hij kan echt beter naar jupiler league gaan, de belgische of onze... liever de belgische want elke voetbalkijkende nederlander wordt onwel als ze hem zien invallenquote:
ze wonnen wel van de kampioenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou de tegenstanders zijn ook echt wereldtoppers
Die actie heeft Nederland ook veel CL punten gekost die gisteren grotendeels gelukkig gerepaeerd is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
Bij 4-0 durft van Gaal Koenders wel te brengen moet altijd denken aan die dramatische invalbeurt
tegen Nurnberg uefacup
oh wacht dat is normaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heuj koenders leid een tegenaanval in
Dat vroeg ik me vorig jaar ook al af...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef GieJay het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar het az van vorig jaar gebleven is?
Leuk hè, die afwisseling?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorig jaar ook al af...
Van Gaal heeft het gemanagedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef GieJay het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar het az van vorig jaar gebleven is?
PSV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef wolferl het volgende:
Maar wees redelijk, wat Sparta laat zien vandaag lijkt bij verre niet op voetbal.
Hetzelfde met Willem II afgelopen week.
Ik wil AZ nog wel eens zien tegen Groningen, Twente, Heerenveen, NEC, NAC, Ajax, Feyenoord.
PSV is slechter dan Willem II en Spartaquote:
Sparta deed het anders ook goed tegen PSV hoor. En Volendam had er ook punten kunnen pakken.quote:
Ik beweer ook niet dat PSV momenteel almachtig is hoor, maar daadwerkelijk winnen van die gasten i.p.v. 1-0 verliezen is gewoon nóóit makkelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sparta deed het anders ook goed tegen PSV hoor. En Volendam had er ook punten kunnen pakken.
Oh ja, die hebben we ook nog. maar Luijckxszz zit toch niet op de bank?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Kriegel het volgende:
Louis? Luijckx? Nu misschien? Goed moment? Hmmm?
Ik ben PSV supporter, maar PSV heeft naar mijn idee gewoon het slechtste team van de laatste 20 jaar, dus iedereen heeft kansquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat PSV momenteel almachtig is hoor, maar daadwerkelijk winnen van die gasten i.p.v. 1-0 verliezen is gewoon nóóit makkelijk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10! 10! 10!
Dat dan weer wel, pluspuntje.quote:
Ik denk dat ze dit seizoen niet meer zo'n makkelijk avondje krijgen. Sparta staat werkelijk DRAMATISCH te verdedigen vanavond. Gewoon lachwekkend, wat zal Foeke uit zijn plaat gaan na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:04 schreef TAV74 het volgende:
de vorm van AZ begint nu toch wel serieuze vormen aan te nemen...
Ik ook, zolang Groningen niet aan de verkeerde eind van de score staat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hou van zulke hoge uitslagen altijd
mooie hit uit de jaren '90!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:07 schreef GieJay het volgende:
Alles of niets! Alles of niets oleee oleeee
uiteraard speelt dat ook in belangrijke mate mee, maar als je er na een uur 6 in hebt liggen draai je zelf ook aardig. En het zal niet slecht zijn voor je zelfvertrouwen lijkt me. Ben benieuwd hoe AZ het tegen de eerste wat serieuzere tegenstander gaat doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit seizoen niet meer zo'n makkelijk avondje krijgen. Sparta staat werkelijk DRAMATISCH te verdedigen vanavond. Gewoon lachwekkend, wat zal Foeke uit zijn plaat gaan na de wedstrijd.
uhm jij bent hierin kortzichtig, alsof dat niet wordt afgdwongen door AZquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef wolferl het volgende:
Wat zijn de meeste hier kortzichtig.
Sparta doet helemaal niet, vindt je het gek dat AZ erover heen walst.
AZ speelt goed, maar AZ heeft geen kind aan Sparta.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
uhm jij bent hierin kortzichtig, alsof dat niet wordt afgdwongen door AZalsof AZ niet gewoon goed speelt en staat
zou goed zijn voor de verkoopwaarde...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef wolferl het volgende:
Van Gaal denkt ook, als Sparta zo speelt kan Pelle ook wel een goaltje meepikken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:11 schreef Kriegel het volgende:
'68 Pelle 7-0
'75 Pelle 8-0
'83 Pelle 9-0
'89 Pelle 10-0
'68 Pelle 6-1 e.d.
'75 Pelle 6-2 e.d
'83 Pelle 6-3 e.d.
'89 Pelle 6-4 e.d.
Valse tussenstand -1quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:11 schreef Kriegel het volgende:
'68 Pelle 7-0
'75 Pelle 8-0
'83 Pelle 9-0
'89 Pelle 10-0
AZ speelt aardig, maar ook nog maar op 50% ofzo hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
uhm jij bent hierin kortzichtig, alsof dat niet wordt afgdwongen door AZalsof AZ niet gewoon goed speelt en staat
'68 Pelle 7-0
'75 Pelle 8-0
'83 Pelle 9-0
'89 Pelle 10-0
Als dit 50% is vind ik het heel erg knap van AZquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
AZ speelt aardig, maar ook nog maar op 50% ofzo hoor.
Er wordt gewoon dramatisch slecht verdedigd bij Sparta vandaag, kom op zeg, na 35 sec al 1-0, staat gewoon helemaal niemand op te letten. Allemaal fouten dit op dit niveau echt niet kunnen. Spelers van AZ staat vogelvrij, en die keeper doet ook maar wat.
Ja, sparta verdedigd ook dramatisch, maar hij noemde ons kortzichtig alsof het niks zegt over AZ. Maar ligt eerder aan hoe AZ speelt dat de verdediging van sparta zo door de mand valt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
AZ speelt aardig, maar ook nog maar op 50% ofzo hoor.
Er wordt gewoon dramatisch slecht verdedigd bij Sparta vandaag, kom op zeg, na 35 sec al 1-0, staat gewoon helemaal niemand op te letten. Allemaal fouten dit op dit niveau echt niet kunnen. Spelers van AZ staat vogelvrij, en die keeper doet ook maar wat.
AZ doet het zeker niet slecht, al kunnen ze nog beter. Hebben wat gas terug genomen en oa Dembele er al uit gehaald. Ook zijn de ruimtes nu gigantisch op het veld natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, sparta verdedigd ook dramatisch, maar hij noemde ons kortzichtig alsof het niks zegt over AZ. Maar ligt eerder aan hoe AZ speelt dat de verdediging van sparta zo door de mand valt.
Het *is* toch een maillot?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:18 schreef Kriegel het volgende:
Romero moet z'n sokken wat minder hoog optrekken, net een mailot onder die toch al belachelijk lange broek.
Ik ben benieuwd wat Hugo Borst er over zal zeggen bij Studio Voetbal zondag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
AZ doet het zeker niet slecht, al kunnen ze nog beter. Hebben wat gas terug genomen en oa Dembele er al uit gehaald. Ook zijn de ruimtes nu gigantisch op het veld natuurlijk.
Maar Sparta is natuurlijk wel dramatisch slecht vanavond, laten we eerlijk zijn.
Voetbalkousen een maillot? Een maillot is zo'n ding dat kleine meisjes dragen als het koud is, gek.quote:
Pelle is er in, en Sparta krijgt zowaar hoopquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh Sparta houd de schade redelijk beperkt
volgens mij maggie wendy van dijk proberen te scoren in de laatste aflevering van million dollar weddingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:23 schreef KingOfPop het volgende:
PelleRoyal Sadness
Is ie al gevraagd voor "Dancing With The Stars" ?
Bij Sparta hebben ze gewoon een hele slechte dag. Niets lukt, achterin staat het volkomen verkeerd en er lijkt angst in te zitten. Ze spelen ver onder hun niveau. Kan volgende week gewoon een stuk beter zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef wolferl het volgende:
Zal je zien dat Sparta tegen Ajax in een bloedvorm is.
Het uitvak, lijkt me toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef leonnekes het volgende:
De eerste toeschouwers van AZ gaan alweer naar huis
Klasse keeper, goede keuze om hem te halen en meteen in basis te zetten ipv waterman aanhouden, die ik zeker ook niet slecht vond maar romero is toch nog net klasse beter.quote:
Hij straalt ook veel meer uit. Bovendien vind ik zijn stijl van keepen leuker om naar te kijken. Lekker fel en niet bang om uit zijn box te komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Klasse keeper, goede keuze om hem te halen en meteen in basis te zetten ipv waterman aanhouden, die ik zeker ook niet slecht vond maar romero is toch nog net klasse beter.
Ja, leuk. Behalve als hij te laat komt, dan oogt het onnozel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij straalt ook veel meer uit. Bovendien vind ik zijn stijl van keepen leuker om naar te kijken. Lekker fel en niet bang om uit zijn box te komen.
Inderdaad 150% inzet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef wolferl het volgende:
Zal je zien dat Sparta tegen Ajax in een bloedvorm is.
waterman was kwa stijl niet veel anders, en die ging ook vrolijk een man uitkappen in strafschopgebied... maar hij was net als romero beetje een aparte maar bij hem was dat een nadeel; hij had wat rare fouten somsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij straalt ook veel meer uit. Bovendien vind ik zijn stijl van keepen leuker om naar te kijken. Lekker fel en niet bang om uit zijn box te komen.
Inderdaad het stadion is alweer een stuk voller. En de klappers worden weer veelvuldig gebruiktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef Kriegel het volgende:
Dit gaat gewoon de goede kant op.
quote:
Dude, laten we voor de grap eens aan de binnenkant van onze ogen gaan kijken naar Ajax, en wat er zou gebeuren in de ArenA als die als 11e eindigen. Zo werkt publiek nou eenmaal, dat is echt niet inherent aan één club.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Inderdaad het stadion is alweer een stuk voller. En de klappers worden weer veelvuldig gebruikt
Dan zitten ze bij AZ als Ajax 11e wordtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dude, laten we voor de grap eens aan de binnenkant van onze ogen gaan kijken naar Ajax, en wat er zou gebeuren in de ArenA als die als 11e eindigen. Zo werkt publiek nou eenmaal, dat is echt niet inherent aan één club.
Wat denk je er zelf over? Verwacht eigenlijk dat Willem II dit gaat winnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:40 schreef venomsnake het volgende:
Eens kijken of Vitesse eindelijk eens 3 punten weet te pakken.
Moeilijk te zeggen.. Ik denk dat beide teams wel aan elkaar gewaagd zijn. Demouge scoort er wel vrolijk op los tot dusver, ik denk als je dat gevaar kunt uitschakelen je een stap in de goede richting zet. Ik snap alleen niet dat Kolk op de bank zit bij Vitesse. Maar het moet zolangzamerhand toch eens een beetje gaan lopen bij Vitesse zou je zeggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je er zelf over? Verwacht eigenlijk dat Willem II dit gaat winnen.
Nu al de miskoop van 't seizoen en dan reken ik zelfs Sno mee...quote:
Al heeft ie een been minder, veel slechter dan Jenner kan gewoon niet.quote:
Heb je dat uitvak van Willem II gezien, ik heb er geloof ik 35 geteld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Druk in het uitvak
[ afbeelding ]
(en veel van die eric addo sjaaltjes)
En morgen ben ik voor NECquote:
Moet je niet naar het stadion?quote:
Jansequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
Rood bij willemII
Iets met Philips ofzoquote:
Overduidelijk hands van Amrabat, maar Bossen liet gewoon doorspelen.quote:
Na de goal? Die upload ik nu op youtube.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:04 schreef denthemen het volgende:
Iemand een gifje van Lazovic die eerst de bal het publiek in gooit en ze daarna wat toe roept?
Aangeschoten hands dus doorspelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Overduidelijk hands van Amrabat, maar Bossen liet gewoon doorspelen.
Uit zijn voorzet viel vervolgens de 1-0
Zal wel komen doordat gedoe van Lazovic na z'n goal denk ik. Vind het niet raar dat hij dat deed (maar niet goed). Toen hij vorig seizoen speelde scandeerde ze naam van Koevermans ook wel eens terwijl alleen Lazovic speelde.quote:
Inderdaad, die mankeert wat aan zijn oortjes.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Overduidelijk hands van Amrabat, maar Bossen liet gewoon doorspelen.
Uit zijn voorzet viel vervolgens de 1-0
Lekker ventjequote:
Hij kan bij het circus gaan werken. Dat jij neutraal publiek bent prima, maar ik zag (wederom) balverlies voor PSV.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:09 schreef venomsnake het volgende:
Lekkere actie van Afellay
Dus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Volendam maakte tegen PSV overigens ook zo'n handsbal in de eigen 16. Toen werd er ook 'gewoon' doorgespeeld.
Nette actie, maar 1 speltip: Doe dit nooit tegenover Materazziquote:
Materazzi geeft dan gewoon een trapquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nette actie, maar 1 speltip: Doe dit nooit tegenover Materazzi
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nette actie, maar 1 speltip: Doe dit nooit tegenover Materazzi
Ag ja, zo hebben alle clubs wel eens watquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lekker ventje
@Houniet: Ze hadden eerder wel een penalty kunnen krijgen ivm hands
Duidelijk geen handsbal mooie goalquote:
Ik kijk niet naar de wedstrijden van PSV (tenzij CL ofzo)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
@Devrim_ Verontwaardiging dat Bossen door liet spelen is niet op zijn plaats. Of had je dat ook bij de wedstrijd tegen Volendam?
Vrije trappen nemen lukt ook niet meer sinds Farfan weg is
De bal kwam duidelijk tegen z'n hand aan en opzet of niet PSV had er duidelijk voordeel van en er moest gewoon gefloten worden...quote:
Bedoelde een andere actie, een kansje van DGS daarnetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De bal kwam duidelijk tegen z'n hand aan en opzet of niet PSV had er duidelijk voordeel van en er moest gewoon gefloten worden...
okquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bedoelde een andere actie, een kansje van DGS daarnet
Vitesse is sterker en lijkt de wedstrijd simpel uit te spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:26 schreef neilpad het volgende:
Gebeurd er nog wat in Arnhem?
idd. sloeg nergens op (van Balasz)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Dat is gewoon een schwalbe, en dus geel
Waarom neemt Wuytens ze nooit? Die schoot er in de A1 en Jong PSV heel wat op prachtige wijze in. Of was dat een andere Wuytens?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
Vrije trap psv.. tegenwoordig ook een zekerheidje dat er geen doelpunt uit komt.
Ik denk dat dat Achenteh of Reis met z'n bananenballen.was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom neemt Wuytens ze nooit? Die schoot er in de A1 en Jong PSV heel wat op prachtige wijze in. Of was dat een andere Wuytens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |