Ze heeft schijnbaar geen idee dat er bij campagne voeren in een staat meer komt kijken dan speeches oplezen. Je hebt om effectief campagne te kunnen voeren in een staat op zijn minst een aantal community organizers (yuk) en vrijwilligers (yuk) nodig. Op 538 is gisteren een stuk gezet waaruit blijkt dat er een groot verschil is tussen de ground campaigns van beide kandidaten: http://www.fivethirtyeigh(...)county-missouri.htmlquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Grappig, gaat Palin eindelijk in haar eentje campaignen? Eerst mocht dat niet van McCain ofzo, omdat ze anders dikke fouten maakte.
Maar ook de schaamteloze opluchting dat die opblaaspop niet is afgegaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef Montov het volgende:
HHEEHH!
Ik verwacht dat Jon Stewart dit gaat oppakken icm Cheney.
Ik vanochtend het hele debat nog een keer bekeken maar ze heeft een geweldige en boeiende stem. Vooral zoals ze nucular zegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een accent is iets anders dan een stem
Ik begin steeds meer op FOK! te merken dat discussies nóg moeilijker verlopen dan ze al verlopen omdat mensen eenvoudigweg de betekenis van woorden niet meer weten... Godskolere...
V.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef Montov het volgende:
HHEEHH!
Ik verwacht dat Jon Stewart dit gaat oppakken icm Cheney.
quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:10 schreef Montov het volgende:
Laat me raden laforest, FOX News berichten?
Wat ben je toch een drol...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer op FOK! te merken dat discussies nóg moeilijker verlopen dan ze al verlopen omdat mensen eenvoudigweg de betekenis van woorden niet meer weten... Godskolere...
V.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:30 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Palin treads carefully between fundamentalist beliefs and public policy
Her faith views are strong and sometimes controversial. Her aides say she seeks to share but not impose her faith; her critics say she has 'a fine-tuned sense of how far to push.'
ANCHORAGE -- Soon after Sarah Palin was elected mayor of the foothill town of Wasilla, Alaska, she startled a local music teacher by insisting in casual conversation that men and dinosaurs coexisted on an Earth created 6,000 years ago -- about 65 million years after scientists say most dinosaurs became extinct -- the teacher said.
After conducting a college band and watching Palin deliver a commencement address to a small group of home-schooled students in June 1997, Wasilla resident Philip Munger said, he asked the young mayor about her religious beliefs.
Palin told him that "dinosaurs and humans walked the Earth at the same time," Munger said. When he asked her about prehistoric fossils and tracks dating back millions of years, Palin said "she had seen pictures of human footprints inside the tracks," recalled Munger, who teaches music at the University of Alaska in Anchorage and has regularly criticized Palin in recent years on his liberal political blog, called Progressive Alaska.
The idea of a "young Earth" -- that God created the Earth about 6,000 years ago, and dinosaurs and humans coexisted early on -- is a popular strain of creationism.
Though in her race for governor she called for faith-based "intelligent design" to be taught along with evolution in Alaska's schools, Gov. Palin has not sought to require it, state educators say.
Lees meer ...
quote:
Hahaha...quote:
Dat is gewoon "convenient stupidity".quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
aldus een Obama aanhangerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha...
Ze was compleet bagger in het debat, maar omdat de verwachtingen nog lager dan compleet bagger waren deed ze het goed.
Republikeinen-logica.
Nee dat helpt, in een staat waar sowieso Republikeins gestemd wordt met dit soort reclame rondlopenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:30 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus iedereen met een logisch nadenkend brein.quote:
Vooral haar opening m.b.t. wiens schuld het was dat Amerika financiele problemen heeft deed ze zo goed!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha...
Ze was compleet bagger in het debat, maar omdat de verwachtingen nog lager dan compleet bagger waren deed ze het goed.
Republikeinen-logica.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Aldus iedereen met een logisch nadenkend brein.
Zoals wheelgunner?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is in dit topic als volgt:
Als je aanhanger van A bent bash je B
Als je aanhanger van B bent bash je A
Het valt me alleen wel tegen dat jij een Democraat bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben een verfrissende uitzondering...
Tsja, ik steun Obama, maar ik beschouw mezelf nog steeds meer als Republikein dan als Democraat. Hadden de Republikeinen maar met een beter ticket moeten komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het valt me alleen wel tegen dat jij een Democraat bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |