abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:39:22 #51
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62108890
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat beweer ik keer op keer. Dit is niks.
Boring zelfs
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:41:18 #52
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62108941
quote:
Characteristics as senator
With a net worth between $59,000 and $366,000, and almost no outside income or investment income, he is consistently ranked as one of the least wealthy members of the Senate.[61][62][63] Biden states that he has been listed as the second poorest member in Congress, a distinction that he is not proud of, but attributes it to being elected early in his career.[64]
http://en.wikipedia.org/wiki/Joe_biden

Hij sprak dus de waarheid toen hij het erover had dat zijn enige grote bezit zijn huis is. Meestal overdrijven politici grotelijks hun averageness ("Ik ben van de middenklasse" enzo als hun ouders gewoon 6 miljoen op de bank hadden staan).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62109047
Palin heeft het duidelijk verloren, niet omdat Biden zo geweldig was, maar omdat ze die hopeloze McCain en zijn warrige politieke lijn moet verdedigen. Een beetje als Miss South Carolina die wel weet waarom 20% van de bevolking Amerika niet op de kaart kan vinden, ook weet dat haar overtuiging ongewenst is (als ze een linkse troela was geweest was ze vast over betere scholing begonnen), en zodoende begint te stamelen.

Was ik trouwens de enige die zich een kwart van de tijd afvroeg waar de neuk Biden het over had? Ik vind het een gluiperige ras politicus. Palin was redelijk sterk zolang ze wist waar ze het over had, hetgeen ook ongeveer een kwart van de tijd was.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:47:50 #54
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62109098
En weer een mogelijkheid minder voor McCain om Obama in te halen. Nog 2 debatten, en 5 weken te gaan.

McCain heeft overigens wel een goede peiling in Minnesota, waar SUSA McCain op +1 heeft, ten opzichte van de -2 3 weken geleden. Het gemiddelde van de peilingen in Minnesota blijft voor Obama nog positief (+5).

Aan de andere kant heeft Obama een verrassend goede peiling in New Hampshire: + 10 door Rasmussen, waar het ruim een week geleden nog -2 was. Gemiddeld volgens rcp.com staat Obama op +4.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62109327
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:45 schreef SeventhWave het volgende:
Palin heeft het duidelijk verloren.
....
Was ik trouwens de enige die zich een kwart van de tijd afvroeg waar de neuk Biden het over had? Ik vind het een gluiperige ras politicus. Palin was redelijk sterk zolang ze wist waar ze het over had,
Dit vind ik een beetje tegenstrijdig.

Ik vind overigens wel dat ze gewonnen heeft, maar kennelijk ben ik de enige hier.
Ik vond Biden maar zwak optreden, ik zie geen "change" van uit hem komen zoals Obama in zijn slogans beloofd.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_62109600
Laforest, vind je McCain wel een geloofwaardige ´agent of change´ gezien zijn stemgedrag in de Senaat. En wanneer zette McCain zijn ticket in het kader van ´change´ en wanneer deed Obama dat?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_62109677
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:11 schreef Argento het volgende:
Laforest, vind je McCain wel een geloofwaardige ´agent of change´ gezien zijn stemgedrag in de Senaat. En wanneer zette McCain zijn ticket in het kader van ´change´ en wanneer deed Obama dat?
Ik denk dat McCain wel voor verandering staat, hij wordt als "links" gezien door een hoop republikeinen. Ik denk dat er nog nooit zo'n mooie balans is geweest als nu. Sarah Palin, vrouw en rechts, John McCain "links" en man.
Geweldig duo
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_62109781
Daily Show van gisteren

quote:
We loves the bill!
We hates the bill!!!
We .. we loves the bill!
Haaaates the bill!!!

It's an unfair joke, because ... Golem is an old man, corrupted by his quest for ultimate power and ermm... [gulps]"

P.S.: Klik image om show te dl-en (180 Mb)

[ Bericht 10% gewijzigd door Googolplexian op 03-10-2008 17:44:55 ]
Calm down, please!
pi_62109848
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:58 schreef laforest het volgende:
Ik vind overigens wel dat ze gewonnen heeft, maar kennelijk ben ik de enige hier.
Ik vond Biden maar zwak optreden, ik zie geen "change" van uit hem komen zoals Obama in zijn slogans beloofd.
Ik vond Biden over het algemeen ook zeer zwak, maar ik zie geen duidelijke koers wijziging van McCain vergeleken met Bush. Zijn support voor de bailout is onzinnig, de oorlog in Irak en Afghanistan is onzinnig, en verder een volkomen gebrek aan zinnige voorstellen voor verandering.

Amerika heeft blijkbaar de keus tussen Piet.. en Zwarte Piet, een duidelijk verschil zie ik niet.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:28:16 #60
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62109924
Hahaha, we hadden al het Obama kinderkoor, maar dit is echt lachen...

De black brothers van de Obama Jugend !
Allemaal architecten en ingenieurs in wording (naar eigen zeggen), die de SS-Obersturmbannfuehrer uithangen:

pi_62111524
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:06 schreef pberends het volgende:
Begin van het debat was leuk, Palin en Biden gaan naar elkaar toe. Palin: "Nice to meet you!!!! Can I call you Joe??"

LOL!
Duh, ik vond dat al verdacht, en ja hoor, wat blijkt? Dat was alleen maar om een belegen mop erin te krijgen: "Say it aint so, Joe"

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_62111710
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:28 schreef Perico het volgende:

Allemaal architecten en ingenieurs in wording (naar eigen zeggen), die de SS-Obersturmbannfuehrer uithangen:

Geweldig! Alle racisten halen nu Hitler aan! Dat is echt prachtig! Het laat wel zien hoe wanhopig jullie zijn, zeg! Meer! Meer van dit soort vergelijkingen! Uitmuntend!

Ten eerste: dat ze SSers worden, dat is naar JOUW zeggen, dus ... Ooooh wacht effe! we moeten jou, als racist, eerder geloven dan wat zij zelf zeggen natuurlijk!! sorry hoor, ikke nie weet.

Ten tweede ... hoe weet jij zo goed wat een SSer doet? Want dat je goed hebt opgelet bij geschiedenis, wil er bij mij niet in.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_62111756
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:47 schreef Montov het volgende:
En weer een mogelijkheid minder voor McCain om Obama in te halen. Nog 2 debatten, en 5 weken te gaan.

McCain heeft overigens wel een goede peiling in Minnesota, waar SUSA McCain op +1 heeft, ten opzichte van de -2 3 weken geleden. Het gemiddelde van de peilingen in Minnesota blijft voor Obama nog positief (+5).

Aan de andere kant heeft Obama een verrassend goede peiling in New Hampshire: + 10 door Rasmussen, waar het ruim een week geleden nog -2 was. Gemiddeld volgens rcp.com staat Obama op +4.
tsja, het schijnt dat rcp.com een beetje mccain bevooroordeeld is.

probeer pollster.com

pi_62112242
quote:
Ja ja, en dit is WEL gezond zeker ...

pi_62112879
Hou is op met die youth camps bullshit zeg, wat een onzin is dat.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:56:54 #66
227671 Cith
Of Scotland
pi_62112965
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef pberends het volgende:
Is Hou op? Wie is Hou en waarom is hij op!?
C = X...
PM me voor 100 EUR! (en dat is serieus, probeer maar! :P )
pi_62113043
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:59:45 #68
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62113049
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef pberends het volgende:
Want jij zou niet precies hetzelfde doen als zoiets voor Palin en of McCain gebeurde? Iets aan je overtrokken reacties op de kleinste dingen uit dat kamp doet me denken dat je daar ook keihard op zou springen...
pi_62113071
quote:
Gallup Daily: Obama Leading by 7 Points

Today marks full week of Obama leading by significant margin

http://www.gallup.com/pol(...)-Leading-Points.aspx

Rasmussen ook 7 punten voor
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:01:36 #70
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62113091
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:00 schreef Caesu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

http://www.gallup.com/pol(...)-Leading-Points.aspx

Rasmussen ook 7 punten voor
Ik wilde het net posten, ik denk eerlijk gezegd dat we McCain de komende dagen iets zullen zien inlopen door het beter dan verwachte optreden van Palin.
pi_62113365
quote:

wel grappig.
ze beseffen alleen niet dat ze McCain helpen met zo'n filmpje.
pi_62113371
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik wilde het net posten, ik denk eerlijk gezegd dat we McCain de komende dagen iets zullen zien inlopen door het beter dan verwachte optreden van Palin.
Beter dan verwacht? Ze hield een standaard conservatieve toespraak zonder vragen te beantwoorden (en dat kan ze), en zelfs dan maakt ze behoorlijke fouten. Als dat 'beter dan verwacht' is, dan verwachtte je heel weinig.
pi_62113412
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Beter dan verwacht? Ze hield een standaard conservatieve toespraak zonder vragen te beantwoorden (en dat kan ze), en zelfs dan maakt ze behoorlijke fouten. Als dat 'beter dan verwacht' is, dan verwachtte je heel weinig.
De pers was bijna unaniem ..het was beter dan verwacht
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62113468
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:56 schreef Cith het volgende:

[..]

Is Hou op? Wie is Hou en waarom is hij op!?
's .
pi_62113484

Deze mooie foto sierde de voorpagina van het NRC vandaag.
(voor de tekst zie de site van die krant)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')