Als jij jezelf als Republikein beschouwt, dan moet je ook voor hun zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, ik steun Obama, maar ik beschouw mezelf nog steeds meer als Republikein dan als Democraat. Hadden de Republikeinen maar met een beter ticket moeten komen.
Dan ben ik geen Republikein volgens jouw definitie, dan ben ik een rechts-leunende independent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jij jezelf als Republikein beschouwt, dan moet je dat stemmen ook.
ongeacht wat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jij jezelf als Republikein beschouwt, dan moet je ook voor hun zijn.
Wat een bullshit zeg. Het is bijna een feit te noemen dat Obama en Biden bij elkaar heel veel meer intellect en wijsheid hebben dan McCain en Palin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is in dit topic als volgt:
Als je aanhanger van A bent bash je B
Als je aanhanger van B bent bash je A
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, ik steun Obama, maar ik beschouw mezelf nog steeds meer als Republikein dan als Democraat. Hadden de Republikeinen maar met een beter ticket moeten komen.
Ach ja ... zoals iemand anders in deze topic-reeks al zei (maar nu in eigen woorden):quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap je het dan niet? Het is thé ticket for America!
Obama is niet sterker wat betreft economie, daar heeft hij verder ook geen achtergrond in. En Biden vind ik ook niet zo snugger eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Het is bijna een feit te noemen dat Obama en Biden bij elkaar heel veel meer intellect en wijsheid hebben dan McCain en Palin.
McCain weet niets van economie, heeft ie zelf ook toegegeven, en de interviews van Palin met Couric laten zien dat Palin eigenlijk ook helemaal niets weet over welk onderwerp dan ook.
En dan heb ik het nog niet eens over het verschil in ideëen.
Dat uiteraard niet, maar in het geval van de Amerikaanse verkiezingen wel.quote:
Hier stop ik al met lezen want het is de reinste flauwekul wat je hier verkondigd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Het is bijna een feit te noemen dat Obama en Biden bij elkaar heel veel meer intellect en wijsheid hebben dan McCain en Palin.
Palin is geen groentje?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier stop ik al met lezen want het is de reinste flauwekul wat je hier verkondigd.
Joe Biden is een oude alcoholist en Obama een onwetend groentje met een goede studie.
"Biden attended the University of Delaware in Newark, where by his own later description he was a lazy student.[11] " Biden, Promises to Keep, pp. 26.
Grappig, Bush had ook een alcoholprobleem en stond bekend als een 'lazy' student.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier stop ik al met lezen want het is de reinste flauwekul wat je hier verkondigd.
Joe Biden is een oude alcoholist en Obama een onwetend groentje met een goede studie.
"Biden attended the University of Delaware in Newark, where by his own later description he was a lazy student.[11] " Biden, Promises to Keep, pp. 26.
Oh, in dat geval zou Palin toch voor moeten staan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:21 schreef USAISCOOL het volgende:
al die Obama hype die man gaat gewoon verliezen.. McCain/Palin gaan winnen let maar op...
volgens mij pollen ze soms ook Canadezen logish dat Obama dan voor ligt.
Hangt ervan af of je het eens bent met hoe het nu gaat met het land. Blind vertrouwen in je partij is gevaarlijk maar ZEKER tijdens verkiezingen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat uiteraard niet, maar in het geval van de Amerikaanse verkiezingen wel.
Bush was een feestbeest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Grappig, Bush had ook een alcoholprobleem en stond bekend als een 'lazy' student.
Wat jij wiltquote:
QED... Het is geen fonetiek, het is semantiekquote:Maak jij je maar geen zorgen over mijn kennis van fonetiek
Het zijn geen compleet ongerelateerde begrippen, het is gewoon niet hetzelfde.. Punt.quote:echter zullen de meeste niet-taalkundigen stem en accent niet als twee compleet ongerelateerde begrippen zien.
Precies, Obama's campagne is vele malen krachtiger dan die van McCain.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Ze heeft schijnbaar geen idee dat er bij campagne voeren in een staat meer komt kijken dan speeches oplezen. Je hebt om effectief campagne te kunnen voeren in een staat op zijn minst een aantal community organizers (yuk) en vrijwilligers (yuk) nodig. Op 538 is gisteren een stuk gezet waaruit blijkt dat er een groot verschil is tussen de ground campaigns van beide kandidaten: http://www.fivethirtyeigh(...)county-missouri.html
Omdat Alaska dicht bij Canada ligt..? nee zo werkt dat niet. Canadezen zijn over het algemeen meer voor de Democraten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zou Palin toch voor moeten staan?
Vergeet de cocaïne niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Grappig, Bush had ook een alcoholprobleem en stond bekend als een 'lazy' student.
Zucht, eeuwige arrogante mierenneuker, ga je over iets belangrijks druk maken....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat jij wilt![]()
[..]
QED... Het is geen fonetiek, het is semantiek![]()
[..]
Het zijn geen compleet ongerelateerde begrippen, het is gewoon niet hetzelfde.. Punt.
V.
Komop zeg, moet ik serieus gaan verdedigen dat poll-bureau's geen Canadezen interviewen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:24 schreef USAISCOOL het volgende:
[..]
Omdat Alaska dicht bij Canada ligt..? nee zo werkt dat niet. Canadezen zijn over het algemeen meer voor de Democraten.
De laatste keren dat ik Bush de hemel in zat te prijzen vanwege zijn gefeest (lees: gesnuif) begonnen de linkse huilies in eens te zeggen dat Bush nooit coke had gebruikt, omdat het toen heel even niet in hun straatje paste.quote:
Fijn dat je je aangesproken voeltquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zucht, eeuwige arrogante mierenneuker, ga je over iets belangrijks druk maken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |