Ja maar, ja maar buuv, dan mag deze toch ook niet ontbreken?quote:
Ik mis Tipsch ook én Disana.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:12 schreef petraa het volgende:
Haha hier in het park loopt een teckel met de naam Meneer Jansen en die wordt ook zo geroepen.
Beeldschoon liedje.....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:09 schreef petraa het volgende:
Ohhhhhh toch wel! Ben niet zo blonT als ik eruit zie!![]()
![]()
gezallig .........quote:
Gebanned!quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gezallig .........![]()
Onze Vader die in de hemel zijt
U naam worde geheiligd
U koninkrijk komen
U wilt geschiede op aarde zoals in de hemel
Geef ons hede ons dagelijks brood
en vergeef ons onze schulde, zoals wij ook onze schuldenaars vergeven
en leid ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade
door Jezus Messias, onze heer
want van U is het koninkrijk, de kracht en heerlijkheid tot in de eeuwigheid.
Amen.
Nee, maar dat telt alleen als Gert m post hè, dát is groundhogdayquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar buuv, dan mag deze toch ook niet ontbreken?
Zo dan wie zijn er allemaal gebanned dan! Ik weet nu Lobas, Tipsch en Disana! pfffffffffffquote:
NMNS, Neo, Dementor en Juudquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo dan wie zijn er allemaal gebanned dan! Ik weet nu Lobas, Tipsch en Disana! pfffffffffff
Gert en CarO hebben er geen problemen mee maar ik zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, maar dat telt alleen als Gert m post hè, dát is groundhogday
hoe maak je zo'n gifje eigenlijk ?quote:
Daar heb je programmaatjes voor. Moet je maar eens "gif animator" in google intypen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe maak je zo'n gifje eigenlijk ?![]()
ik wil er wel zo ééntje van KC op 1.12 heeft ie ook zo'n lekker koppie, lijkt er best veel op......
iemand???
ow.... dat ga ik maar niet eens proberenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je programmaatjes voor. Moet je maar eens "gif animator" in google intypen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |