Dwie oktobew, Dwie oktobew!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Wel passed out on the pavement. Voor de kroeg. En van tevoren een grote bek hebben dat ik niets van die slammers merkte. Totdat ik aan de buitenlucht werd blootgesteld.
[..]
Dat leeft hier in het zonnige zuiden niet zo, geloof ik. Ken het verhaal erachter wel, maar het gevoel mis ik.
Oeps.... maar het ging niet zo fout als bij Bart? Geen asfalt in je gezicht enzo??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Wel passed out on the pavement. Voor de kroeg. En van tevoren een grote bek hebben dat ik niets van die slammers merkte. Totdat ik aan de buitenlucht werd blootgesteld.
Nope. Alhoewel ik me de volgende dag wel voelde alsof ik door tien vrachtwagens was overreden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:20 schreef Leandra het volgende:
Oeps.... maar het ging niet zo fout als bij Bart? Geen asfalt in je gezicht enzo??
Geen Roadkill Copycat gevoel?
Heb je er bij bonte was minder last van?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik nog steeds geen berg zien. Zo erg dat als ik de berg wasgoed zie, ik in een hoekje ga huilen.
Morning Leandra!
Leidse hutspotquote:
Tien vrachtwagens en geen roadkill?? Mên je bent onverwoestbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Alhoewel ik me de volgende dag wel voelde alsof ik door tien vrachtwagens was overreden.
Ik ben denk ik gewoon gracieus (...) onderuit gegaan. Gelukkig hadden ze het in de kroeg redelijk snel door dat ik niet meer binnen zat, maar buiten lag.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leidse hutspot
En wij hebben hier 8 oktober een feestje![]()
Morgen trouwens ook![]()
Het is ook nooit goedquote:
Het voelde alsof hè, ik ben niet echt door tien vrachtwagens overreden. Ik ben na vijf minuten opgetild en in het trapportaal neergelegd totdat de taxi kwam.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:51 schreef Leandra het volgende:
Tien vrachtwagens en geen roadkill?? Mên je bent onverwoestbaar
Ik dank je hartelijk, andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goeddoet ik er even een fijn toepasselijk receptje erin met dank aan Bart springt in het geld en vinden ze het niet lekker......
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het voelde alsof hè, ik ben niet echt door tien vrachtwagens overreden. Ik ben na vijf minuten opgetild en in het trapportaal neergelegd totdat de taxi kwam.
En die taxichauffeur kwam de volgende dag weer langs. Omdat ik al mijn spullen in de taxi was vergeten. Toen heb ik het maar afgeschoven op mijn evil twin. Ik geloof niet dat hij het geloofde ...
Yep 2 witte boterhammen met 2 haringen ertussen, lekker he.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dank je hartelijk, anders![]()
Ga strax even haring halen, en witbrood. Hoort er ook bij, schijnt. En gisteravond vweselijk dwonken worre in de Hut van Ome Henne (achter Coffe and Dreams). En vanmiddag je kater 'wegvweten bij een of andewe snekkarj'. Ben blij dat ik dát allemaal niet meer hoef te doen. Op de tweede kermis van het land.
Ik kijk wel uit! Ik heb met een rood hoofd mijn spullen aangepakt (sleutels, geld -de beste man had dus de nacht ervoor mijn moeder uit bed moeten bellen omdat ik mijn sleutels en mijn geld 'kwijt' was- en lipstick of zo), murmelde iets van 'Ja, die zus van mij ook altijd' en heb weer snel de deur dicht gedaan om weer in mijn bed te kruipen. Met de dekens ver over me heen getrokken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:15 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Goed verhaal Cc! Zo zie je maar: goed voorbeeld doet goed volgen. "En die taxichauffeur kwam de volgende dag weer langs."
Als het er niet stond zou ik het niet geleuven. Heb je hem wel koffie aangeboden?
http://www.geenstijl.nl/quote:EXCLUSIEF: homopr0n op RTLZ
Dat het op de redactie van het RTL ontbijtnieuws een dolle boel is behoeft sinds Jan de Hoop geen uitleg. Dat de redacteurs van RTLZ tijdens de huidige financiële crisis nog de tijd hebben om collega Ronald Koopman in de zeik te zetten is verrassender. Tijdens het vroege bulletin werden kijkers getrakteerd op DEZE pikante scene waarin een halfkale adjunct wordt afgezogen door een Hans Kraay Jr. look alike. Een kwartiertje later waren de beelden er vakkundig uitgesneden. Echterrr.. al zijn ze bij RTL nog zo snel. Het GeenStijl link-hack Team achterhaalt ze wel.
Koekeroew.... ook nog even naar Odessa Bart. Daar kan je tegenwoordig midden in de kroeg in bad!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dank je hartelijk, anders![]()
Ga strax even haring halen, en witbrood. Hoort er ook bij, schijnt. En gisteravond vweselijk dwonken worre in de Hut van Ome Henne (achter Coffe and Dreams). En vanmiddag je kater 'wegvweten bij een of andewe snekkarj'. Ben blij dat ik dát allemaal niet meer hoef te doen. Op de tweede kermis van het land.
Juh! Kwijg nou wat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Koekeroew.... ook nog even naar Odessa Bart. Daar kan je tegenwoordig midden in de kroeg in bad!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Deze kan ik dat wel vertellen maar ze is 5 en ontzettend eigenwijs dus die doet dat meteen af als flauwekul.
'Ik heb hem toch zelf gezien of niet dan!'
De oudsten weten al dat wel.
En hadden meteen de rest van hun vriendenkring van hun geloof afgeholpen![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
OMG, dit geloof je toch niet?!![]()
[..]
http://www.geenstijl.nl/
Filmpje.
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:29 schreef noekje het volgende:
Oh ja, zat ik daar ook niet op. Vroeger?
Aangezien ik er vaker niet was dan wel heb ik het zelfs nog thuis gedaan. Ook daarin ben ik een fail geworden. Ik betaal nog wel keurig!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ik ben dus ook al lange tijd niet meer gegaan en daardoor werd de drempel alleen maar hoger en hoger. En dat terwijl ik weet dat het gewoon enorm goed is voor me. Word er helemaal zen van.
Maar dan ben ik natuurlijk weer bang dat ik niet meer precies weet hoe of wat en dan voel ik me bij voorbaat al ongemakkelijk.
Maar dat heb ik nu mooi opgelost door mezelf voor een paar weken te degraderen naar de beginnersles. Behoor ik ook eens een keer tot de beste mensjes van de gymklas.
Het is bij mij altijd kort maar heftig. Dan ga ik 3x op een dag de zon groeten en dat doe ik een week of twee en daarna verdwijnt dat als sneeuw voor de zon. Dag zon!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Jij bent mijn verloren zusje, hè?
Ik heb inderdaad ook een matje, een paar boeken en een paar DVD's voor de thuisstudie. Maar verder dan een halfslachtige zonnegroet ( Hallo zon!) kwam ik thuis ook nooit.
Ik heb geen discipline.
En uiteraard al die maanden wel trouw betaald.
Maar dan wel een beetje swingend, ook voor de kloons.quote:
Hoe durven ze, zo vlak voor de VrijMiBeau. Cocksucking cunts zijn het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me nu al helemaal zen. En da's niet goed, want krijg net een spoedje binnen. Op de vrijdagmiddag.The fucking nerve.
Oh well.
Oh, das helemaal kut, geen borrel. Misschien ligt het aan GHD, juweetutniet hè?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
We hebben vandaag geen borrel. Hadden we maandag al. Mijn hele weekoverzicht in de war.
En dan zie je hier ook allemaal newbies die dan opeens weer weg zijn. Goh!
Judoka!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Hoe noem je iemand die de judosport beoefent?
Een judoër, een judist?
Help!
hoe doen jullie die youtube jes invoegen! Het lukt me niet meer!quote:
Haha hier in het park loopt een teckel met de naam Meneer Jansen en die wordt ook zo geroepen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:11 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Jullie zijn al helemaal in de weekendstemming hè! Hou me vast, wat een gekkigheid hier!
Ik ga Mary Servaes uitlaten, me poedel. Roepnaam vaarsje.![]()
Goeiedagjes. [ afbeelding ]
Ja maar, ja maar buuv, dan mag deze toch ook niet ontbreken?quote:
Ik mis Tipsch ook én Disana.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:12 schreef petraa het volgende:
Haha hier in het park loopt een teckel met de naam Meneer Jansen en die wordt ook zo geroepen.
Beeldschoon liedje.....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:09 schreef petraa het volgende:
Ohhhhhh toch wel! Ben niet zo blonT als ik eruit zie!![]()
![]()
gezallig .........quote:
Gebanned!quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gezallig .........![]()
Onze Vader die in de hemel zijt
U naam worde geheiligd
U koninkrijk komen
U wilt geschiede op aarde zoals in de hemel
Geef ons hede ons dagelijks brood
en vergeef ons onze schulde, zoals wij ook onze schuldenaars vergeven
en leid ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade
door Jezus Messias, onze heer
want van U is het koninkrijk, de kracht en heerlijkheid tot in de eeuwigheid.
Amen.
Nee, maar dat telt alleen als Gert m post hè, dát is groundhogdayquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar buuv, dan mag deze toch ook niet ontbreken?
Zo dan wie zijn er allemaal gebanned dan! Ik weet nu Lobas, Tipsch en Disana! pfffffffffffquote:
NMNS, Neo, Dementor en Juudquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo dan wie zijn er allemaal gebanned dan! Ik weet nu Lobas, Tipsch en Disana! pfffffffffff
Gert en CarO hebben er geen problemen mee maar ik zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, maar dat telt alleen als Gert m post hè, dát is groundhogday
hoe maak je zo'n gifje eigenlijk ?quote:
Daar heb je programmaatjes voor. Moet je maar eens "gif animator" in google intypen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe maak je zo'n gifje eigenlijk ?![]()
ik wil er wel zo ééntje van KC op 1.12 heeft ie ook zo'n lekker koppie, lijkt er best veel op......
iemand???
ow.... dat ga ik maar niet eens proberenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je programmaatjes voor. Moet je maar eens "gif animator" in google intypen.
Hail to all of us.quote:
Was ook niet grappig bedoeld, maar je was toch ff gebandquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vaak ben je grappig, soms ook helemaal niet...
Slechte recensie gelezen trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:01 schreef petraa het volgende:
Op het moment ben ik helemaal totally in love op de nieuwe cd van Marco
quote:Hallo Mar,ik heb mijn foto ook afgeknipt ik kon die kop van Amanda niet meer zien,nu staat ik er samen met Brian op (beter).is het toch nog een leuke foto geworden.
Amanda heeft wel meer vriendjes dan Brainquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
Die Oma Jopie heeft duidelijk een kamp gekozen, zie ik op een rondje doelloos Hyven:
[..]![]()
Diny (82)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
Die Oma Jopie heeft duidelijk een kamp gekozen, zie ik op een rondje doelloos Hyven:
[..]![]()
Ow. Dan zal ik maar niet zeggen wat ik van die wandelende rolkraag vind hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:01 schreef petraa het volgende:
Op het moment ben ik helemaal totally in love op de nieuwe cd van Marco
Mag van mij hoor! Boeit me nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow. Dan zal ik maar niet zeggen wat ik van die wandelende rolkraag vind hè
Nee, doe maar niet want dan ga ik ook los.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow. Dan zal ik maar niet zeggen wat ik van die wandelende rolkraag vind hè
meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Diny (82)
gisteren, 00:35
heeft hij nog steeds fans...???? gelukkig geen paarden!!!!
deze vind ik ook wel leuk!
Ohhhhh dat heb ik ook gehad!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet want dan ga ik ook los.
Alhoewel, toen een relatie bruut beëindigd werd, heb ik best veel kracht kunnen putten uit die cd. Ik heb nog net een gedwongen opname kunnen ontlopen. Ik kon alleen maar schreeuwen,' Ik leef niet meer voor jou!!' Alwaar ik weer snikkend op de grond viel en om me heen ging maaien.
En ik had het nog uitgemaakt ook. Totdat hij een ander kreeg. Ja maar dat was NIET de bedoeling! Dwama!quote:
quote:
quote:Margret ik laat mijn foto afsnijden bij de foto winkel en dan is mijn foto precies zoals ik dat wil Brian en ik.
Sorry maar ik moet Amanda echt niet op mijn foto.
Toen ook al niet maar uit respect voor Brian deed ik het toen wel en er was geen andere optie.
Een vriendin van me wil amanda's foto wel, ze is Fan van Amanda dus jah mag ze het hebben.En Margret ik snap niet waarom bepaalde mensen zich steeds aangevallen voelen of negatief over ons schrijven.Maar lekker boeie..........Ik vind ze echt zielig.
Wat doen ze dan op Brian's hyves?Ze vinden Brian namelijk toch interessant om zo ieder dag SHIT TE KOMEN SCHRIJVEN.
Brian IS TOP.
Margret groetjes van Mar
En mijn persoonlijke favoriet:quote:OH JA Margret
Ik ben inderdaad een fan van Brian net als jij en vind het fijn dat er nog mensen zijn zoals jij.Brian is een schat en dat zal hij ook voor zijn kind zijn en ik twijfel er helemaal niet aan.
Hij is nu ook al 27 een prachtig leeftijd om papa te worden.
quote:Hoi hoi nou ik ben en BLIJF ook een hele grote fan van BRIAN van onze TOPPER.
Dan ben je een vent hoor echt waar als je ex je zooo door nederland brengt en jaagt en ach wat heb ze allemaal gedaan kijk met die smsjes ja ik kan het ook wel hoor als ik 2 telefoons heb kan ik wel zeggen dat ik van sinterklaas smsje heb gehad als ik dan onder dat nummer de naam sinterklaas zet neeeeeeeej ik geloof er allemaal niet zoveel van.
Hijis en blijft voor mij een topper echt en het zal een perfekte pa worden en tamara ook een goede moeder hoor MAR , dat geloof ik zeker wel ik heb ze in de kooi toen gezien hoe ze het goed wilde gaan praten met amanda die dat UBERHAUBT NIET wilde , toen had ik al zoiets ja je bent niet verkeerd maar als iemand je niet mag ja dat kan daar is iedereen vrij in natuurlijk.
Ik heb vandaag ook de fotoos gekrgegen geweldig toch hoe ze zijn dat maggezegt worden dat ze heeeeeeeeeeeeel mooi zijn allen het plaatje is niet meer kompleet nou ja vooruit we doen het er maar meej en anders is er altijd meneer SCHAAR nog hihi.
tonia (32)quote:
Maar wel eerlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat een kutopmerking........
ja maar die moet je eerst opladen nadat je hem koopt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]Daar heb ik tandenborstel weer voor
Maar dan doet hij het wel 3d ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ja maar die moet je eerst opladen nadat je hem koopt.
Lol! Ik heb hem de deur uitgestuurd, omdat hij een ander had! Dus dat liedje was super in die periode!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik had het nog uitgemaakt ook. Totdat hij een ander kreeg. Ja maar dat was NIET de bedoeling! Dwama!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |