abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62126371
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Tsja, ik steun Obama, maar ik beschouw mezelf nog steeds meer als Republikein dan als Democraat. Hadden de Republikeinen maar met een beter ticket moeten komen.
Als jij jezelf als Republikein beschouwt, dan moet je ook voor hun zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:48:51 #127
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62126392
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij jezelf als Republikein beschouwt, dan moet je dat stemmen ook.
Dan ben ik geen Republikein volgens jouw definitie, dan ben ik een rechts-leunende independent.
pi_62126396
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij jezelf als Republikein beschouwt, dan moet je ook voor hun zijn.
ongeacht wat?
Calm down, please!
pi_62126479
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:15 schreef qonmann het volgende:

[..]

Het is in dit topic als volgt:
Als je aanhanger van A bent bash je B
Als je aanhanger van B bent bash je A
Wat een bullshit zeg. Het is bijna een feit te noemen dat Obama en Biden bij elkaar heel veel meer intellect en wijsheid hebben dan McCain en Palin.

McCain weet niets van economie, heeft ie zelf ook toegegeven, en de interviews van Palin met Couric laten zien dat Palin eigenlijk ook helemaal niets weet over welk onderwerp dan ook.

En dan heb ik het nog niet eens over het verschil in ideëen.
pi_62126503
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Tsja, ik steun Obama, maar ik beschouw mezelf nog steeds meer als Republikein dan als Democraat. Hadden de Republikeinen maar met een beter ticket moeten komen.

Snap je het dan niet? Het is thé ticket for America!
pi_62126562
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Snap je het dan niet? Het is thé ticket for America!
Ach ja ... zoals iemand anders in deze topic-reeks al zei (maar nu in eigen woorden):

Als de voor Obama/Biden kiezen hebben ze nog een kleine kans om uit de beerput te kruipen die ze voor zichzelf hebben gecreëerd. Zo niet dan krijgen ze de president die ze verdienen en dan zitten wij hier goed terwijl dat land zich naar de klote helpt.

Perfect popcorn-moment.
Calm down, please!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:01:42 #132
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62126624
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg. Het is bijna een feit te noemen dat Obama en Biden bij elkaar heel veel meer intellect en wijsheid hebben dan McCain en Palin.

McCain weet niets van economie, heeft ie zelf ook toegegeven, en de interviews van Palin met Couric laten zien dat Palin eigenlijk ook helemaal niets weet over welk onderwerp dan ook.

En dan heb ik het nog niet eens over het verschil in ideëen.
Obama is niet sterker wat betreft economie, daar heeft hij verder ook geen achtergrond in. En Biden vind ik ook niet zo snugger eigenlijk.

Maarja, ik vind Palin dommer dan Biden, en McCain dommer dan Obama, dus uiteindelijk...
pi_62126696
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ongeacht wat?
Dat uiteraard niet, maar in het geval van de Amerikaanse verkiezingen wel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62126887
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Hier stop ik al met lezen want het is de reinste flauwekul wat je hier verkondigd.
Joe Biden is een oude alcoholist en Obama een onwetend groentje met een goede studie.

"Biden attended the University of Delaware in Newark, where by his own later description he was a lazy student.[11] " Biden, Promises to Keep, pp. 26.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_62126919
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef laforest het volgende:

[..]

Hier stop ik al met lezen want het is de reinste flauwekul wat je hier verkondigd.
Joe Biden is een oude alcoholist en Obama een onwetend groentje met een goede studie.

"Biden attended the University of Delaware in Newark, where by his own later description he was a lazy student.[11] " Biden, Promises to Keep, pp. 26.
Palin is geen groentje?

Biden houdt van een drankje, maar dat doet bijna iedereen. Biden is tenminste niet zo seniel als McCain.
pi_62126946
quote:

[..]

Grappig, Bush had ook een alcoholprobleem en stond bekend als een 'lazy' student.
pi_62126980
al die Obama hype die man gaat gewoon verliezen.. McCain/Palin gaan winnen let maar op...
volgens mij pollen ze soms ook Canadezen logish dat Obama dan voor ligt.
pi_62127007
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:21 schreef USAISCOOL het volgende:
al die Obama hype die man gaat gewoon verliezen.. McCain/Palin gaan winnen let maar op...
volgens mij pollen ze soms ook Canadezen logish dat Obama dan voor ligt.
Oh, in dat geval zou Palin toch voor moeten staan?
pi_62127018
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat uiteraard niet, maar in het geval van de Amerikaanse verkiezingen wel.
Hangt ervan af of je het eens bent met hoe het nu gaat met het land. Blind vertrouwen in je partij is gevaarlijk maar ZEKER tijdens verkiezingen.

Als je denkt dat alle oorlogen, dreiging van meer oorlog, de sociale en economische ondergang en de ingetrokken vrijheden van burgers in de USA het pad vooruit zijn dan is McCain je man. Je moet dan ook wel een goed vertrouwen hebben in de vent z'n gezondheid want zo niet dan moet je het met Palin doen (God verbiede).

Wanneer je denkt dat Amerika een beetje meer op zichzelf moet letten, reden en logica boven blinde loyaliteit en patriotisme staan, de kloof tussen rijk en arm kleiner moet en de constitutionele wetten en rechten meer in acht genomen dienen te worden dan heb je meer aan Obama.

Zoals ik het een beetje zie: Ben je zelf een rijke industrieel en geef je meer om het welvaren van jouw individu dan het welvaren van je volk > McCain ... Ben je een hardwerkende Jan Modaal met drie hypotheken en geen garantie voor de toekomst > Obama.

Ik weet ook wel dat de lobbyisten uiteindelijk veel sterker zijn dan de beloften die gemaakt zijn tijdens verkiezingen maar ik ben er eveneens van overtuigd dat lobbyisten de afgelopen acht jaar zeer makkelijk zich hebben kunnen nestelen in het Witte Huis met G.W..

Verder ben ik er van overtuigd dat het globaal gezien beter is om een academicus in het Witte Huis te hebben dan een gemaakt leger officier. (Waarom gemaakt? Omdat je als piloot je rang krijgt ... niet verdient op basis van leidinggevende capaciteiten). Denkende man vs. knoppendrukker.
Calm down, please!
pi_62127024
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Grappig, Bush had ook een alcoholprobleem en stond bekend als een 'lazy' student.
Bush was een feestbeest.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:23:26 #141
136 V.
Like tears in rain...
pi_62127026
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:30 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wat ben je toch een drol...
Wat jij wilt
quote:
Maak jij je maar geen zorgen over mijn kennis van fonetiek
QED... Het is geen fonetiek, het is semantiek
quote:
echter zullen de meeste niet-taalkundigen stem en accent niet als twee compleet ongerelateerde begrippen zien.
Het zijn geen compleet ongerelateerde begrippen, het is gewoon niet hetzelfde.. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62127027
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Ze heeft schijnbaar geen idee dat er bij campagne voeren in een staat meer komt kijken dan speeches oplezen. Je hebt om effectief campagne te kunnen voeren in een staat op zijn minst een aantal community organizers (yuk) en vrijwilligers (yuk) nodig. Op 538 is gisteren een stuk gezet waaruit blijkt dat er een groot verschil is tussen de ground campaigns van beide kandidaten: http://www.fivethirtyeigh(...)county-missouri.html
Precies, Obama's campagne is vele malen krachtiger dan die van McCain.
pi_62127059
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Oh, in dat geval zou Palin toch voor moeten staan?
Omdat Alaska dicht bij Canada ligt..? nee zo werkt dat niet. Canadezen zijn over het algemeen meer voor de Democraten.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:25:39 #144
136 V.
Like tears in rain...
pi_62127066
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vergeet de cocaïne niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:26:40 #145
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62127086
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat jij wilt
[..]

QED... Het is geen fonetiek, het is semantiek

[..]

Het zijn geen compleet ongerelateerde begrippen, het is gewoon niet hetzelfde.. Punt.

V.
Zucht, eeuwige arrogante mierenneuker, ga je over iets belangrijks druk maken....
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:26:49 #146
136 V.
Like tears in rain...
pi_62127094
quote:

Obama een onwetend groentje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62127110
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:24 schreef USAISCOOL het volgende:

[..]

Omdat Alaska dicht bij Canada ligt..? nee zo werkt dat niet. Canadezen zijn over het algemeen meer voor de Democraten.
Komop zeg, moet ik serieus gaan verdedigen dat poll-bureau's geen Canadezen interviewen?
pi_62127124
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vergeet de cocaïne niet.

V.
De laatste keren dat ik Bush de hemel in zat te prijzen vanwege zijn gefeest (lees: gesnuif) begonnen de linkse huilies in eens te zeggen dat Bush nooit coke had gebruikt, omdat het toen heel even niet in hun straatje paste.

Heb even geen zin om het topic terug te zoeken, maar het was erg hilarisch.
pi_62127129
Nou laforest, geef eens antwoord dat Palin geen politiek groentje is.

"Let's shake things up" .
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:28:57 #150
136 V.
Like tears in rain...
pi_62127136
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Zucht, eeuwige arrogante mierenneuker, ga je over iets belangrijks druk maken....
Fijn dat je je aangesproken voelt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')