Hahaha, ja dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een bovengemiddelde interesse voor tieten
Niet? Misschien zit daar ook wel een lesbo tussen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zitten hier alleen maar meisjes achter medus dat gaat m niet worden
Die van BT zijn veul groterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
Misschien denken ze wel dat je net je eigen tieten op teh interwebzzz hebt gepost.
Niet! Ze heeft kleine tieten!quote:
Vurige lesbo seksquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet? Misschien zit daar ook wel een lesbo tussen.Hebben jullie vanavond vurige seks.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vurige lesbo seksdaar zijn het niet echt de types voor, meer breezersletjes
ik denk dat ze bang zijn dat ik hun naaktfoto's heb gevonden ofzo
Die school van haar klinkt meer als een kweekschuur voor breezersletjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT zit op een school met alleen maar breezersletjes
Nou en, waar is die school. Ik moet er naar toequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die school van haar klinkt meer als een kweekschuur voor breezersletjes.
Is het ook! Maar let wel, de meeste zijn breezersletjes met een redelijk hoog IQ.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die school van haar klinkt meer als een kweekschuur voor breezersletjes.
Zodra jij foto's van jezelf post.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
4EBE, wanneer komen er foto's van jou?
Maar ik heb geen tieten, mijn foto's zijn dus niet interessant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra jij foto's van jezelf post.
Check zijn UI.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra jij foto's van jezelf post.
O ja, helaas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tieten, mijn foto's zijn dus niet interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |