Na de goal? Die upload ik nu op youtube.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:04 schreef denthemen het volgende:
Iemand een gifje van Lazovic die eerst de bal het publiek in gooit en ze daarna wat toe roept?
Aangeschoten hands dus doorspelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Overduidelijk hands van Amrabat, maar Bossen liet gewoon doorspelen.
Uit zijn voorzet viel vervolgens de 1-0
Zal wel komen doordat gedoe van Lazovic na z'n goal denk ik. Vind het niet raar dat hij dat deed (maar niet goed). Toen hij vorig seizoen speelde scandeerde ze naam van Koevermans ook wel eens terwijl alleen Lazovic speelde.quote:
Inderdaad, die mankeert wat aan zijn oortjes.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Overduidelijk hands van Amrabat, maar Bossen liet gewoon doorspelen.
Uit zijn voorzet viel vervolgens de 1-0
Lekker ventjequote:
Hij kan bij het circus gaan werken. Dat jij neutraal publiek bent prima, maar ik zag (wederom) balverlies voor PSV.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:09 schreef venomsnake het volgende:
Lekkere actie van Afellay
Dus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Volendam maakte tegen PSV overigens ook zo'n handsbal in de eigen 16. Toen werd er ook 'gewoon' doorgespeeld.
Nette actie, maar 1 speltip: Doe dit nooit tegenover Materazziquote:
Materazzi geeft dan gewoon een trapquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nette actie, maar 1 speltip: Doe dit nooit tegenover Materazzi
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nette actie, maar 1 speltip: Doe dit nooit tegenover Materazzi
Ag ja, zo hebben alle clubs wel eens watquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lekker ventje
@Houniet: Ze hadden eerder wel een penalty kunnen krijgen ivm hands
Duidelijk geen handsbal mooie goalquote:
Ik kijk niet naar de wedstrijden van PSV (tenzij CL ofzo)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
@Devrim_ Verontwaardiging dat Bossen door liet spelen is niet op zijn plaats. Of had je dat ook bij de wedstrijd tegen Volendam?
Vrije trappen nemen lukt ook niet meer sinds Farfan weg is
De bal kwam duidelijk tegen z'n hand aan en opzet of niet PSV had er duidelijk voordeel van en er moest gewoon gefloten worden...quote:
Bedoelde een andere actie, een kansje van DGS daarnetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De bal kwam duidelijk tegen z'n hand aan en opzet of niet PSV had er duidelijk voordeel van en er moest gewoon gefloten worden...
okquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bedoelde een andere actie, een kansje van DGS daarnet
Vitesse is sterker en lijkt de wedstrijd simpel uit te spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:26 schreef neilpad het volgende:
Gebeurd er nog wat in Arnhem?
idd. sloeg nergens op (van Balasz)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Dat is gewoon een schwalbe, en dus geel
Waarom neemt Wuytens ze nooit? Die schoot er in de A1 en Jong PSV heel wat op prachtige wijze in. Of was dat een andere Wuytens?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
Vrije trap psv.. tegenwoordig ook een zekerheidje dat er geen doelpunt uit komt.
Ik denk dat dat Achenteh of Reis met z'n bananenballen.was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom neemt Wuytens ze nooit? Die schoot er in de A1 en Jong PSV heel wat op prachtige wijze in. Of was dat een andere Wuytens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |