Subtiel is volgens mij niet haar middle namequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja preciesje hint is niet echt subtiel fas
Nee alsjeblieft niet dat hebben jullie al genoeg gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
I got it, we moeten over jou gaan praten.Maar dan moet je ons wel even wat details over jezelf gaan vertellen, dat snap jij ook nog wel of niet?
Wat een geniaal woord is dat toch ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa jaa spellingnazi, wil je nou nog een geile date met me of niet
Oké oké, sollyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heet Dario.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet dat hebben jullie al genoeg gedaan.
Vertel jij eens wat over jezelf.
Vertel eens over je hobbies.
Hihi ja. vind ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat een geniaal woord is dat toch ook![]()
Hij helpt je alleen maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij helpt je alleen maarsommigen zijn dan dankbaar.
Meen me trouwens te herinneren dat je zelf ook zei dat je een spellingnazi was.
En als je het niet leuk vind, kom je gewoon niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
daarom zit ik nu ook in de les natuurlijk.
Als ik het niet leuk vind moet ik wel neigingen onderdrukken om niet heen te gaan ja, maar ik spijbel zeldenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En als je het niet leuk vind, kom je gewoon niet?
Deed ik dat ook maar wat minder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik het niet leuk vind moet ik wel neigingen onderdrukken om niet heen te gaan ja, maar ik spijbel zelden
ze kan me ook keihard genegeerd hebbenquote:
Jup, dat is natuurlijk altijd een optiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:42 schreef gers het volgende:
[..]
ze kan me ook keihard genegeerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |