Wat snap je niet aan het kiezen van 2 nummers?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:00 schreef peaceman het volgende:
Michael Jackson - Thriller
Wat snap jij niet aan het kiezen van MAX 2 nrs?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het kiezen van 2 nummers?
Zo is het concurrentie beetje zwakker maken hé!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het kiezen van MAX 2 nrs?
Dat je er geen 3 of 4 kiest.... Lijkt me logisch dat je in een halve finale 2 overhoudt voor een finale en er dus ook 2 kiestquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het kiezen van MAX 2 nrs?
Eens...anders had je net zo goed al die rondes over kunnen slaan en meteen aan iedereen zijn favoriete nummer kunnen vragen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je er geen 2 of 3 kiest.... Lijkt me logisch dat je in een halve finale 2 overhoudt voor een finale en er dus ook 2 kiest
Maximaal 2 betekent: minimaal 1 en hoogstensl 2. Ofwel je hebt de vrije (!) keus om er 1 of 2 te kiezen. Zeurpiet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je er geen 3 of 4 kiest.... Lijkt me logisch dat je in een halve finale 2 overhoudt voor een finale en er dus ook 2 kiest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |