Weinig opwindendquote:
Dat is echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OVERIGENS, er bestaan dus wel mannelijke manspersonen met cup B+
Ik vond het ook niet echt... eh fijn om tegen aan te kijken, maar goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé, ben jij niet die Kelly?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien was ie trouwens bezig met een hormonenkuur ofzo
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
Voor een ieder die tijd over heeft, verbeterde versie van mijn uiteenzetting:Van welk boek heb jij nou een verslag ingeleverd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nou, ik had uiteindelijk nog een boek gevonden dat ik wel zelf gelezen had, en heb het toen daar maar over gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Van welk boek heb jij nou een verslag ingeleverd dan?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:49 schreef KingOfPop het volgende:
Choquerend, mooi woord voor scrabbleJa ik had eerst shockerend, maar dat was niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word zei choquerend
![]()
quote:
Goh, dat snap ik welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:50 schreef Fascination het volgende:
Jenkie.
Ik ga zo schoen kopen denk ik. Oh en Bt ik bedoelde niet dat je niet mag posten hier maar dat 't eens over andere onderwerpen moet gaan dan jij.
Ohquote:
Ja dat komt omdat ze bij iedere beurt een beetje IQ erbij krijgen, denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het ook! Maar let wel, de meeste zijn breezersletjes met een redelijk hoog IQ.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ze bij iedere beurt een beetje IQ erbij krijgen, denk ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
Voor een ieder die tijd over heeft, verbeterde versie van mijn uiteenzetting:lijkt wel te blijken -> rare constructieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongerenonderzoek Youngvotes -> Onderzoeksbureau YoungVotes
preciees -> preciesKwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
I got it, we moeten over jou gaan praten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh. Niet dat je niet interessant bent hoor
.
HET IS NU AL GEPRINT JAquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
lijkt wel te blijken -> rare constructie
Jongerenonderzoek Youngvotes -> Onderzoeksbureau YoungVotes
preciees -> precies
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
I got it, we moeten over jou gaan praten.Maar dan moet je ons wel even wat details over jezelf gaan vertellen, dat snap jij ook nog wel of niet?
pwndquote:
Oja enquote:
quote:slechts één op de drie jongeren (tussen 13-18 jaar) wordt erop gewezen als wanneer hij of zij te lang achter de computer zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |