Aangezien ik er vaker niet was dan wel heb ik het zelfs nog thuis gedaan. Ook daarin ben ik een fail geworden. Ik betaal nog wel keurig!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ik ben dus ook al lange tijd niet meer gegaan en daardoor werd de drempel alleen maar hoger en hoger. En dat terwijl ik weet dat het gewoon enorm goed is voor me. Word er helemaal zen van.
Maar dan ben ik natuurlijk weer bang dat ik niet meer precies weet hoe of wat en dan voel ik me bij voorbaat al ongemakkelijk.
Maar dat heb ik nu mooi opgelost door mezelf voor een paar weken te degraderen naar de beginnersles. Behoor ik ook eens een keer tot de beste mensjes van de gymklas.
Het is bij mij altijd kort maar heftig. Dan ga ik 3x op een dag de zon groeten en dat doe ik een week of twee en daarna verdwijnt dat als sneeuw voor de zon. Dag zon!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Jij bent mijn verloren zusje, hè?
Ik heb inderdaad ook een matje, een paar boeken en een paar DVD's voor de thuisstudie. Maar verder dan een halfslachtige zonnegroet ( Hallo zon!) kwam ik thuis ook nooit.
Ik heb geen discipline.
En uiteraard al die maanden wel trouw betaald.
Maar dan wel een beetje swingend, ook voor de kloons.quote:
Hoe durven ze, zo vlak voor de VrijMiBeau. Cocksucking cunts zijn het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me nu al helemaal zen. En da's niet goed, want krijg net een spoedje binnen. Op de vrijdagmiddag.The fucking nerve.
Oh well.
Oh, das helemaal kut, geen borrel. Misschien ligt het aan GHD, juweetutniet hè?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
We hebben vandaag geen borrel. Hadden we maandag al. Mijn hele weekoverzicht in de war.
En dan zie je hier ook allemaal newbies die dan opeens weer weg zijn. Goh!
Judoka!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Hoe noem je iemand die de judosport beoefent?
Een judoër, een judist?
Help!
hoe doen jullie die youtube jes invoegen! Het lukt me niet meer!quote:
Haha hier in het park loopt een teckel met de naam Meneer Jansen en die wordt ook zo geroepen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:11 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Jullie zijn al helemaal in de weekendstemming hè! Hou me vast, wat een gekkigheid hier!
Ik ga Mary Servaes uitlaten, me poedel. Roepnaam vaarsje.![]()
Goeiedagjes. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |