkopequote:
Volgens mij werd Studio Sport onderbroken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef nowkia het volgende:
Dat was toch op een zondagavond? Denk niet dat er veel mensen op hun werk zaten.
Inderdaad, ik heb hier meer topics gelezen over de Bijlmerramp en ervaringen en dat zag je dus wel meerdere keren voorbijkomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij werd Studio Sport onderbroken.
Ach Erica komt nog steeds aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:55 schreef Basp1 het volgende:
Ik zat in de trein naar mijn stage in hilversum, toen ik bij mijn kamer aan kwam hoorde ik het pas op het nieuws.
Stanley Menzo vloog eerder dan de ploeg bij de SLM-ramp tong...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Stanley Memzo zou een vliegtuig later nemen en Vanenburg had zich afgemeld.
Ik denk dat ik trouwen rond 1835 de impact tijd uur toe net langs jou dorpje kwam met de trein.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:59 schreef Karina het volgende:
Ik zat thuis Studio Sport te kijken met mijn (nu ex-)vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |