hij kan echt beter naar jupiler league gaan, de belgische of onze... liever de belgische want elke voetbalkijkende nederlander wordt onwel als ze hem zien invallenquote:
ze wonnen wel van de kampioenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou de tegenstanders zijn ook echt wereldtoppers
Die actie heeft Nederland ook veel CL punten gekost die gisteren grotendeels gelukkig gerepaeerd is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
Bij 4-0 durft van Gaal Koenders wel te brengen moet altijd denken aan die dramatische invalbeurt
tegen Nurnberg uefacup
oh wacht dat is normaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heuj koenders leid een tegenaanval in
Dat vroeg ik me vorig jaar ook al af...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef GieJay het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar het az van vorig jaar gebleven is?
Leuk hè, die afwisseling?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorig jaar ook al af...
Van Gaal heeft het gemanagedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef GieJay het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar het az van vorig jaar gebleven is?
PSV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef wolferl het volgende:
Maar wees redelijk, wat Sparta laat zien vandaag lijkt bij verre niet op voetbal.
Hetzelfde met Willem II afgelopen week.
Ik wil AZ nog wel eens zien tegen Groningen, Twente, Heerenveen, NEC, NAC, Ajax, Feyenoord.
PSV is slechter dan Willem II en Spartaquote:
Sparta deed het anders ook goed tegen PSV hoor. En Volendam had er ook punten kunnen pakken.quote:
Ik beweer ook niet dat PSV momenteel almachtig is hoor, maar daadwerkelijk winnen van die gasten i.p.v. 1-0 verliezen is gewoon nóóit makkelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sparta deed het anders ook goed tegen PSV hoor. En Volendam had er ook punten kunnen pakken.
Oh ja, die hebben we ook nog. maar Luijckxszz zit toch niet op de bank?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Kriegel het volgende:
Louis? Luijckx? Nu misschien? Goed moment? Hmmm?
Ik ben PSV supporter, maar PSV heeft naar mijn idee gewoon het slechtste team van de laatste 20 jaar, dus iedereen heeft kansquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat PSV momenteel almachtig is hoor, maar daadwerkelijk winnen van die gasten i.p.v. 1-0 verliezen is gewoon nóóit makkelijk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10! 10! 10!
Dat dan weer wel, pluspuntje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |