Het treurige is dat zelfs ik dan misschien toch voor Sweet Child O Mine gaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Finale word gewoon Sweet Child O'Mine vs Kayleigh, waar Marillion met zn staart tussen zn benen afdruipt
quote:Cure - A Forest
Michael Jackson - Thriller
Eurythmics - Sweet Dreams
Marillion - Kayleigh
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef Luutgaert het volgende:
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
Guns N' Roses - Paradise City
EXACT tegenovergestelde gedachte van mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:28 schreef belsen het volgende:
Cure - A Forest
Eurythmics - Sweet Dreams
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine
Guns N' Roses - Paradise City
Metallica - One
Voor mij geen echte 80's.
Marillion - Kayleigh
heb ik dan nog het minste mee
Verder mis ik nu sowieso veel 'echte' 80s pop.
Ik ook, maar ja, kijk je naar de top2000 of vroeger de top 100 allertijden dan staan deze nummers ook hoger dan de pop liedjes. Sad but True om met een in de jaren 80 ondergewaardeerd en in de jaren 90 overgewaardeerd bandje te sprekenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:28 schreef belsen het volgende:
Verder mis ik nu sowieso veel 'echte' 80s pop.
Kut hè democratie! Had de echte Khadafi ook last van...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:09 schreef Kadafi het volgende:
Hoepel toch op met jullie guns n'roses, zó niet 80's en wat een kutmuziek ook
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen nu op die derde ranks bagger pop uit de 80's gaat stemmen.
Nummers als One en Sweet Child zijn kwalitatief gewoon veel en veeeeel hoger dan die andere meuk.
Zou tijd worden iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef DrMarten het volgende:
The Cure - A Forest
Simple Minds - Don't you forget about me
Marillion - Kayleigh
Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made Of This)
Mag nu eindelijk die vervelende Michael Jackson er eens uit
Nou nee. One en Sweet Child zijn aardige rock/metal nummers, maar er zijn vele tientallen betere nummers gemaakt dan die twee in die genres. Thriller daarentegen is een popklassieker waar nog steeds maar weinig nummers tegenop kunnen. En Sweet Dreams is een van de toppers uit de new wave/synthpop, toch een van de grotere genres in de jaren 80. Dus verdienen Metallica en Guns 'n Roses hun positie minder dan de overige deelnemers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen nu op die derde ranks bagger pop uit de 80's gaat stemmen.
Nummers als One en Sweet Child zijn kwalitatief gewoon veel en veeeeel hoger dan die andere meuk.
juist!quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:46 schreef ethiraseth het volgende:
Thriller daarentegen is een popklassieker waar nog steeds maar weinig nummers tegenop kunnen. En Sweet Dreams is een van de toppers uit de new wave/synthpop, toch een van de grotere genres in de jaren 80. Dus verdienen Metallica en Guns 'n Roses hun positie minder dan de overige deelnemers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef horned_reaper het volgende:
Als je nooit met je armen om een meid rond een kampvuur op het strand hebt gezeten, terwijl op de achtergrond iemand 'Sweet Child of Mine' op zijn gitaar ten gehore brengt, kan je de voorkeur ook niet begrijpen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou nee. One en Sweet Child zijn aardige rock/metal nummers, maar er zijn vele tientallen betere nummers gemaakt dan die twee in die genres. Thriller daarentegen is een popklassieker waar nog steeds maar weinig nummers tegenop kunnen. En Sweet Dreams is een van de toppers uit de new wave/synthpop, toch een van de grotere genres in de jaren 80. Dus verdienen Metallica en Guns 'n Roses hun positie minder dan de overige deelnemers.
Dat is heel wat anders als dat horned_reaper het kwalitatief beter noemt, alsof dat een vasstaand feit is. Het gaat om persoonlijke voorkeur, wat voor reden dan ook. Over muziek kun je toch niet objectief oordelen wat h_r wel probeert.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:02 schreef Xessive het volgende:
Als je nooit met je armen om een meid rond een kampvuur op het strand hebt gezeten, terwijl op de achtergrond iemand 'Sweet Child of Mine' op zijn gitaar ten gehore brengt, kan je de voorkeur ook niet begrijpen.
Je mag er max. 4 kiezen, dus minder mag ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef Fallen het volgende:
moet je er trouwens 4 kiezen? of mag je er maximaal 4 kiezen...? (mij niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd)
En terecht! Als iemand een exponent was in de 80-iger jaren was hij het toch wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef DrMarten het volgende:
Nog steeds Michal Jackson in de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |