Pelle is er in, en Sparta krijgt zowaar hoopquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh Sparta houd de schade redelijk beperkt
volgens mij maggie wendy van dijk proberen te scoren in de laatste aflevering van million dollar weddingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:23 schreef KingOfPop het volgende:
PelleRoyal Sadness
Is ie al gevraagd voor "Dancing With The Stars" ?
Bij Sparta hebben ze gewoon een hele slechte dag. Niets lukt, achterin staat het volkomen verkeerd en er lijkt angst in te zitten. Ze spelen ver onder hun niveau. Kan volgende week gewoon een stuk beter zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef wolferl het volgende:
Zal je zien dat Sparta tegen Ajax in een bloedvorm is.
Het uitvak, lijkt me toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef leonnekes het volgende:
De eerste toeschouwers van AZ gaan alweer naar huis
Klasse keeper, goede keuze om hem te halen en meteen in basis te zetten ipv waterman aanhouden, die ik zeker ook niet slecht vond maar romero is toch nog net klasse beter.quote:
Hij straalt ook veel meer uit. Bovendien vind ik zijn stijl van keepen leuker om naar te kijken. Lekker fel en niet bang om uit zijn box te komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Klasse keeper, goede keuze om hem te halen en meteen in basis te zetten ipv waterman aanhouden, die ik zeker ook niet slecht vond maar romero is toch nog net klasse beter.
Ja, leuk. Behalve als hij te laat komt, dan oogt het onnozel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij straalt ook veel meer uit. Bovendien vind ik zijn stijl van keepen leuker om naar te kijken. Lekker fel en niet bang om uit zijn box te komen.
Inderdaad 150% inzet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef wolferl het volgende:
Zal je zien dat Sparta tegen Ajax in een bloedvorm is.
waterman was kwa stijl niet veel anders, en die ging ook vrolijk een man uitkappen in strafschopgebied... maar hij was net als romero beetje een aparte maar bij hem was dat een nadeel; hij had wat rare fouten somsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij straalt ook veel meer uit. Bovendien vind ik zijn stijl van keepen leuker om naar te kijken. Lekker fel en niet bang om uit zijn box te komen.
Inderdaad het stadion is alweer een stuk voller. En de klappers worden weer veelvuldig gebruiktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef Kriegel het volgende:
Dit gaat gewoon de goede kant op.
quote:
Dude, laten we voor de grap eens aan de binnenkant van onze ogen gaan kijken naar Ajax, en wat er zou gebeuren in de ArenA als die als 11e eindigen. Zo werkt publiek nou eenmaal, dat is echt niet inherent aan één club.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Inderdaad het stadion is alweer een stuk voller. En de klappers worden weer veelvuldig gebruikt
Dan zitten ze bij AZ als Ajax 11e wordtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dude, laten we voor de grap eens aan de binnenkant van onze ogen gaan kijken naar Ajax, en wat er zou gebeuren in de ArenA als die als 11e eindigen. Zo werkt publiek nou eenmaal, dat is echt niet inherent aan één club.
Wat denk je er zelf over? Verwacht eigenlijk dat Willem II dit gaat winnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:40 schreef venomsnake het volgende:
Eens kijken of Vitesse eindelijk eens 3 punten weet te pakken.
Moeilijk te zeggen.. Ik denk dat beide teams wel aan elkaar gewaagd zijn. Demouge scoort er wel vrolijk op los tot dusver, ik denk als je dat gevaar kunt uitschakelen je een stap in de goede richting zet. Ik snap alleen niet dat Kolk op de bank zit bij Vitesse. Maar het moet zolangzamerhand toch eens een beetje gaan lopen bij Vitesse zou je zeggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je er zelf over? Verwacht eigenlijk dat Willem II dit gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |