Subtiel is volgens mij niet haar middle namequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja preciesje hint is niet echt subtiel fas
Nee alsjeblieft niet dat hebben jullie al genoeg gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
I got it, we moeten over jou gaan praten.Maar dan moet je ons wel even wat details over jezelf gaan vertellen, dat snap jij ook nog wel of niet?
Wat een geniaal woord is dat toch ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa jaa spellingnazi, wil je nou nog een geile date met me of niet
Oké oké, sollyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heet Dario.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet dat hebben jullie al genoeg gedaan.
Vertel jij eens wat over jezelf.
Vertel eens over je hobbies.
Hihi ja. vind ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat een geniaal woord is dat toch ook![]()
Hij helpt je alleen maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij helpt je alleen maarsommigen zijn dan dankbaar.
Meen me trouwens te herinneren dat je zelf ook zei dat je een spellingnazi was.
En als je het niet leuk vind, kom je gewoon niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
daarom zit ik nu ook in de les natuurlijk.
Als ik het niet leuk vind moet ik wel neigingen onderdrukken om niet heen te gaan ja, maar ik spijbel zeldenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En als je het niet leuk vind, kom je gewoon niet?
Deed ik dat ook maar wat minder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik het niet leuk vind moet ik wel neigingen onderdrukken om niet heen te gaan ja, maar ik spijbel zelden
ze kan me ook keihard genegeerd hebbenquote:
Jup, dat is natuurlijk altijd een optiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:42 schreef gers het volgende:
[..]
ze kan me ook keihard genegeerd hebben
of ze haat me intensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup, dat is natuurlijk altijd een optie
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:46 schreef gers het volgende:
[..]
of ze haat me intens![]()
bt jij haat me toch niet he
quote:
Je les FOK!ken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics?
Maar mn les is af, ik bekijk ze later welciaooo!
dagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics?
Maar mn les is af, ik bekijk ze later welciaooo!
Jaquote:
Argh in loki's naam.quote:
Das mijn Nederlandse naam ja.quote:
Hoezo Veskander danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Das mijn Nederlandse naam ja.![]()
![]()
Maar mijn familie in Noorwegen noemt mij nog steeds Veskander.
En dat is een veel beter naam.
Wel het is een oude Noorse naam , al is het wel wat moderner gemaakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo Veskander danVind het wel lekker apart, zo plots een andere naam hebben
![]()
Ik heet gewoon heel naturel 'jazz'Maar dat is wel algemeen bekend binnen de vaste KLB-users
Vraag weer een naamverandering aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel het is een oude Noorse naam , al is het wel wat moderner gemaakt.
En mijn opa en oma daar geloven dat het mijn " ware " naam is en dergelijke.
Maar het klinkt wel veel beter.
Waar ik wel laatst achter kwam is dat een of andere kerel een boek heeft geschreven en dat karakter heet veskandAr ..
Beetje jammer dan wel.
Gelukkig er is iemand. Klikte net en wilde zeggen dat het verlaten was..quote:
echte mooiboy shizzle 14.gifquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:02 schreef gers het volgende:
PICS komen eraan
t-shirt
[ afbeelding ]
shirt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:20 schreef gers het volgende:
verkander betekend dat nog iets ?
mijn naam is afgeleid van een heilige
quote:
Veskander.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:20 schreef gers het volgende:
verkander betekend dat nog iets ?
mijn naam is afgeleid van een heilige
heb al gekooktquote:
beter als een heiligequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Veskander.
Ik weet niet meer hoe de oude spelling zit van het woord.![]()
Maar het staat voor kracht en doorzettingsvermogen.
quote:
Zondag Heereveen - Ajax jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
werken....zat en zon 0600-1400 maar zondag wel ff langs supp home!!
TSSSSquote:
Ja maar deze viking moet wat kilo's kwijt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:26 schreef gers het volgende:
[..]
vikings eten vlees
las trouwens dat het gezellig was op je werk gesprayed ?
Ga Lasagne met zalm eten... Dat duurt alleen nog 300 jaar, voordat het klaar is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:25 schreef CraniuM het volgende:
[..]
same dadelijk maar eens die griekse kofta maken van knorr wereld gerechten zooi
niks bijzondersquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:26 schreef gers het volgende:
[..]
vikings eten vlees
las trouwens dat het gezellig was op je werk gesprayed ?
wil je voor mij een keer iets doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar deze viking moet wat kilo's kwijt.
En vanavond eet ik wel weer Vleesch
Ja !
Twee jongetjes van een jaar of 17.
Eerst even aangekeken. ( Ik hou wel van een eerlijk 1 op 1 gevecht )
Maar het liep nogal uit de hand.
En toen ik de 1 ging helpen gingen ze beide tegen mij aan lopen bitchen.
Toen had ik toch wel genoeg van.
Mjah ze kwamen " dreigend" over.
En toen heb ik ze maar preventief naar de grond gewerkt.
Goed idee, ff alles opwarmen.quote:
Wel dat is best een leuk idee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:30 schreef gers het volgende:
[..]
wil je voor mij een keer iets doen
van te voeren pepperspray op je handen spuiten en dan zon klootzakje in de ogen prikken
ook van die lekkere spekkoekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:31 schreef behangplakker het volgende:
Aangezien het over koken gaat ga ik jullie jaloers maken:
Zoals het in indo-families vaak is bezoek je je oma vaak. Zo ook wij, ik ga elke week naar haar toe zodat we met zen allen eten daarzo.
Ik ga weer genieten van de overheerlijke indische keuken![]()
En geloof me, niets overtreft dat eten![]()
![]()
lijkt me opzich best grappigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel dat is best een leuk idee.
Maar de kans is 90 % dat ik vergeet dat het aan mijn handen zit, en ik daarna in mijn ogen wrijf.
Of erger, aan mijn ballen krabbel zodat ik ga spinnen van genot. ( tijdelijk dan in verband met de pepperspray )
Woensdag nog 500 gram ofzo meegekregen van mijn omaquote:
quote:en indisch eten is zowiezo
Kan ik inkomen.quote:
WATquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Woensdag nog 500 gram ofzo meegekregen van mijn oma![]()
[..]
quote:Stack: grootste 13305, kleinste 10, gemiddelde 1833
Je huidige positie is 19 van 9848
je kan het ook op je vingers spuiten en daarna je vriendin vuurig bevredigenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kan ik inkomen.
Ik wil als een goed gebaar wel eens wat spray op je balzakje spuiten ?
Dat is zo verslavendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:37 schreef gers het volgende:
[..]
WAT![]()
ik koop het wel eens bij de toko maar dan is het binnen 2 dagen weer op
BAASquote:
MOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
je kan het ook op je vingers spuiten en daarna je vriendin vuurig bevredigen
maar ik ga noar de kroeg kusjes
Ben ook al 15e geworden bij zo'n toernooiquote:
You go girl !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
Oh, ik zit bij de chipleader aan tafelAls ik 1x verlies lig ik eruit
Alleen als je all-in gaat tegen de chipleader en hij gaat mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
Oh, ik zit bij de chipleader aan tafelAls ik 1x verlies lig ik eruit
Fearless !quote:
Guess whatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Alleen als je all-in gaat tegen de chipleader en hij gaat mee.
Zou je denken ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Na het eten ga ik trouwens trainen. Ben afgelopen 4 weken elke training half door mijn enkel heengegaan en vanmiddag bij gym er helemaal doorheenIk denk dat er wat mis is met mijn enkelbanden
Vorig jaar enkelbanden gescheurd, is nooit goed hersteld denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zou je denken ?
Heb je franse genen ofzo, dat je zo zwak bent
toch wel scandinavisch hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
MOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
veel plezier gersjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik ga straks uit eten met mijn Noorse schone.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |